Facebook - konwersja
Przeczytaj fragment on-line
Darmowy fragment

Zarządzający Transportem nr 140 - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2023
53,00
5300 pkt
punktów Virtualo

Zarządzający Transportem nr 140 - ebook

1) Zapraszamy do lektury bieżącego wydania „Zarządzającego transportem”, w którym wyjaśniamy, jak przygotować się do transportu pomocy humanitarnej oraz jakie korzyści wynikają z zawarcia umowy typu B2B między przewoźnikiem a kierowcą-przedsiębiorcą. Wskazujemy, czy wraz z wprowadzeniem obowiązku stosowania tachografów w busach do 3,5 t zaistnieje również konieczność instalowania ograniczników prędkości. Przedstawiamy pułapki wynikające z pozostawienia karty w tachografie oraz omawiamy zasady użyczania certyfikatu kompetencji zawodowych.

Kategoria: Transport i logistyka
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Rozmiar pliku: 330 KB

FRAGMENT KSIĄŻKI

OD REDAKCJI

Drogi Czytelniku!

Zapraszamy do lektury bieżącego wydania „Zarządzającego transportem”, w którym wyjaśniamy, jak przygotować się do transportu pomocy humanitarnej oraz jakie korzyści wynikają z zawarcia umowy typu B2B między przewoźnikiem a kierowcą-przedsiębiorcą. Wskazujemy, czy wraz z wprowadzeniem obowiązku stosowania tachografów w busach do 3,5 t zaistnieje również konieczność instalowania ograniczników prędkości. Przedstawiamy pułapki wynikające z pozostawienia karty w tachografie oraz omawiamy zasady użyczania certyfikatu kompetencji zawodowych.

Życzę miłej lektury

Mariusz Jendra

redaktor prowadzący

[email protected]

PS Czekamy na Wasze opinie nt. nowej odsłony czasopisma. Piszcie na adres [email protected]. Każdą recenzję nagrodzimy książką. Wasza ocena jest dla nas bardzo cenna!KE: prawo jazdy na ciężarówki dla 17-latków

Komisja Europejska przedstawiła propozycje zmian w uprawnieniach dla kierowców. Prawo jazdy na samochody ciężarowe ma być dostępne już dla 17-latków. Osoby z poważnymi schorzeniami zdrowotnymi będą mogły zachować uprawnienia.

Pierwsza propozycja Komisji zakłada obniżenie progu wiekowego przy egzaminach na prawo jazdy. Kategorię B, jak również kategorie C i C+E będą mogli uzyskać już 17-latkowie.

W tym wieku nie tylko będzie można uzyskać uprawnienia, lecz również rozpocząć pracę w transporcie. Warunkiem podjęcia pracy byłoby jednak prowadzenie w podwójnej obsadzie, pod okiem innego, bardziej doświadczonego kierowcy.

Młody kierowca mógłby rozpocząć jazdę samodzielną dopiero po uzyskaniu pełnoletności. Dodatkowym „zabezpieczeniem” dla tej zmiany ma być wprowadzenie 2-letniego okresu przejściowego z zerowym limitem zawartości alkoholu we krwi dla młodych kierowców.

Druga propozycja zakłada zmianę warunków dopuszczenia za kółko osób zmagających się z problemami zdrowotnymi, np. z cukrzycą. Według KE takie przypadki nie powinny być oceniane systemowo, lecz w sposób indywidualny, przy uwzględnieniu najnowszych sposobów leczenia. Dzięki temu nawet osoby z zaawansowanymi schorzeniami mogłyby utrzymać swoje uprawnienia pod warunkiem poddawania się regularnemu leczeniu.

Więcej znajdziesz w wersji pełnej publikacji

Tematy publikacji w pełnej wersji

KE: prawo jazdy na ciężarówki dla 17-latków

Nowa pula rosyjskich zezwoleń w 2023 roku

Przewoźnicy będą karani za najdrobniejsze przewinienia w SENT

Jak zorganizować transport pomocy humanitarnej?

Korzyści z umowy B2B między przedsiębiorcą a kierowcą

Kierujący sporadycznie a świadectwo kwalifikacji

Wczytywanie danych z tachografu co 90 dni w firmie NPW

Czy ciągnąc przyczepę lekką pojazdem o dmc 5,5 t, trzeba mieć kat. C+E?

Tachograf do busa 3,5 t z przyczepą – transport NPW

Czy w busach będą instalowane ograniczniki prędkości?

Pułapki wynikające z pozostawienia karty w tachografie

Wynagrodzenie urlopowe kierowcy zarabiającego 10.000 zł

Jak użyczyć certyfikatu kompetencji zawodowych?

Przygotowanie do wersji elektronicznej: RASTER studio, 603 59 59 71
mniej..

BESTSELLERY

Menu

Zamknij