Facebook - konwersja
  • promocja
  • Empik Go W empik go

Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy - audiobook

Wydawnictwo:
Czyta:
Data wydania:
21 lipca 2023
Czas:
5 godz. 17 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.

Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy - audiobook

Psychologia w służbie Twojego biznesu

Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież "nikt tak dobrze jak ja...". Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań.

Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.

Spis treści

WSTĘP

1. JAK WDRAŻAĆ ZMIANY PRZEZ ŁAGODZENIE OPORU ZATRUDNIONYCH?

2. OGÓLNY ZARYS METOD PSYCHOLOGICZNEGO ODDZIAŁYWANIA NA LUDZI W BIZNESIE

3. JAK KOMUNIKOWAĆ TREŚCI, ABY PRACOWNICY CHCIELI SŁUCHAĆ I WDRAŻAĆ ZMIANY W ŻYCIE?

4. TWORZENIE WARUNKÓW DO PRZYJMOWANIA INFORMACJI ZWROTNEJ

  • KLIMAT KOMUNIKACJI
  • POZYCJE ŻYCIOWE
  • WYTYCZNE FEEDBACKU

5. PRZEKAZYWANIE ZADAŃ W MOTYWUJĄCY SPOSÓB

  • PODEJŚCIE MIĘKKIEGO COACHINGU
  • PODEJŚCIE TWARDEGO COACHINGU

6. CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA ADAPTOWANIE SIĘ DO ZMIAN PRZEZ PRACOWNIKA

  • REEDUKACJA, CZYLI POKONYWANIE BARIERY DYSONANSU POZNAWCZO-EMOCJONALNEGO
  • MOTYWACJA POZYTYWNA VS. MOTYWACJA NEGATYWNA
  • NAGRADZANIE WYSIŁKU, A NIE WYNIKÓW

7. PRACA Z PERCEPCJĄ PRACOWNIKA

  • PROCESY PERCEPCJI
    • POZYTYWNY DIALOG WEWNĘTRZNY
    • WYOBRAŹNIA
    • PRZYZWYCZAJENIA
  • ZMIANA OGRANICZAJĄCYCH PRZEKONAŃ

8. DIALOG MOTYWUJĄCY

  • PODSTAWOWA ŚCIEŻKA PROWADZĄCA W ROZMOWIE Z ZATRUDNIONYM
  • ODZWIERCIEDLENIA
  • PODSUMOWANIA
  • JĘZYK ZMIANY I JĘZYK PODTRZYMANIA
    • JĘZYK PRZYGOTOWAWCZY I JĘZYK MOBILIZUJĄCY
  • JĘZYK PODTRZYMANIA

9. PERSPEKTYWA BEHAWIORALNA

  • OD CZEGO ZACZĄĆ BUDOWANIE NAWYKÓW?
  • JAK UTRWALIĆ ZACHOWANIA I NAWYKI?
  • METODY PRACY Z NAWYKAMI
    • OBSERWACJA PLUS NATYCHMIASTOWE WZMOCNIENIA
    • INSTRUKTAŻ LUB SZKOLENIE, NASTĘPNIE OBSERWACJA PLUS NATYCHMIASTOWE WZMOCNIENIA
    • MODELOWANIE ZACHOWANIA, OBSERWACJA PLUS NATYCHMIASTOWE WZMOCNIENIA
    • EKSPERYMENT BEHAWIORALNY, OBSERWACJA PLUS NATYCHMIASTOWE WZMOCNIENIA

10. PERSPEKTYWA POZNAWCZO-BEHAWIORALNA

  • EKSPOZYCJA
  • HABITUACJA
  • SYSTEMATYCZNA DESENSYTYZACJA
  • TECHNIKA IMPLOZYWNA
  • MODELOWANIE ZACHOWAŃ
  • SAMOINSTRUOWANIE
  • RACJONALNA SAMOANALIZA

11. ZAKOŃCZENIE

  • ODPOWIEDZI DO TESTÓW
Kategoria: Biznesowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-0448-4
Rozmiar pliku: 255 MB

BESTSELLERY

Kategorie: