Facebook - konwersja
Pobierz fragment

TDD. Sztuka tworzenia dobrego kodu - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
14 marca 2014
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
59,00

TDD. Sztuka tworzenia dobrego kodu - ebook

Idealny kod, pokryty w pełni testami, to marzenie każdego dewelopera. Niestety, marzenia zazwyczaj rozmijają się z rzeczywistością. Codzienność większości programistów to nieczytelny kod i brak testów. Są to doskonałe warunki do powstawania błędów, często bardzo trudnych do wykrycia. Czy jest sposób, żeby wybrnąć z tego ślepego zaułka? Czy są techniki pozwalające tworzyć przejrzysty kod, którego zmiana nie będzie sprawiała trudności?

Oczywiście, że tak - wykorzystaj TDD (ang. Test Driven Development). Programowanie sterowane testami można sprowadzić do prostej zasady: w pierwszej kolejności napisz test, a następnie kod, który ma być testowany. Kent Beck w swojej książce zaprezentuje Ci w praktyce podejście TDD i pokaże, jak wdrożyć jego zasady w codziennej pracy. Zapoznaj się z licznymi przykładami zastosowania tej metody, przydatnymi poradami i najlepszymi wzorcami. To doskonały początek, żeby wdrożyć TDD w Twoim projekcie. Dowiedz się, jak tworzyć idealny kod!

Dzięki tej książce:

  • poznasz technikę programowania sterowanego testami
  • stworzysz czytelny kod, doskonale pokryty testami
  • nie będziesz się bał dokonywać zmian w Twoim kodzie
  • Twój kod osiągnie nowe standardy jakości

Twoja przepustka do świata idealnego kodu!

Spis treści

  • Przedmowa
    • Odwaga
  • Podziękowania
  • Wstęp
  • CZĘŚĆ I Obliczenia finansowe
  • Rozdział 1. Portfel wielowalutowy
  • Rozdział 2. Zdegenerowane obiekty
  • Rozdział 3. Równość dla wszystkich
  • Rozdział 4. Prywatność
  • Rozdział 5. Franki, dolary
  • Rozdział 6. Równość dla wszystkich tak, ale
  • Rozdział 7. Jabłka i pomarańcze
  • Rozdział 8. Tworzymy obiekty
  • Rozdział 9. Mnożenie rozdwojone
  • Rozdział 10. Mnożenie jednolite
  • Rozdział 11. Korzenie wszelkiego zła
  • Rozdział 12. Dodawanie ostatecznie
  • Rozdział 13. Zróbmy to
  • Rozdział 14. Wymiana
  • Rozdział 15. Mieszany koszyk walutowy
  • Rozdział 16. Abstrakcja ostatecznie
  • Rozdział 17. Obliczenia finansowe retrospekcja
    • Co dalej?
    • Metafora
    • Wykorzystanie JUnit
    • Metryki kodu
    • Proces
    • Jakość testowania
    • Końcowe przypomnienie
  • CZĘŚĆ II Przykład xUnit
  • Rozdział 18. Pierwsze kroki
  • Rozdział 19. Każdy sobie
  • Rozdział 20. Sprzątanie po sobie
  • Rozdział 21. Zliczanie
  • Rozdział 22. Zapanować nad awariami
  • Rozdział 23. W jedności siła
  • Rozdział 24. xUnit retrospekcja
  • CZĘŚĆ III Wzorce dla programowania sterowanego testami
  • Rozdział 25. O wzorcach TDD
    • Test
    • Izolowanie testów
    • Lista testów
    • Najpierw testy
    • Najpierw asercje
    • Dane testowe
    • Przejrzyste dane
  • Rozdział 26. Wzorce czerwonego paska
    • Test w jednym kroku
    • Test startowy
    • Test objaśniający
    • Test pouczający2
    • Inne rodzaje testów
    • Test regresyjny
    • Przerwa
    • Od początku
    • Tanie biurko, wygodny fotel
  • Rozdział 27. Wzorce testowania
    • Test wtórny
    • Atrapa
    • Samopodstawienie
    • Łańcuch-dziennik
    • Symulowana katastrofa
    • Zawieszony test
    • Czysta sprawa
  • Rozdział 28. Wzorce zielonego paska
    • Preparacja, czyli oszustwo w dobrej wierze
    • Triangulacja
    • Implementowanie oczywiste
    • Jedno na wiele
  • Rozdział 29. Wzorce xUnit
    • Asercja
    • Fikstury
    • Fikstura zewnętrzna
    • Metoda testowa
    • Test wyjątku
    • Wszystkie testy
  • Rozdział 30. Wzorce projektowe
    • Polecenie
    • Obiekt wartości
    • Pusty obiekt
    • Metoda szablonowa
    • Obiekt podłączalny
    • Selektor podłączalny5
    • Metoda fabrykująca
    • Impostor
    • Kompozyt
    • Parametr kolekcjonujący
    • Singleton
  • Rozdział 31. Refaktoryzacja
    • Uzgadnianie różnic
    • Izolowanie zmian
    • Migracje danych
      • Jak?
      • Dlaczego?
    • Wyodrębnianie metody
      • Jak?
      • Dlaczego?
    • Rozwijanie metody
      • Jak?
      • Dlaczego?
    • Ekstrakcja interfejsu
      • Jak?
      • Dlaczego?
    • Przenoszenie metody
      • Jak?
      • Dlaczego?
    • Obiekt-metoda
      • Jak?
      • Dlaczego?
    • Dodawanie parametru
      • Jak?
      • Dlaczego?
    • Parametr metody a parametr konstruktora
      • Jak?
      • Dlaczego?
  • Rozdział 32. Doskonaląc TDD
    • Jak dużymi krokami się poruszać?
    • Czego nie testować?
    • Skąd mam wiedzieć, czy moje testy są dobre?
    • Jak TDD prowadzi do utworzenia frameworku?
    • Jak duże sprzężenie zwrotne jest konieczne?
    • Kiedy powinienem usuwać testy?
    • Jak język programowania i środowisko wpływają na TDD?
    • Czy można tworzyć ogromne systemy w oparciu o testy?
    • Czy można sterować tworzeniem systemu za pomocą testów aplikacyjnych?
    • Jak wskoczyć w nurt TDD?
    • Dla kogo TDD?
    • Czy TDD jest wrażliwe na warunki początkowe?
    • Jak ma się TDD do wzorców projektowych?
    • Dlaczego TDD w ogóle działa?
    • A propos nazwy
    • Jak ma się TDD do praktyk eXtreme Programming?
    • Wyzwanie Daracha
  • Dodatek A Diagramy oddziaływań
    • Sprzężenie zwrotne
      • Kontrola nad systemem
  • Dodatek B Fibonacci
  • Posłowie
Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-6573-5
Rozmiar pliku: 1,9 MB

BESTSELLERY

Kategorie: