Klikając ZAPISZ SIĘ, zgadzasz się na otrzymywanie informacji marketingowych dotyczących virtualo.pl oraz partnerów biznesowych Virtualo.
Zgodę można wycofać w każdym czasie w sposób określony w Polityce Prywatności.
Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Zarządzanie i marketing to dwie wzajemnie uzupełniające się dziedziny, które w ostatnim wieku istotnie zyskały na popularności. Rozwinęły się one do tego stopnia, że dla niektórych niezbędne może być zapoznanie się ze sporą ilością literatury. Na rynku jest wiele książek z kategorii zarządzanie i marketing. Z jednej strony są to publikacje akademickie i naukowe, a z drugiej – książki popularnonaukowe oraz poradniki.
Zarządzanie i marketing to dwie wzajemnie uzupełniające się dziedziny, które w ostatnim wieku istotnie zyskały na popularności. Rozwinęły się one do tego stopnia, że dla niektórych niezbędne może być zapoznanie się ze sporą ilością literatury. Na rynku jest wiele książek z kategorii zarządzanie i marketing. Z jednej strony są to publikacje akademickie i naukowe, a z drugiej – książki popularnonaukowe oraz poradniki.
W katalogu Virutalo znajduje się wiele e-booków o zarządzaniu i marketingu. Autorzy podjęli w nich kwestie różnych rodzajów zarządzania, np. finansami, zasobami ludzkimi, aktywami czy czasem. Przez specjalistów marketing pojmowany jest jednak znacznie szerzej. Stąd w naszych zbiorach pojawiają się również pozycje dotyczące m.in. reklam publikowanych na Facebooku, Instagramie lub LinkedInie; public relations; growth marketingu; neuromarketingu, brandingu czy design thinkingu.
Książki z zakresu zarządzania i marketingu tworzone są przez specjalistów. Omawiane są w nich od podstaw zagadnienia, takie jak planowanie strategii marketingowej oraz jej cel i skuteczność. Autorzy piszą też o skupieniu uwagi na kliencie czy o analizie konkurencji. Obecnie ogromne znacznie odgrywa właściwe prowadzenie strategii marketingowej w sieci.
Marketerzy i osoby wykonujące pokrewne zawody, np. specjaliści od mediów społecznościowych czy reklamy, muszą nauczyć się skutecznie działać w Google i mediach społecznościowych. Tu z pomocą przychodzą nowe e-booki o zarządzaniu i marketingu. Konieczne jest poznanie zagadnienia marketing automation, o którym książki dostępne są w katalogu księgarni internetowej Virtualo. Opisane są w nich zjawiska, takie jak influencer marketing, czyli odgrywające wyjątkowo ważną rolę w budowaniu marki. W naszych zbiorach jest też wiele wartościowych pozycji, w których przedstawione są marketingowe case studies największych firm na świecie.
W erze technologii cyfrowych marketing stawia przed firmami spore wyzwania, ale też ogrom możliwości. Niemniej każda osoba pracująca bądź chcąca pracować w branży powinna poznać najważniejsze zagadnienia z zakresu zarządzania i marketingu. Często opisywane są one w podręcznikach akademickich. Część pozycji można odnaleźć w ofercie Virtualo.
Autorzy podręczników omawiają różne aspekty dotyczące strategii marketingowej. Wyróżniają rozmaite instrumenty marketingowe, wskazując na specyfikę ich działania i pole wykorzystywania. W ofercie Virtualo znajdą się także pozycje dla zwolenników marketingu międzynarodowego, w których uwagę zwraca się na otoczenie ekonomiczne, demograficzne, kulturowe czy technologiczne. E-booki z zakresu zarządzania i marketingu to źródło wielu informacji, które są niezbędne do tego, by zacząć starać się o pracę w wybranym sektorze, ale też, by się w nim rozwijać.
Kategorie:
ebooki
audiobooki