Facebook - konwersja
  • promocja
  • Empik Go W empik go

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
12 kwietnia 2022
Czas:
6 godz. 50 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty - audiobook

Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego

Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.

Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!

Spis treści

Wstęp

KSIĘGA I NAWYKÓW. Zacznij od przygotowania

  • NAWYK 1. Buduj sojusze
  • NAWYK 2. Pielęgnuj głód uczenia się
  • NAWYK 3. Historie kombatanckie, czyli zadbaj o swoje przekonania
  • NAWYK 4. Działaj konsekwentnie, czyli o syndromie upasionego kocura
  • NAWYK 5. Znajdź sobie mentora
  • NAWYK 6. Pracuj z kapownikiem, czyli Twój osobisty CRM
  • NAWYK 7. Zbuduj listę 100
  • NAWYK 8. Pracuj efektywnie, czyli jak mniej jeździć, a więcej sprzedawać
  • NAWYK 9. Działaj z planem, czyli magia poniedziałku
  • NAWYK 10. Zostań mistrzem branży
  • NAWYK 11. Stop prokrastynacji, czyli zjedz żaby małe i duże
  • NAWYK 12. Ucz się codziennie, czyli o wiedzy produktowej

KSIĘGA II NAWYKÓW. Zainicjuj kontakt i spotkanie z klientem

  • NAWYK 13. Pracuj z celami
  • NAWYK 14. Podziel klientów, czyli dlaczego w portfelu masz przegródki
  • NAWYK 15. Mailoza, czyli czego nie powinieneś robić, jeśli chcesz osiągnąć sukces sprzedażowy
  • NAWYK 16. Sianie, czyli obraz do zawieszenia na ścianie przed komputerem
  • NAWYK 17. Gorące miejsca, czyli pracuj tam, gdzie klienci chętniej kupują
  • NAWYK 18. Szanuj tradycje, czyli gdzie jest miejsce gospodarza
  • NAWYK 19. Tematy zakazane, czyli o tym lepiej nie rozmawiaj
  • NAWYK 20. Jedź na ryby, czyli o syndromie grubej ryby
  • NAWYK 21. Zacznijmy od nowa - odzyskiwanie utraconych klientów
  • NAWYK 22. Sprzedaż beztlenowa, czyli tego na pewno nie rób w rozmowie z klientem
  • NAWYK 23. Runą mury, czyli pokonaj barierę asystentki
  • NAWYK 24. Sprawiaj przyjemność, czyli o pracy z komplementem biznesowym
  • NAWYK 25. Magia Twojego głosu, czyli mów tak, aby Cię słuchano
  • NAWYK 26. Otwieraj spotkania na własnych zasadach
  • NAWYK 27. Pracuj z wizytówką

KSIĘGA III NAWYKÓW. Zbadaj potrzeby i oczekiwania klienta

  • NAWYK 28. Zapomnij o dolarach w oczach
  • NAWYK 29. Gdzie jest król? Docieraj do osób decyzyjnych
  • NAWYK 30. Bądź uważny, czyli Twoja koncentracja na kliencie
  • NAWYK 31. Granice ciekawości, czyli używaj mocy informacji prywatnych
  • NAWYK 32. Najlepszy uczeń na świecie, czyli słuchaj, słuchaj, słuchaj
  • NAWYK 33. Działaj świadomie, czyli o wykorzystaniu informacji o kliencie
  • NAWYK 34. Dopasuj się, czyli siła dostrojenia
  • NAWYK 35. Siła zrozumienia, czyli najpierw zrozum, a potem bądź zrozumiany
  • NAWYK 36. SPIN-uj, czyli o najważniejszym akronimie sprzedaży
  • NAWYK 37. Uchwycić linę, czyli rozmawiaj o doświadczeniach klienta

KSIĘGA IV NAWYKÓW. Zaprezentuj rozwiązania

  • NAWYK 38. Opowiadaj, czyli historie, które sprzedają
  • NAWYK 39. Sprzedawaj korzyści, bo klient kupuje rozwiązania
  • NAWYK 40. Wyjmij je z bagażnika, czyli o roli materiałów marketingowych
  • NAWYK 41. Nie ufaj klientom, czyli o syndromie szczęśliwych uszu
  • NAWYK 42. Zadbaj o skuteczność, zamiast głaskać oferty
  • NAWYK 43. Pokaż się, czyli nie możesz ofertą, zrób wideo
  • NAWYK 44. Siła prezentacji, czyli wykorzystaj wszystko, co masz pod ręką

KSIĘGA V NAWYKÓW. Zmień obiekcje w korzyści

  • NAWYK 45. Nie pozwól się bić, czyli heblowanie klienta
  • NAWYK 46. Skończ z pudrowaniem raka
  • NAWYK 47. Nie rób do własnego gniazda
  • NAWYK 48. Zaufaj konkurencji i dokończ robotę
  • NAWYK 49. Wyeliminuj zdrobnienia, czyli o tym, co duże, nie mówimy, że jest małe

KSIĘGA VI NAWYKÓW. Zamknij sprzedaż

  • NAWYK 50. O skutecznym finiszu, czyli domknij sprzedaż
  • NAWYK 51. Nie zrób klientowi zakwasów, czyli klątwa pierwszego zamówienia

KSIĘGA VII NAWYKÓW. Zaproponuj coś dodatkowego

  • NAWYK 52. Magia hot doga, czyli zawsze dosprzedawaj
  • NAWYK 53. Zbuduj bank przysług

KSIĘGA VIII NAWYKÓW. Zaopiekuj się klientem

  • NAWYK 54. Dożynki, czyli zadbaj o zdrowie Twojego portfela
  • NAWYK 55. Uszczelniaj rury, czyli o wyciekaniu klientów
  • NAWYK 56. Niespełnione polecenia, czyli poproś skutecznie o rekomendacje
  • NAWYK 57. Bądź uczciwy, czyli o tym, czym jest reputacja w sprzedaży
  • NAWYK 58. Jeśli chcesz zebrać miód, nie przewracaj ula, czyli szanuj każdego w firmie
  • NAWYK 59. Zmieniaj się jak czasy, w których działasz, czyli historia handlowca hybrydowego

Bibliografia

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-9413-1
Rozmiar pliku: 763 MB

BESTSELLERY

Kategorie: