- W empik go
We. the Revolution - poradnik do gry - ebook
We. the Revolution - poradnik do gry - ebook
Wszyscy wstać, idzie sędzia! Poradnik do We. The Revolution pozwoli ci ukończyć grę, rozpracować najtrudniejsze rozprawy sądowe i lawirować między intrygami. Przygotowaliśmy dla was m.in. solucję przykładowych misji w grze, garść porad i najważniejsze informacje, które ułatwią wam rozgrywkę.
Przygotowaliśmy w naszym poradniku dział podstaw, w którym przedstawiamy porady i tipsy, jak być efektywnym sędzią. Omówiliśmy również dokładnie interfejs i najważniejsze opcje, oraz mechanizmy rozgrywki. Przedstawiliśmy zasady spędzania wieczorów w grze We. The Revolution i działania na mapie Francji. Przygotowaliśmy ponadto opis, jak radzić sobie z wydawaniem wyroków w grze i ich konsekwencji, czy uzupełnianiu raportów na zakończenie procesu.
W dziale FAQ przedstawiliśmy odpowiedź na kilka kluczowych zagadnień. Zebraliśmy najważniejsze pytania, które każdy początkujący sędzia ma w głowie i przygotowaliśmy na nie rzetelną odpowiedź. W naszym poradniku nie zabrakło również solucji, w której przedstawiliśmy opis przejścia przykładowych misji w Akcie 1 gry.
We. the Revolution łączy elementy kilku gatunków. Po wzięciu na siebie konkretnej sprawy musimy przejrzeć jej akta, zapoznać się z materiałem dowodowym oraz przesłuchać powiązane z nią osoby. W ten sposób wchodzimy w posiadanie niezbędnych informacji, jakie pomagają w wydaniu ostatecznego, mniej lub bardziej sprawiedliwego werdyktu. Fabuła jest motorem We. the Revolution. Akcja tej produkcji toczy się w XVIII-wiecznym Paryżu podczas rewolucji francuskiej. Główny bohater jest sędzią Trybunału Rewolucyjnego, który osądza rewolucjonistów i ich wrogów, a także przestępców oraz zwykłych obywateli.
We. the Revolution - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Porady ogólne (Podstawy)
- Dzień 13 - Jeanne-Marie Roland (Akt 1 - Wolność)
- Jak negocjować i przemawiać do tłumu? (FAQ)
- Układanie pytań (Podstawy)
- Dzień 6 - Ludwik XVI część 2 (Akt 1 - Wolność)
- Dzień 1 - Guy Deniau - handlarz (Akt 1 - Wolność)
- Dzień 6 - Ludwik XVI część 1 (Akt 1 - Wolność)
- Działania na mapie Paryża (Podstawy)
- Dzień 3 - Jean Ibert - gwałciciel (Akt 1 - Wolność)
- Prolog - Frederic Fidele (Akt 1 - Wolność)
Spis treści
-We. the Revolution - poradnik do gry
-Poradnik do gry
-Podstawy
-Porady do We The Revolution
-Interfejs We The Revolution
-Wieczory w domu i relacje z rodziną w We The Revolution
-Układanie pytań w We The Revolution
-Wydarzenia losowe w We The Revolution
-Wydawanie wyroków i spisywanie raportu w We The Revolution
-Działania na mapie Paryża w We The Revolution
-Gra w kości w We The Revolution
-Osiągnięcia w We The Revolution
-FAQ
-Jak dobrze prowadzić sprawy sądowe w We. The Revolution?
-Jak zdobywać poparcie społeczne i reputację w We. The Revolution?
-Czy wybory w grze mają znaczenie w We. The Revolution?
-Jak negocjować i przemawiać do tłumu w We. The Revolution?
-Opis przejścia
-Akt 1 - Wolność
-Prolog - Frederic Fidele - syn głównego bohatera - Solucja We The Revolution
-Dzień 1 - Guy Deniau - handlarz - Solucja We The Revolution
-Dzień 2 - Olivier Mugler - ślusarz - Solucja We The Revolution
-Dzień 3 - Jean Ibert - gwałciciel - Solucja We The Revolution
-Dzień 4 - Claude Pochard - wikary - Solucja We The Revolution
-Dzień 5 - Maurice Lortie - budowniczy - Solucja We The Revolution
-Dzień 6 - Ludwik XVI część 1 - Solucja We The Revolution
-Dzień 6 - Ludwik XVI część 2 - Solucja We The Revolution
-Dzień 7 - Claude Garnier, pomocnik piekarza - Solucja We The Revolution
-Dzień 8 - Thomas de Mahy, arystokrata - Solucja We The Revolution
-Dzień 9 - Anna de Koriff, wdowa - Solucja We The Revolution
-Dzień 10 - Bruno Hugo, stajenny - Solucja We The Revolution
-Dzień 11 i 12 - Hugo Trottier, były wykładowca - Solucja We The Revolution
-Dzień 13 - Jeanne-Marie Roland - Solucja We The Revolution
-Dzień 14 i 15 - Szybkie procesy i nowa intryga - Solucja We The Revolution
-Dzień 16 - Laurent Pascal, tkacz - Solucja We The Revolution
-Dzień 17 - Percivall Hill, brytyjski medyk - Solucja We The Revolution
-Dzień 18 - Szybkie procesy i kolejny dzień intrygi - Solucja We The Revolution
-Dzień 19 - Lucas Adnet, rzemieślnik i samotny ojciec - Solucja We The Revolution
-Dzień 20 i 21 - Jean Nicolas Pache, mer Paryża - Solucja We The Revolution
-Dzień 22 - Marie Sylvie Pache - Solucja We The Revolution
-Akt 2 - Równość
-Dzień 1 - Valerie Moreau, córka adwokata - Solucja We The Revolution
-Dzień 2 - Emma Danet, 19 letnia sierota - Solucja We The Revolution
-Dzień 3 i 4 - Szybkie rozprawy i Alfred Renoir - Solucja We The Revolution
-Dzień 5 - Szybkie procesy i kolejny dzień intrygi - Solucja We The Revolution
-Dzień 6 - Raymond Devoye - Solucja We The Revolution
-Dzień 7 - Alain Bras, woźnica - Solucja We The Revolution
-Dzień 8 - Intryga przeciw Robespierre - Solucja We The Revolution
-Dzień 9 - Gerard Boustin i syn Gobela - Solucja We The Revolution
-Dzień 10 - Ciąg dalszy intrygi przeciw Robespierre - Solucja We The Revolution
-Dzień 11 - Gabriel Rouzet - Solucja We The Revolution
-Dzień 12 - Georges Danton - Solucja We The Revolution
-Dzień 13 - Intryga przeciw Robespierre - Solucja We The Revolution
-Dzień 14 - Maximillien de Robespierre, sędzia - Solucja We The Revolution
-Dzień 15 - Isabelle de la Montagne, hrabina - Solucja We The Revolution
-Dzień 16 - Szybkie wyroki i spadek reputacji - Solucja We The Revolution
-Dzień 17 - Szybkie wyroki i dalszy spadek reputacji - Solucja We The Revolution
-Dzień 18 - Charlotte Corday, sympatyczka żyrondystów - Solucja We The Revolution
-Akt 3 - Braterstwo
-Dzień 1 - Szybkie wyroki i początek walki o Paryż - Solucja We The Revolution
-Dzień 2 - Ettiene Lebeau, awanturnik - Solucja We The Revolution
-Dzień 3 - Sebastian Thil, syn rzeźnika - Solucja We The Revolution
-Dzień 4 - Claudine Sessier, położna - Solucja We The Revolution
-Dzień 5 - Marcus Pinnet - Solucja We The Revolution
-Dzień 6 - Michel Gaubert, żołnierz - Solucja We The Revolution
-Dzień 7 - Bastien Baudet, piekarz - Solucja We The Revolution
-Dzień 8 - Szybkie rozprawy i Marionetkarz - Solucja We The Revolution
-Dzień 9 - Mathilde Fidele, żona głównego bohatera - Solucja We The Revolution
-Dzień 10-12 - Ostatnie dni gry - Solucja We The Revolution
Kategoria: | Przygodowe |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8112-626-7 |
Rozmiar pliku: | 8,2 MB |
FRAGMENT KSIĄŻKI
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stronie
www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1965
[email protected] treści
We. the Revolution - poradnik do gry
Poradnik do gry
Podstawy
Porady do We The Revolution
Interfejs We The Revolution
Wieczory w domu i relacje z rodziną w We The Revolution
Układanie pytań w We The Revolution
Wydarzenia losowe w We The Revolution
Wydawanie wyroków i spisywanie raportu w We The Revolution
Działania na mapie Paryża w We The Revolution
Gra w kości w We The Revolution
W PEŁNEJ WERSJI DOSTĘPNE RÓWNIEŻ:
Osiągnięcia w We The Revolution
FAQ
Jak dobrze prowadzić sprawy sądowe w We. The Revolution?
Jak zdobywać poparcie społeczne i reputację w We. The Revolution?
Czy wybory w grze mają znaczenie w We. The Revolution?
Jak negocjować i przemawiać do tłumu w We. The Revolution?
Opis przejścia
Akt 1 - Wolność
Prolog - Frederic Fidele - syn głównego bohatera - Solucja We The Revolution
Dzień 1 - Guy Deniau - handlarz - Solucja We The Revolution
Dzień 2 - Olivier Mugler - ślusarz - Solucja We The Revolution
Dzień 3 - Jean Ibert - gwałciciel - Solucja We The Revolution
Dzień 4 - Claude Pochard - wikary - Solucja We The Revolution
Dzień 5 - Maurice Lortie - budowniczy - Solucja We The Revolution
Dzień 6 - Ludwik XVI część 1 - Solucja We The Revolution
Dzień 6 - Ludwik XVI część 2 - Solucja We The Revolution
Dzień 7 - Claude Garnier, pomocnik piekarza - Solucja We The Revolution
Dzień 8 - Thomas de Mahy, arystokrata - Solucja We The Revolution
Dzień 9 - Anna de Koriff, wdowa - Solucja We The Revolution
Dzień 10 - Bruno Hugo, stajenny - Solucja We The Revolution
Dzień 11 i 12 - Hugo Trottier, były wykładowca - Solucja We The Revolution
Dzień 13 - Jeanne-Marie Roland - Solucja We The Revolution
Dzień 14 i 15 - Szybkie procesy i nowa intryga - Solucja We The Revolution
Dzień 16 - Laurent Pascal, tkacz - Solucja We The Revolution
Dzień 17 - Percivall Hill, brytyjski medyk - Solucja We The Revolution
Dzień 18 - Szybkie procesy i kolejny dzień intrygi - Solucja We The Revolution
Dzień 19 - Lucas Adnet, rzemieślnik i samotny ojciec - Solucja We The Revolution
Dzień 20 i 21 - Jean Nicolas Pache, mer Paryża - Solucja We The Revolution
Dzień 22 - Marie Sylvie Pache - Solucja We The Revolution
Akt 2 - Równość
Dzień 1 - Valerie Moreau, córka adwokata - Solucja We The Revolution
Dzień 2 - Emma Danet, 19 letnia sierota - Solucja We The Revolution
Dzień 3 i 4 - Szybkie rozprawy i Alfred Renoir - Solucja We The Revolution
Dzień 5 - Szybkie procesy i kolejny dzień intrygi - Solucja We The Revolution
Dzień 6 - Raymond Devoye - Solucja We The Revolution
Dzień 7 - Alain Bras, woźnica - Solucja We The Revolution
Dzień 8 - Intryga przeciw Robespierre - Solucja We The Revolution
Dzień 9 - Gerard Boustin i syn Gobela - Solucja We The Revolution
Dzień 10 - Ciąg dalszy intrygi przeciw Robespierre - Solucja We The Revolution
Dzień 11 - Gabriel Rouzet - Solucja We The Revolution
Dzień 12 - Georges Danton - Solucja We The Revolution
Dzień 13 - Intryga przeciw Robespierre - Solucja We The Revolution
Dzień 14 - Maximillien de Robespierre, sędzia - Solucja We The Revolution
Dzień 15 - Isabelle de la Montagne, hrabina - Solucja We The Revolution
Dzień 16 - Szybkie wyroki i spadek reputacji - Solucja We The Revolution
Dzień 17 - Szybkie wyroki i dalszy spadek reputacji - Solucja We The Revolution
Dzień 18 - Charlotte Corday, sympatyczka żyrondystów - Solucja We The Revolution
Akt 3 - Braterstwo
Dzień 1 - Szybkie wyroki i początek walki o Paryż - Solucja We The Revolution
Dzień 2 - Ettiene Lebeau, awanturnik - Solucja We The Revolution
Dzień 3 - Sebastian Thil, syn rzeźnika - Solucja We The Revolution
Dzień 4 - Claudine Sessier, położna - Solucja We The Revolution
Dzień 5 - Marcus Pinnet - Solucja We The Revolution
Dzień 6 - Michel Gaubert, żołnierz - Solucja We The Revolution
Dzień 7 - Bastien Baudet, piekarz - Solucja We The Revolution
Dzień 8 - Szybkie rozprawy i Marionetkarz - Solucja We The Revolution
Dzień 9 - Mathilde Fidele, żona głównego bohatera - Solucja We The Revolution
Dzień 10-12 - Ostatnie dni gry - Solucja We The RevolutionWe. the Revolution - poradnik do gry
Wszyscy wstać, idzie sędzia! Poradnik do We. The Revolution pozwoli ci ukończyć grę, rozpracować najtrudniejsze rozprawy sądowe i lawirować między intrygami. Przygotowaliśmy dla was m.in. solucję przykładowych misji w grze, garść porad i najważniejsze informacje, które ułatwią wam rozgrywkę.
Przygotowaliśmy w naszym poradniku dział podstaw, w którym przedstawiamy porady i tipsy, jak być efektywnym sędzią. Omówiliśmy również dokładnie interfejs i najważniejsze opcje, oraz mechanizmy rozgrywki. Przedstawiliśmy zasady spędzania wieczorów w grze We. The Revolution i działania na mapie Francji. Przygotowaliśmy ponadto opis, jak radzić sobie z wydawaniem wyroków w grze i ich konsekwencji, czy uzupełnianiu raportów na zakończenie procesu.
W dziale FAQ przedstawiliśmy odpowiedź na kilka kluczowych zagadnień. Zebraliśmy najważniejsze pytania, które każdy początkujący sędzia ma w głowie i przygotowaliśmy na nie rzetelną odpowiedź. W naszym poradniku nie zabrakło również solucji, w której przedstawiliśmy opis przejścia przykładowych misji w Akcie 1 gry.
We. the Revolution łączy elementy kilku gatunków. Po wzięciu na siebie konkretnej sprawy musimy przejrzeć jej akta, zapoznać się z materiałem dowodowym oraz przesłuchać powiązane z nią osoby. W ten sposób wchodzimy w posiadanie niezbędnych informacji, jakie pomagają w wydaniu ostatecznego, mniej lub bardziej sprawiedliwego werdyktu. Fabuła jest motorem We. the Revolution. Akcja tej produkcji toczy się w XVIII-wiecznym Paryżu podczas rewolucji francuskiej. Główny bohater jest sędzią Trybunału Rewolucyjnego, który osądza rewolucjonistów i ich wrogów, a także przestępców oraz zwykłych obywateli.
W trakcie zabawy przychodzi nam podejmować rozmaite decyzje - w tym również takie, od których zależy nie tylko przebieg kariery bohatera, lecz i życie jego własnej rodziny oraz los jego przyjaciół. W miarę czynionych postępów prowadzona przez nas postać zdobywa coraz większe wpływy, co umożliwia jej branie udziału w różnorakich spiskach, a w efekcie - rozpoczęcie walki o władzę. Nie bez znaczenia dla opowieści pozostaje fakt, że protagonista zmaga się z uzależnieniem od hazardu oraz alkoholu.
Grzegorz Misztal (www.gry-online.pl)
Jak długie jest We. The Revolution?
Przejście gry We. The Revolution zajmuje różną ilość czasu - wiele zależy od tego, jak dokładnie czytasz sprawy, wczuwasz się w swoją rolę, czy czytasz wszelką dodatkową dokumentację. Ponadto, w grze jest RNG i codzienne sprawy w sądzie są losowane z pewnej puli. Ukończenie gry zajmuje więc ok. 10-15 godzin.
Czy We. The Revolution jest nieliniowe?
W pewnym stopniu tak. We. The Revolution ma kilka decyzji i procesów, które można rozegrać na parę sposób, a tym samym trochę inaczej poprowadzić fabułę. Co jakiś czas, mamy również pewne wydarzenia, które dodatkowo modyfikują rozgrywkę. Warto również dodać, że codzienne sprawy są wybierane z pewnej puli i podczas jednej rozgrywki, prawdopodobnie nie weźmiemy udział we wszystkich.
Czy We. The Revolution mogę zmienić historię?
Tak! W niektórych momentach weźmiesz udział w pewnych kluczowych procesach, takich jak zdrada Ludwika XVI i sam proces króla. To od ciebie zależy, czy zetniesz monarchę, a może np. wtrącisz go do więzienia, lub nawet uniewinnisz.
Czy wybory w We. The Revolution są permanentne?
W grze jest opcja zapisu i wczytania i warto z tego korzystać. Niektóre wybory wpływają na grę dopiero np. następnego dnia, lub za kilka dni. Warto więc uważnie czytać notatki, listy i wydarzenia, by potem np. nie żałować, że odmówiliśmy strażnikom przyznania broni, a następnego dnia rewolucjoniści wykorzystali ich bezbronność i zamordowali ich.
Czy w We. The Revolution możemy zginąć lub przegrać?
Tak. Nasze postępki w sądzie zbierają poparcie wśród rewolucjonistów, ludu, rodziny i arystokratów. Jeśli zbyt podpadniemy któreś z grup, to możemy zostać zamordowani lub wtrąceni do więzienia. Warto więc lawirować między sprawami tak, by nie zaniedbać za bardzo któreś z grup.
Czy mogę powtarzać procesy?
Nie. Procesy możesz jedynie powtórzyć poprzez wczytanie gry. Decyzje podjęte w grze są ostateczne i jeśli wyślesz kogoś na szubienicę - głowa magicznie mu nie odrośnie!
Podstawy
Dział podstaw przedstawia najważniejsze rady i wskazówki w grze We. The Revolution. W kolejnych rozdziałach przeczytasz opis interfejsu, jak wygląda spędzanie wieczorów w domu, jak budować dobre relacje z rodziną, czy poznasz mechanizm kierowania agentami na mapie Francji. Przygotowaliśmy również stronę, która opisuje jak wydawać wyroki i pisać raporty na zakończenie procesu.
1. Porady
2. Interfejs
3. Wieczory w domu i relacje z rodziną
4. Mapa Francji
5. Wydawanie wyroków i spisywanie raportu
6. Wydarzenia losowe
FAQ
Dział FAQ opisuje najważniejsze zagadnienia związane z grą. Znajdziesz tu odpowiedzi, na kluczowe pytania związane z grą. Kolejne strony poradnika kryją odpowiedzi na następujące pytania:
1. Jak dobrze prowadzić rozprawy sądowe?
2. Jak zdobywać poparcie społeczne i reputację?
3. Czy wybory w We. The revolution mają znaczenie?
4. Jak negocjować i przemawiać do tłumu?
Opis przejścia i przykładowe sprawy
Kolejny dział poradnika obejmuje opis przejścia i solucję najważniejszych rozpraw w pierwszym akcie gry. Akt 1 - Wolność, kryje kilka interesujących spraw i wprowadza cię krok, po kroku w coraz bardziej zaawansowane mechanizmy rozgrywki. Przygotowaliśmy opis niektórych rozpraw - nie zdziw się jednak, jeśli niektóre dni przyniosą u ciebie inne rozprawy. W grze bowiem istnieje pewna nieliniowość i niektóre rozprawy są losowane z dość dużej puli przygotowanych przez twórców spraw.
1. Prolog - Frederic Fidele - Syn głównego bohatera
2. Dzień 1 - Guy Deniau - Handlarz
3. Dzień 2 - Olivier Mugler - Ślusarz
4. Dzień 3 - Jean Ibert - Gwałciciel
5. Dzień 4 - Claude Pochard - Wikary
6. Dzień 5 - Maurice Lortie - Budowniczy
7. Dzień 6 - Ludwik XVI część 1
8. Dzień 6 - Ludwik XVI cześć 2
9. Dzień 7 - Claude Garnier - pomocnik piekarza
10. Dzień 8 - Thomas de Mahy - Arystokrata
11. Dzień 9 - Anna de Koriff - Wdowa
12. Dzień 10 - Bruno Hugo - Stajenny
13. Dzień 11 i 12 - Hugo Trottier - Wykładowca
14. Dzień 13 - Jeanne-Marie RolandPoradnik do gry
Podstawy
Porady do We The Revolution
Poniższy rozdział naszego poradnika do gry We. The Revolution opisuje porady, które ułatwią ci rozgrywkę i sprawią, że będziesz najlepszym sędziom we Francji.
- Czytaj dokładnie akta sprawy
- Balansuj między poparciem różnych grup społecznych
- Manipuluj ławą przysięgłych
- W rodzinie również musisz pójść na kompromis
- Coś się nie udało? Wczytaj grę
- Raporty końcowe w procesie są bardzo ważne
Czytaj dokładnie akta sprawy
W We. The Revolution jest tona tekstu i większość dokumentów dostępnych przy każdej sprawie ma duże znaczenie. W każdym opisie incydentu, znajdziesz informacje o skazanym, które ułatwią ci odblokowanie pytań, które możesz skierować do podejrzanego. Przy każdym procesie musisz więc dokładnie przeczytać akta sprawy.
Balansuj między poparciem różnych grup społecznych
Rewolucjoniści, lud, rodzina, czy w późniejszym czasie - arystokracji - będą domagali się wydania innych wyroków. W praktycznie żadnej sprawie, nie będziesz mógł dogodzić każdej z grup jednakowo, więc zawsze szukaj kompromisów. Jeśli za bardzo podpadniesz któreś z grup, możesz stracić życie, lub zostać odwołany z urzędu, co zakończy grę.
Manipuluj ławą przysięgłych
Gdy będziesz odblokowywał pytania do skazanego, zobaczysz koło nich odpowiednią ikonkę. Zadawanie pytań oznaczone np. ikonką gołębia, sprawi, że ława przysięgłych będzie coraz bardziej skora, by uniewinnić przesłuchiwanego. Dzięki temu, możesz po zapoznaniu się ze sprawą ustalić wyrok, który chcesz wydać, a następnie poprzez pytania skłonić ławę przysięgłych, by również podzielała twoje przekonanie.
W rodzinie również musisz pójść na kompromis
Podobnie jak w przypadku grup społecznych, również w rodzinie będziesz musiał iść na różne kompromisy i wybierać czas wolny tak, by budować relacje z określonymi członkami rodziny. Najlepiej zawsze dbać o najmłodszego syna, który daje bonus relacji do kontaktów z żoną i ojcem głównego bohatera.
Coś się nie udało? Wczytaj grę
Jeśli zablokowałeś sobie pytania do oskarżonego, poniosłeś porażkę w negocjacjach, czy po prostu, podjąłeś złą decyzję w grze - możesz wczytać grę. We. The Revolution korzysta z autozapisu i zawsze możesz cofnąć się trochę w czasie, by poprawić swoje aktualne decyzje.
Raporty końcowe w procesie są bardzo ważne
Na koniec rozprawy będziesz musiał od pewnego momentu wypełniać, w oparciu o informacje uzyskane podczas procesu. Stąd, będziesz musiał podczas dialogów zachować czujność, bo osoby zeznające i sami skazani często przekazują ważne informacje. Za poprawne uzupełnienie raportu końcowego dostaniesz bonus do reputacji, poparcia, a nawet dodatkowe punkty wpływu.Interfejs We The Revolution
Poniższy rozdział poradnika do gry We. The Revolution opisuje interfejs i najważniejsze opcje w grze.
1. Notatnik. Przejrzysz w nim szczegółowe informacje na temat wydarzeń, akcji i postaci. Czasami na lewo od notatnika będzie leżeć list. Po naciśnięciu na niego, będziesz mógł wybrać, jak chcesz postąpić w danej sytuacji. W prologu gry np. będziesz mógł wybrać, co zrobić z rodziną, która rozpowiada plotki na twój temat.
2. Dokumenty i listy. Znajdziesz wśród nich akta sprawy. W środku przeczytasz raport, o co oskarżoną jest osoba w procesie i będziesz mógł przystąpić do odblokowywania pytań.
3. Raport. Zostanie on odblokowany w późniejszym czasie. Będziesz musiał zaznaczyć w raporcie niektóre wypowiedzi i zeznania świadków. Konieczne uważne słuchanie wypowiedzi - choć w środku znajdziesz również kompletny spis wszystkich wypowiedzi, więc zawsze możesz odświeżyć niektóre wypowiedzi.
4. Werdykt. Możesz w nim wybrać, czy chcesz skazać na śmierć skazaną osobę, wtrącić ją do więzienia, czy uniewinnić. Każda decyzja spotka się z mniejszym, lub większym uznaniem pewnej grupy społecznej.
5. Zakończenie sprawy. Gdy uporasz się z werdyktem i raportem, będziesz mógł przejść dalej i zakończyć proces.
6. Opcje gry, Hierarchia (zapoznasz się tam z aktualną sytuacją polityczną w Paryżu i sprawdzisz swoją pozycję) i Intrygi. Intrygi z kolei to rozbudowane konflikty między głównym bohaterem, a inną znaczącą osobistością ze świata gry.
7. Opinia społeczna. Na górze będziesz mógł zobaczyć, jakie wyroki zadowolą określone grupy społeczne. Nigdy nie zadowolisz wszystkich, więc często będziesz musiał podejmować wyroki tak, by podreperować co gorsze stosunki z niektórymi grupami.
8. Punkty wpływu, dzień i powiadomienia. Szczególnie ważne są punkty wpływu, które możesz wydawać na wiele akcji w sądzie i nie tylko. Znajdziesz tutaj również tzw. globalne modyfikatory, a więc tymczasowe "buffy" do określonych statusów, czy relacji z innymi grupami społecznymi.
9. Opinia ławy przysięgłej. Ława przysięgłych też będzie chciała określonego wyroku i zawsze warto brać ich decyzje pod uwagę. Możesz kontrolować opinią przysięgłych, zadając określone pytania. Jeśli np. chcesz uniewinnienia, odblokuj wszystkie pytania i zadawaj pytania z ikonką gołębia.
10. Nastrój ludu. Co gorętsze procesy będą wpływały na zaostrzenie emocji ludu. Gdy będziesz długo prowadził proces, tłum będzie wzburzony i konieczne może być. Przemówienie do złego tłumu, by go uspokoić.Wieczory w domu i relacje z rodziną w We The Revolution
W poniższym rozdziale poradnika do gry We. The Revolution przeczytasz o tym, jak wygląda mechanika spędzania czasu z rodziną i na co ona ma wpływ.
Po każdym procesie zapada wieczór i będziesz miał wybór jak spędzić wolny czas. Czasami, będziesz mógł również wcześniej wybrać, by np. udać się na manifestacje, a przez to zablokujesz sobie możliwość wyboru. Przeważnie jednak, po powrocie do domu możesz podjąć decyzję, jak chcesz spędzić swój czas.
Każda z wybranych przez ciebie akcji wpłynie na innych członków rodziny i zmieni ich nastawienie względem ciebie. Gdy przekroczysz pewien próg relacji z domownikami, dostaniesz bonus/karę do zdobywanej reputacji, czy nastawienia innych frakcji.
Dość ważną postacią w rodzinie jest młodszy syn bohatera. Jego nastawienie bowiem sprawia, że pozostali członkowie rodziny lubią cię odrobinę mocniej. Warto więc często pamiętać o tym, by np. spędzać wieczór z synami, co zaowoduje dodatkowym bonusem również względem żony, czy ojca bohatera.
Początkowo, będzie ci dość łatwo dbać o relacje z rodziną. Z biegiem czasu jednak, będzie to coraz trudniejsze i będziesz musiał podejmować coraz trudniejsze decyzje. Pamiętaj jednak, że nie jesteś w stanie zawsze dogodzić wszystkim i w danej rozgrywce możesz wybrać, czy chcesz np. bardziej oddać się karierze, czy ciągle zabiegać o rodzinę. Dodatkowo, niektóre rozprawy sądowe również wpłyną na relacje z twoją rodziną.Układanie pytań w We The Revolution
Na kolejnej stronie poradnika przeczytasz, jak wygląda system odkrywania i zadawania pytań oskarżonej osobie w grze We. The Revolution.
Każdy proces w grze praktycznie rozpoczniesz w ten sam sposób - przez naciśnięcie na akta sprawy i zapoznanie się z raportem, który dokładnie opisze całą sprawę. Dzięki temu, przeczytasz kluczowe informacje, które dadzą ci wgląd w zarzuty i motyw oskarżonej osoby. Na dole dokumentu, znajdziesz przycisk, który pozwoli ci odblokować pytania do świadka.
Samo układanie pytań polega na szukaniu połączeń między zagadnieniami sprawy. Możesz wybierać wątek ze sprawy, a następnie łączyć go z odpowiednią karą. Gdy np. przeczytasz, że osoba się tylko broniła przed atakiem, możesz np. wybrać opcję samoobrona + okoliczności łagodzące, by znaleźć pierwsze pytanie.
W każdym układaniu pytań, możesz popełnić ograniczona liczbę błędów podczas łączenia wątków i kategorii. Jeśli pomyślisz się zbyt wiele razy (każda sprawa ma określoną liczbę szans) to system zostanie zablokowany i będziesz musiał kontynuować bez tego, lub wczytać grę. Dodatkowo, czasem w sprawach pojawią się pułapki - są to pytania pułapki, które nie mają znaczenia dla sprawy.
Aby skutecznie zadawać pytania, musisz dobrze zapoznać się z aktami sprawy i dobierać pytania według logiki. Odblokowane pytania możesz zadawać oskarżonemu, by poznawać nowe wątki w sprawie, czy zmieniać nastawienie ławy przysięgłych.Wydarzenia losowe w We The Revolution
W grze We. The Revolution co jakiś czas natkniesz się na wydarzenia losowe, które w pewien sposób wpływają na twoją postać. W poniższym rozdziale znajdziesz krótkie omówienie, na czym polegają wydarzenia losowe, kiedy występują i na co wpływają.
Wydarzenia losowe mają miejsce głównie wieczorami i często są dość nieoczywiste. W powyższym przykładzie, natkniesz się na odciętą głowę, która jakimś cudem jest uśmiechnięta. Jeśli karzesz strażnikom sprzątnąć głowę, lud będzie wzburzony i stracisz trochę reputacji i poparcia. Z kolei pozostawienie głowy da trochę chorej zabawy tłumowi i zyskasz odrobinę poparcia.
Niektóre wydarzenia, czy decyzje również napłyną do ciebie np. w formie listu. Te decyzje i wybory są dużo ważniejsze, gdyż często nakładają dotkliwe bonusy, lub kary na twój status. Często konsekwencje wyborów są dopiero omówione następnego dnia.
Okazjonalnie, w czasie gry również natkniesz się na ważne wydarzenia, które związane są z popchnięciem fabuły do przodu. W takich momentach możesz być co najwyżej biernym obserwatorem, lub mieć marginalny wybór przebiegu akcji. W wyniku niektórych zdarzeń, twoja postać może np. zostać ranna i stracisz cały dzień na powrót do zdrowia.Wydawanie wyroków i spisywanie raportu w We The Revolution
W poniższym rozdziale poradnika do gry We. The Revolution, poruszyliśmy zagadnienie wydawania wyroków i spisywania raportów na zakończenie procesu sądowego.
Wydawanie wyroków to kluczowa rola sędziego i nie inaczej jest w grze. Najpierw musisz porozmawiać z oskarżoną osobą, przeczytać akta sprawy i sformułować pytania tak, by przekonać ławę przysięgłych do wyroku, który chcesz wydać. W pierwszej kolejności więc zawsze dąż do odblokowania wszystkich pytań i potem po prostu wybieraj te, które pomogą ci np. dowieść, że sądzona osoba jest niewinna.
Warto również zawsze mieć na uwadze, jak nasz wyrok wpłynie na inne frakcje. Jeśli zależy nam na np. dobrych relacjach z rewolucjonistą, to nie warto skazywać na śmierć znanego bohatera, gdyż napadł na arystokratę. Warto lawirować między relacjami z innymi tak, by czerpać bonusy z jak największa liczbę grup społecznych i jednocześnie nie podpaść zbyt mocno żadnej z nich. Jeśli bowiem będziemy notorycznie np. narażać się ludowi to możemy zostać odwołani z naszej posady, lub stracimy życie w zamachu.
Jeśli chodzi o raporty, to dochodzą one po pewnym czasie w grze. Musisz w raportach uzupełniać pytania o oskarżonej osobie tak, by pokrywały się one z rzeczywistymi zeznaniami. Musisz więc zawsze uważnie słuchać co mówią świadkowie i w razie problemów - posiłkować się protokołem, z zapisem całej rozprawy. Za poprawnie uzupełniony raport zdobędziesz reputację, dodatkowe poparcie społeczne i punkty wpływu. Jeśli jednak pomylisz się zbyt wiele razy - zyskasz ujemne wartości w/w parametrów.Działania na mapie Paryża w We The Revolution
W poniższym rozdziale poradnika do gry We. The Revolution, przeczytasz opis mechaniki wykonywania działań politycznych na mapie Paryża.
Paryż został podzielony na sekcje, które mogą zostać przejęte i kontrolowane przez ciebie, jak i innych graczy politycznych. Każda przejęta sekcja daje 1 dodatkowy punkt wpływu, dodatkowo na twoim terytorium istnieje większa szansa na powodzenie wybranych misji. Analogicznie, sekcje przejęte przez wrogich agentów, oferują zmniejszoną szansę powodzenia na wykonanie określonych zadań.
Niektóre sekcje są zablokowane i mogą zostać odblokowane przez twoich agentów, którzy przedstawieni są na mapie w formie figurek. Aby odblokować dzielnicę, musisz najpierw przeprowadzić na niej zwiad. Odblokować możesz tylko te dzielnice, którą sąsiaduję z już odblokowanymi. Każda z sekcji reaguje na aktualne wydarzenia w grze wzrostem, lub spadkiem temperatury mieszkańców. Gdy temperatura jest zbyt wysoka, mogą pojawić się zamieszki.
Możesz wysyłać agentów na różne misje, kontrolować zamieszki, czy walczyć o wpływ nad różnymi dzielnicami. Do dyspozycji masz mięśniaka (figurka z bronią), który jest dobry w walce i kontrolowaniu zamieszek, oraz dyplomatę (figurka ze zwojem), który przejmuje sekcje, poprawia relacje z innymi frakcjami i obniża temperaturę w dzielnicach. Swoje figurki możesz przemieszczać swobodnie po swoich dzielnicach. Jeśli chodzi o wrogie/neutralne sektory - mogą się oni przemieszczać tylko jedno pole na dzień.
Dodatkowo, w swojej dzielnicy będziesz mógł z czasem odblokować nowe budynki, czy wznieść np. pomnik, który zwiększy twoją reputację, czy poparcie społeczne. Ważnym punktem na mapie są również intrygi i walki z innymi przeciwnikami politycznymi. Będziesz mógł wykonać szereg misji, podzielonych na rożne decyzje, czy negocjacje, by finalnie doprowadzić do ważnego procesu, w którym możesz skazać swojego przeciwnika.Gra w kości w We The Revolution
W poniższym rozdziale naszego poradnika do gry We. The Revolution opisujemy grę w kości. Jest ona dostępna w grze po raz pierwszy, pod koniec pierwszego aktu. Poniżej znajdziesz opis, jak grać w kości i wygrywać ze swoimi rywalami.
Rozgrywka dzieli się na 5 tur, a wygrywa uczestnik, który wyrzuci najwyższą liczbę oczek. Każdy zawodnik podczas swojej tury rzuca 6 kośćmi i może podczas całej rozgrywki przerzucić kości 3 razy. Dodatkowo, możesz stawiać kolejki rywalowi - upijanie przeciwników zmniejsza ich szansę na wygraną i pozwala ci przerzucać większa ilość kości.
Aby otrzymać punkty, musisz wyrzucić dwie lub więcej kości o tej samej ilości oczek. Im więcej oczek, tym większy mnożnik punktacji. Przykładowo, za dwie kostki po 6 oczek otrzymasz 120 punktów, a za dwie kości o jednym oczku: 30. W każdej rozgrywce, możesz rozwinąć notkę po prawej stronie, by dokładnie sprawdzić premiowane wyniki. Dodatkowo, w grze możesz wyrzucić specjalną kombinację i wyrzucić kostki o kolejno: 1,2,3,4,5,6-oczkach.
Musisz pokonać swojego rywala, zdobywając jak najwyższą punktację. Jeśli przegrasz, najprawdopodobniej stracisz reputację i zyskasz negatywną karę trwającą kilka dni. Bardzo często, musisz wydawać punkty wpływu na upijanie rywala i po prostu powtarzać niektóre rozgrywki, bo rng w grze bywa bardzo nieubłagany.Poradniki do gier dla ciebie.
Najnowsze poradniki i solucje do gier komputerowych i konsolowych
możesz pobrać na naszej stronie internetowej
https://www.gry-online.pl/poradniki-do-gier.asp
------------------------------------------------------------------------
Serwisy GRYOnline.pl to gry dla każdego i wszystko o grach.
Encyklopedia Gier - Wszystkie gry w jednym miejscu, obszerne opisy, video, wymagania sprzętowe, daty premier.
https://www.gry-online.pl/encyklopedia-gier.asp
TVgry.pl - Internetowa telewizja dla graczy, własne produkcje, oficjalne materiały filmowe o grach.
http://tvgry.pl/
Czytaj o grach - Recenzje, beta testy i zapowiedzi gier.
https://www.gry-online.pl/czytaj-o-grach.asp
Forum Dyskusyjne dla graczy, największe w Polsce internetowe forum tematyczne dla miłośników internetowej rozrywki.
https://www.gry-online.pl/S008.asp
Gameplay.pl - Serwis blogowy, gry, filmy, komputery, konsole, książki, muzyka... serwisy na fajne tematy
http://gameplay.pl/
www.gry-online.pl