Facebook - konwersja

Totalny Model Sprzedaży - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
25 września 2012
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
39,90

Totalny Model Sprzedaży - ebook

Sprzedaż totalnie zorganizowana

Żadna firma nie istnieje bez klienta. Zdarza się oczywiście, że klient przychodzi sam. Zdarza się, że jest tylko jeden, za to taki, który zapewnia przedsiębiorstwu byt. Zdarzają się też firmy, które mają monopol na dany produkt lub usługę i nie muszą się starać o odbiorcę. Jednak wszystko to są wyjątki. Większość przedsiębiorstw musi naprawdę postarać się o to, by zdobyć i zatrzymać klienta. To on jest najważniejszy. To jego obsłudze muszą podporządkować się wszyscy pracownicy. Firma nastawiona na odbiorcę realizuje totalne podejście do spraw klienta - w myśl totalnego modelu sprzedaży.

Ten podręcznik pokazuje, jak krok po kroku wdrożyć i realizować w codziennej praktyce handlowej kluczowe zadania wpływające na podniesienie wyników sprzedaży. Wiedza, pomysły i przykłady oparte są na długoletniej praktyce autora jako sprzedawcy, trenera i menedżera sprzedaży. Podczas pisania tej książki sięgnął on również do najciekawszych rozwiązań stosowanych w USA, Niemczech oraz Wielkiej Brytanii. W efekcie powstał oparty na solidnych podstawach totalny model sprzedaży.

Totalny, ponieważ ludzie, procesy, narzędzia i styl zarządzania muszą być podporządkowane stałemu podnoszeniu poziomu sprzedaży.

Model, ponieważ zawiera ustrukturyzowaną wiedzę, dzięki której handlowcy oraz szefowie sprzedaży będą mogli konsekwentnie wdrażać zalecane rozwiązania.

Sprzedaży, ponieważ treść, przykłady, narzędzia odnoszą się przede wszystkim do problematyki sprzedaży.



Artur Bartosiński - trener biznesu i konsultant. Specjalizuje się w podnoszeniu efektywności biznesowej firm za pomocą nowatorskich rozwiązań organizacyjnych oraz nowoczesnych technologii informatycznych. Ma wieloletnie doświadczenie jako sprzedawca, telemarketer oraz trener technik sprzedaży i negocjacji. Zarządza dużymi projektami szkoleniowo-doradczymi z zakresu wdrażania nowoczesnych technologii w edukacji i biznesie. Występuje jako ekspert ds. zarządzania w programach telewizji biznesowej oraz na konferencjach poświęconych zarządzaniu zasobami ludzkimi. Prowadzi spotkania dotyczące etykiety biznesu. Był stypendystą Library of Congress of the United States of America. Posiada certyfikat trenera przywództwa według metodologii Fischer Group International. Jest współwłaścicielem firmy GlobalFun sp. z o.o., specjalizującej się w doradztwie i szkoleniach dla branży odzieżowej.

Spis treści

Wstęp (7)

I. Zarządzanie sprzedażą (9)

1. Menedżer sprzedaży - rola, zakres obowiązków, kompetencje (11)

  • 1.1. Bilans otwarcia, czyli uporządkowanie swojej roli (13)
  • 1.2. Określenie uprawnień w ramach obowiązków (15)
  • 1.3. Samoocena umiejętności w zakresie zarządzania zespołem handlowym (19)
  • Dodatek (24)

2. Formułowanie strategii sprzedaży (29)

  • 2.1. Określenie docelowych grup klientów oraz opracowanie oferty skierowanej do tych grup (31)
  • 2.2. Zdefiniowanie obszarów wyróżniających naszą firmę wśród konkurencji (33)
  • 2.3. Przygotowanie narzędzi umożliwiających dotarcie do klientów (36)
  • 2.4. Określenie poziomu sprzedaży (38)
  • 2.5. Sformułowanie strategii sprzedaży (39)

3. Planowanie i organizowanie pracy zespołu sprzedażowego (43)

  • 3.1. Określenie celów i działań spełniających założenia strategiczne (45)
  • 3.2. Planowanie realizacji celów strategicznych (48)
  • 3.3. Organizowanie czasu i zasobów w celu realizacji zadań - porady praktyczne (53)
  • 3.4. Monitorowanie realizacji zadań (55)

4. Motywowanie zespołu handlowego (57)

  • 4.1. Utworzenie motywującego środowiska pracy poprzez system motywacyjny (60)
  • 4.2. Motywowanie na co dzień za pomocą zachęt pozafinansowych (61)
  • 4.3. Wynagrodzenie promujące aktywność w sprzedaży (71)
  • Dodatek specjalny - przykłady motywatorów pozafinansowych z różnych firm i branż (74)

5. Kontrola aktywności i wyników sprzedażowych (79)

  • 5.1. Obszary, częstotliwość i intensywność kontroli (81)
  • 5.2. Ocena realizacji zadań i celów poprzez feedback oraz konstruktywną krytykę (84)
  • 5.3. Zebrania zespołu jako narzędzie kontroli postępów w realizacji zadań (87)

6. Budowanie lojalności klientów (91)

  • 6.1. Określenie celu programu i grupy docelowej (95)
  • 6.2. Przygotowanie oferty programu lojalnościowego (97)
  • 6.3. Dopasowanie programu do grupy docelowej (98)
  • 6.4. Wybór narzędzi do komunikowania się z grupą docelową (101)

7. System zbierania uwag klientów, analizowania ich i reagowania na nie (103)

  • 7.1. Określenie źródeł uwag i reklamacji (106)
  • 7.2. Rejestrowanie uwag i reklamacji (107)
  • 7.3. Analizowanie uwag i reklamacji klientów (112)
  • 7.4. Umieszczenie działań naprawczych w planie pracy (113)

II. Aktywna sprzedaż (117)

8. Sprzedaż doradcza. Nowoczesne podejście do roli handlowca (119)

  • 8.1. Dlaczego klienci przychodzą do punktu sprzedaży? (122)
  • 8.2. Jak klient żyje i pracuje (124)
  • 8.3. Osobowość klienta a podejmowanie decyzji i oczekiwania wobec doradcy (130)
  • 8.4. Jakie kompetencje są potrzebne, by pełnić funkcję doradcy? (135)
  • Dodatek (139)

9. Budowanie oferty dla różnych grup odbiorców (143)

  • 9.1. Podział rynku potencjalnych odbiorców na segmenty (145)
  • 9.2. Wybór segmentów o największym potencjale zakupowym (146)
  • 9.3. Budowanie oferty i komunikacji marketingowej dopasowanej do segmentu (147)

10. Aktywne dotarcie do klienta poprzez udział w promocjach (151)

  • 10.1. Grupa docelowa oraz produkt i oferta (154)
  • 10.2. Cel akcji i mierniki sukcesu akcji (154)
  • 10.3. Narzędzie dotarcia (155)
  • 10.4. Plan i budżet akcji promocyjnej (157)
  • 10.5. Szkolenie dla realizujących akcję (158)
  • 10.6. Analiza akcji promocyjnej (160)
  • 10.7. Obliczanie opłacalności akcji (162)

11. Indywidualne narzędzia sprzedaży - budżet prokliencki (163)

  • 11.1. Ustalenie wysokości indywidualnego budżetu (167)
  • 11.2. Wybór narzędzi sprzedaży finansowanych z indywidualnego budżetu (168)
  • 11.3. Metody stosowania indywidualnych budżetów proklienckich (170)

12. Telemarketing (173)

  • 12.1. Wybranie grupy docelowej (176)
  • 12.2. Znalezienie w sobie motywacji (177)
  • 12.3. Wyznaczenie celów akcji telemarketingowej (178)
  • 12.4. Zgromadzenie danych teleadresowych klientów z grupy docelowej (179)
  • 12.5. Napisanie harmonogramu działań (180)
  • 12.6. Opracowanie scenariusza rozmowy telefonicznej (181)
  • 12.7. Rejestrowanie i analizowanie rezultatów (183)

13. Analiza i kontrola własnej aktywności sprzedażowej (187)

  • 13.1. Trzy filary sprzedaży (189)
  • 13.2. Fotografia czasu pracy. Analiza aktywności sprzedażowej (191)
  • 13.3. Analiza i kontrola własnej skuteczności sprzedażowej poprzez lejek sprzedaży (195)

14. Technologie informatyczne i media społecznościowe w aktywnej sprzedaży (207)

  • 14.1. Funkcjonalności sklepu internetowego zwiększające poziom interakcji i sprzedaży (209)
  • 14.2. Wykorzystanie serwisów społecznościowych (211)
  • 14.3. Gry interaktywne na smartfon (214)
Kategoria: Sprzedaż i obsługa klienta
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-6400-9
Rozmiar pliku: 3,1 MB

BESTSELLERY

Kategorie: