Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem? - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
3 stycznia 2012
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
37,00

Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem? - ebook

Wygodny jak... Twoja strona!

  • Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze
  • Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności -- nawet od 100 do 400%
  • Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, projektantach i grafikach, a także specjalistach od PR-u
  • Sposoby na wydłużenie pobytu użytkowników na stronie

Wszędzie dobrze, ale najlepiej na Twojej stronie!

W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort mogą sprawić, że zostanie dłużej właśnie na Twojej stronie. Jeśli się nim nie zajmiesz, przeklika się dalej...

Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości. Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem.
Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę -- a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością!

Sztuka użytkowa w Internecie:
  • Co daje dobre usability?
  • Jakie są główne elementy konwencji i czym się kierować, umieszczając standardowe elementy na stronie, wybierając typografię oraz tworząc przyciski graficzne?
  • Dlaczego ramki i Flash mogą okazać się strzałem w kolano?
  • Jak zwiększać efektywność systemów e-commerce?
  • Czym charakteryzują się dobre strony korporacyjne, urzędowe i sklepy internetowe?
  • Co to są testy user-experience i jak je prowadzić?
  • Dlaczego mapa strony jest tak istotna?
  • Jak tworzyć skuteczne i niedługie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)?

Dodatkowe informacje znajdziesz na stronie: www.kursusability.pl


Partnerzy merytoryczni:
usability eCommerce konferencje

Spis treści

Wstęp (7)

Rozdział 1. Co to jest usability? (9)

  • Użyteczności, funkcjonalność, usability? (10)
  • Polecane źródła wiedzy (10)
  • Określenie kluczowych celów usability (11)
  • Dlaczego usability jest ważne? (11)
  • Usability, budżety i biznes (12)
  • Jakie strony optymalizować? (13)
  • Ile firmy wydają na usability? (14)
  • Czy tanie usability to dobre usability? (14)
  • Podsumowanie (15)

Rozdział 2. Najważniejsze wytyczne usability (17)

  • Jacy są użytkownicy? (17)
  • Niepisane standardy internetu (18)
  • Podsumowanie (18)

Rozdział 3. Budowa strony WWW (21)

  • Podstawy nawigacji (21)
  • Projektowanie nawigacji (22)
    • Stała nawigacja (23)
    • Menu narzędziowe (23)
    • Punkty startowe (24)
    • Jesteś tutaj (24)
    • Problemy z rozwijanym menu (26)
    • Ścieżka nawigacyjna (ścieżka powrotu, ścieżka okruszków) (28)
  • Projektowanie wyszukiwarki (29)
  • Podsumowanie (30)

Rozdział 4. Teksty w serwisie WWW (31)

  • Efektywne linki (31)
  • Konstruktywne komunikaty (32)
  • Strona 404 (33)
  • Efektywne pisanie dla internetu (35)
  • Budowanie zaufania do serwisu (36)
  • Podsumowanie (38)

Rozdział 5. Firmowy serwis WWW (39)

  • Czego chcą użytkownicy serwisów korporacyjnych? (39)
  • Nie przegap okazji (40)
  • Formularze (40)
  • Projektowanie strony głównej serwisu korporacyjnego (42)
    • Co musi znaleźć się na stronie głównej? (42)
    • Jakie problemy napotkasz, projektując stronę główną? (43)
    • Zwiększanie ilości informacji (44)
    • Efekty najazdu (44)
  • Szybkość ładowania się stron (46)
  • Podsumowanie (46)

Rozdział 6. E-commerce (47)

  • Co nie jest sklepem i czy to źle? (48)
  • Zanim zaczniesz mierzyć e-commerce - skuteczność i efektywność (50)
  • Współczynnik porzuceń koszyka i inne mierniki (51)
  • Jak zarabiać, gdy towar jest niedostępny? (53)
  • Zaufanie użytkowników do sklepu (53)
  • Emocje jeszcze nie klienta (54)
  • Innowacje (61)
    • Kreatywność nie jest przeznaczona dla nielicznych! (63)
    • Wysoka inteligencja nie jest wyznacznikiem kreatywności (63)
    • Wiek nie gra roli (63)
    • Da się zwiększyć poziom kreatywności (64)
    • Presja czasu zabija kreatywność, ale... nie zawsze (64)
    • Pieniądze nie zmuszają do twórczego myślenia (64)
    • Kreatywność to pochodna optymizmu (64)
    • Warto zaszaleć! (65)
    • Wyraźna struktura sprzyja kreatywności (65)
    • Współpraca w zespole działa lepiej niż współzawodnictwo (65)
    • Jak pracują kreatywne firmy? (66)
  • Innowacje w e-biznesie (67)
  • Systemowe podejście do rozwoju (71)
  • Podsumowanie (72)

Rozdział 7. Reklama internetowa (73)

  • Reklama, która nie irytuje (73)
  • Mów wtedy, gdy chcą słuchać (74)
  • Więcej czy mniej? (74)
  • Banner blindness i inne plagi (79)
  • Landing pages (80)
  • Wypalanie się bannera (81)
  • Reklama z zewnątrz (81)
  • Public relations i word of mouth (82)
  • Co jeszcze? (89)
  • Podsumowanie (89)

Rozdział 8. User-centered design (91)

  • Podsumowanie (96)

Rozdział 9. Badanie usability (97)

  • Dlaczego należy badać i testować? (97)
  • Testy użyteczności a testy grupowe (97)
  • Ocena heurystyczna (98)
  • Lista kontrolna (98)
  • Badania eye-tracking (98)
  • Statystyki ruchu w serwisie (100)
  • Badania z użytkownikami (testy z użytkownikami) (101)
    • Harmonogram testów z użytkownikami (102)
  • Testowanie (prawie) gotowego serwisu (103)
  • Podsumowanie (104)

Rozdział 10. Prototypowanie (105)

  • Jak stworzyć dobry prototyp? (105)
    • Analiza kontekstu użytkowania (105)
    • Sortowanie kart (106)
    • Persony (106)
  • Scenariusze użycia i diagramy przejść (106)
  • Struktura serwisu (108)
  • Architektura informacji (110)
  • Makiety funkcjonalne (110)
    • Test Kruga (110)
  • Dokumentacja produkcyjna (112)
  • Podsumowanie (113)

Rozdział 11. Jakość serwisów WWW (115)

  • Zgodność kodu ze standardami (116)
  • Czas ładowania (116)
    • Dostępność serwisu (117)
  • Czytelność i przejrzystość (118)
  • Niezależność od przeglądarki (118)
  • Zepsute linki (119)
  • Podsumowanie (120)

Rozdział 12. Prawdziwe problemy, z którymi się zmierzysz (123)

  • Less is more (123)
  • Zdradliwa Captcha (125)
  • Zaangażowanie użytkowników (126)
  • Flash to zło (128)
    • Jak pogodzić multimedia i Flash z wytycznymi usability? (131)
  • Dobre rady zawsze w cenie (132)
  • Podsumowanie (133)

Rozdział 13. Zakończenie (135)

Skorowidz (137)

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-4408-7
Rozmiar pliku: 6,0 MB

BESTSELLERY

Kategorie: