Facebook - konwersja
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO VIRTUALO.PL
obowiązujący od dnia 16 lipca 2024 r.
(dalej jako „Regulamin”)
A. Czego dowiesz się w Regulaminie
Dziękujemy, że przed zakupem w sklepie internetowym virtualo.pl (dalej jako „Sklep”) czytasz nasz Regulamin, który:
zawiera szczegółowy opis funkcjonalności Sklepu, w tym oferowane w Sklepie usługi;
opisuje krok po kroku czynności, jakie powinny zostać wykonane w celu dokonania udanych zakupów;
reguluje kwestie związane z prawem do odstąpienia od zawartej umowy o dostarczanie Treści Cyfrowych (dalej jako „Umowa”);
opisuje procedurę reklamacji;
zawiera inne przydatne w procesie zakupu informacje i wskazówki.
Część postanowień Regulaminu odnosi się wyłącznie do Konsumentów. Jesteś dla nas Konsumentem, jeśli jesteś osobą fizyczną korzystającą ze Sklepu:
dokonującą zakupów w celu niezwiązanym bezpośrednio z Twoją działalnością̨ gospodarczą lub zawodową lub
dokonującą zakupów w celu bezpośrednio związanym z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową, ale zakup ten nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który wynikałby w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej.
B. Funkcjonalności i usługi oferowane przez Sklep
1
W ramach Sklepu, na czas kiedy jesteś w nim zarejestrowany, Virtualo (zob. sekcję P Regulaminu, „Kim Jesteśmy”) umożliwia:
składanie zamówień na znajdujące się w aktualnej ofercie Sklepu produkty w formatach elektronicznych, w tym e-booki (zapisane w formacie cyfrowym utwory literackie), audiobooki (zapisane w formacie cyfrowym ścieżki dźwiękowe zawierające odczytany przez lektora utwór literacki) oraz e-prasę (zapisane w formacie cyfrowym wydania prasy codziennej, tygodników oraz miesięczników) (dalej łącznie jako „Treści Cyfrowe”) w celu ich zakupu;
korzystanie z usługi udostępnienia przestrzeni dyskowej w celu:
a)
zamieszczenia informacji o dokonanych zakupach Treści Cyfrowych w postaci elektronicznej;
b)
umożliwienia wielokrotnego, w granicach udzielonej przez Virtualo licencji na daną Treść Cyfrową zgodnie z właściwą dla danej Treści Cyfrowej kartą treści, pobrania Treści Cyfrowych w postaci elektronicznej przy wykorzystaniu funkcjonalności Moja Biblioteka;
c)
przechowywania pobranych Treści Cyfrowych w postaci elektronicznej przy wykorzystaniu funkcjonalności Moja Biblioteka;
zamawianie newsletterów (dalej jako „Newsletter”).
2
Treści Cyfrowe dostarczamy w najnowszej wersji dostępnej w chwili zawarcia Umowy, chyba że Umowa będzie stanowić inaczej. Będzie tak w przypadku, kiedy poinformujemy Ciebie (np. w karcie treści) o konkretnej wersji, w jakiej sprzedawana jest dana Treść Cyfrowa.
3
Virtualo informuje szczegółowo o wymaganiach technicznych dla Treści Cyfrowych na kartach treści.
C. Czego potrzebujesz, by rozpocząć zakupy
1
Aby móc w pełni korzystać ze Sklepu powinieneś mieć ukończone 18 lat lub posiadać pełną zdolność do czynności prawnych albo być osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, ale mogącą we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania.
2
Do dokonywania zakupów w naszym Sklepie nie potrzebujesz specjalnego sprzętu czy oprogramowania. Wystarczy jedynie urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarką̨ internetową typu Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari w aktualnej wersji. Dodatkowo, powinieneś posiadać aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
D. Rejestracja w Sklepie
1
Aby dokonać zakupów w Sklepie, powinieneś zarejestrować się w Sklepie w celu utworzenia nieodpłatnie swojego konta klienta (dalej jako „Konto”).
2
W tym celu wypełnij formularz rejestracyjny znajdujący się na stronie internetowej Sklepu, podając zgodne z prawdą wszystkie wymagane dane, w tym login, hasło, dane kontaktowe oraz składając wszystkie wymagane przy rejestracji zgody i oświadczenia.
3
Poprzez kliknięcie przycisku „Zarejestruj się” potwierdzasz, że przeczytałeś, zrozumiałeś i akceptujesz Regulamin i zobowiązujesz się do jego przestrzegania.
4
Po wypełnieniu i potwierdzeniu prawdziwości danych osobowych w formularzu rejestracyjnym, na podany w nim adres e-mail otrzymasz wiadomość zawierającą prośbę o potwierdzenie rejestracji.
5
Z chwilą potwierdzenia przez Virtualo założenia Konta, nabywasz prawo do korzystania z funkcjonalności Sklepu udostępnionych przez Virtualo, w szczególności do nabywania znajdujących się aktualnie w sprzedaży Treści Cyfrowych.
6
Możesz posiadać tylko jedno Konto.
7
W przypadku zmiany danych osobowych lub adresu e-mail powinieneś niezwłocznie zaktualizować podane podczas rejestracji w Sklepie dane osobowe. Brak aktualizacji tych danych może skutkować uniemożliwieniem Virtualo prawidłowego świadczenia usług i sprzedaży Treści Cyfrowych.
8
Ze względów bezpieczeństwa pamiętaj, aby nie udostępniać swojego loginu i hasła do Konta innym osobom.
9
Niezwłocznie poinformuj Virtualo w przypadku utraty hasła lub loginu do Konta, jak również o możliwym wejściu przez osoby trzecie w posiadanie tych danych.
10
Pamiętaj, że możesz zlikwidować swoje Konto bez podania przyczyny. W tym celu wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected] albo wyślij pisemne oświadczenie na adres Virtualo wskazany w sekcji K Regulaminu pkt 2.
11
Umowa o korzystanie ze Sklepu może zostać rozwiązana przez Virtualo z ważnych przyczyn z zachowaniem siedmiodniowego okresu wypowiedzenia. Za ważne przyczyny uzasadniające rozwiązanie przez Virtualo umowy o korzystanie ze Sklepu uznaje się w szczególności zmiany przepisów prawa.
12
Umowa o korzystanie ze Sklepu może zostać rozwiązania przez Virtualo bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku naruszenia przez Ciebie zobowiązań wynikających z Regulaminu.
E. Procedura zakupu
1
Pamiętaj, że zakup prezentowanych w ramach sklepu Treści Cyfrowych może być ograniczony ilościowo, a dostęp do nich ograniczony czasowo.
2
Virtualo w ramach Sklepu umożliwia następujące modele zakupu Treści Cyfrowych:
a)
klasyczny zakup elektronicznego egzemplarza Treści Cyfrowej;
b)
zakup elektronicznego egzemplarza Treści Cyfrowej oferowanej w przedsprzedaży;
c)
zakup elektronicznego egzemplarza Treści Cyfrowej dla osoby trzeciej.
3
Dostępne dla konkretnej Treści Cyfrowej modele jej zakupu zawarte są w informacjach udostępnianych na karcie treści.
4
Karty treści w Sklepie, opisy Treści Cyfrowych oraz informacje o cenie i dostępności Treści Cyfrowych nie stanowią oferty Virtualo w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
5
Oznacza to, że poprzez samo złożenie zamówienia w Sklepie, nie zawierasz z Virtualo Umowy, jedynie składasz zapytanie ofertowe dotyczące określonej Treści Cyfrowej w cenie i o cechach podanych w karcie treści dostępnej w Sklepie.
6
Realizacja ofert wynikających ze złożonych przez klientów Sklepu zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych ofert na poszczególne Treści Cyfrowe, aż do wyczerpania się zapasów. Każda Treść Cyfrowa podana w Twoim zamówieniu jest przedmiotem osobnej oferty.
7
Po wyborze Treści Cyfrowej dodaj ją do koszyka, aby złożyć Virtualo ofertę zakupu danej Treści Cyfrowej.
8
Przejdź następnie do koszyka i potwierdź złożenie oferty zakupu poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę” lub równoznacznego, a następnie dokonaj płatności (w zależności od wyboru sposobu płatności, możesz zostać przeniesiony na stronę operatora płatności). O szczegółach płatności przeczytasz w sekcji F Regulaminu.
9
W przypadku składania ofert na Treści Cyfrowe, których dostarczenie odbywać się będzie w sposób inny niż poprzez zakładkę „Moja Biblioteka”, podaj dokładne dane do wysyłki.
10
Po złożeniu oferty oraz po dokonaniu płatności, niezwłocznie i nie później niż w ciągu 3 godzin, otrzymasz od Virtualo wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie zamówienia do realizacji. Z chwilą wysłania przez Virtualo potwierdzenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, zawierana jest Umowa na warunkach wynikających z Regulaminu.
11
Virtualo zastrzega sobie prawo do odmowy sprzedaży Treści Cyfrowych w przypadku naruszenia przez Ciebie warunków Regulaminu lub przepisów obowiązującego prawa.
12
Wymogi techniczne, jakie powinny spełniać posiadane przez Ciebie urządzenia dla celów korzystania z zakupionych w ramach Sklepu Treści Cyfrowej w postaci elektronicznej, zasady zakupu poszczególnych rodzajów Treści Cyfrowych, zasady dostarczenia oraz korzystania z Treści Cyfrowych, znajdziesz na karcie treści.
13
Treści Cyfrowe dostarczymy niezwłocznie po otrzymaniu przez Virtualo od podmiotu realizującego płatność potwierdzenia uiszczenia płatności, nie później niż w ciągu 3 godzin. W przypadku przedsprzedaży, realizacja zakupu Treści Cyfrowej (udostępnienie zamówionej Treści Cyfrowej) odbywa się niezwłocznie po premierze Treści Cyfrowej, tj. w terminach podanych na karcie treści, nie wcześniej jednak niż po otrzymaniu przez Virtualo od podmiotu realizującego płatność potwierdzenia uiszczenia płatności za Treść Cyfrową.
14
Po otrzymaniu przez Virtualo informacji o dokonanej płatności za Treść Cyfrową otrzymasz wiadomość e-mail, która zawierać będzie potwierdzenie otrzymania płatności oraz informacje odnośnie do sposobu pobrania zamówionej Treści Cyfrowej.
F. Jak zapłacić za zakup Treści Cyfrowych
1
Ceny Treści Cyfrowych wskazane na stronach internetowych Sklepu zawierają̨ VAT i podawane są̨ w złotych.
2
Zakup Treści Cyfrowej w Sklepie powinieneś opłacić z góry. Szczegółowe informacje o dostępnych formach płatności są̨ zawsze widoczne w trakcie dokonywania zakupu.
3
W celu zapewnienia Ci wygody, udostępniamy Ci wiele sposób realizacji płatności z góry: przelewem bankowym, kartą płatniczą, BLIK-iem, PayPal oraz za pośrednictwem jednego z operatorów płatności akceptowanych przez Virtualo. Aktualnie dostępne sposoby płatności oraz listę operatorów płatności akceptowanych przez Virtualo znajdziesz pod adresem: https://virtualo.pl/pomoc/.
G. Dostęp do zakupionych Treści Cyfrowych
1
Treści Cyfrowe udostępniane są w ramach Konta, w zakładce „Moja Biblioteka”. W przypadku zakupu Treści Cyfrowej dla osoby trzeciej, Treść Cyfrowa udostępniana jest w ramach Konta osoby trzeciej wskazanej podczas zakupu. W przypadku gdyby osoba trzecia wskazana w procesie zakupu nie miała Konta, na wskazany przez Ciebie adres e-mail takiej osoby Virtualo wyśle wiadomość e-mail zawierającą link umożliwiający założenie i aktywację Konta.
2
Zakładka „Moja Biblioteka” zawiera informacje o wszystkich Treściach Cyfrowych, jakie zostały przez Ciebie nabyte. W zależności od stosowanego w odniesieniu do danej Treści Cyfrowej systemu zabezpieczenia, masz możliwość nieograniczonego lub ograniczonego pobierania tej Treści na posiadane przez siebie urządzenia.
3
W celu pobrania Treści Cyfrowej kliknij na znajdującą się przy Treści Cyfrowej ikonkę symbolizującą wybrany przez Ciebie format, w jakim chcesz pobrać Treść Cyfrową (np. EPUB, MOBI lub PDF w przypadku e-booków, PDF w przypadku e-prasy, MP3 w przypadku audiobooków).
4
Masz prawo korzystać z Treści Cyfrowej na własny użytek prywatny.
5
Możesz odczytywać/odtwarzać pobrane Treści Cyfrowe w urządzeniach elektronicznych, wprowadzać do pamięci komputera lub innych urządzeń w celu zapoznania się z ich treścią, bez możliwości zmieniania struktury elektronicznej lub innego modyfikowania pliku i dalszego udostępniania na użytek inny niż prywatny.
6
Pamiętaj, że nie jesteś uprawniony do:
a)
rozpowszechniania ani wprowadzania do obrotu Treści Cyfrowych, ani w całości ani we fragmentach;
b)
ingerowania w zawartość Treści Cyfrowej;
c)
publikacji, dystrybucji, powielania i kopiowania Treści Cyfrowej na użytek inny niż prywatny;
d)
usuwania oznaczeń właściciela oraz technicznych zabezpieczeń z Treści Cyfrowej;
e)
jakiegokolwiek komercyjnego wykorzystywania Treści Cyfrowej.
7
Możesz korzystać z Treści Cyfrowej na nie więcej niż 99 odrębnych urządzeniach. Postanowienia zdania poprzedzającego nie mają zastosowania do Treści Cyfrowej zabezpieczonej przy wykorzystaniu Adobe DRM, która to Treść Cyfrowa może być skopiowana przez Klienta na nie więcej niż 6 odrębnych urządzeniach.
8
Treści Cyfrowe dostępne w Sklepie zabezpieczone są Watermarkiem lub Adobe DRM albo innym powszechnie stosowanym sposobem zabezpieczenia treści cyfrowych.
9
Do odczytania Treści Cyfrowych niezbędne jest zainstalowanie oprogramowania Adobe Digital Editions lub innego wskazanego w opisie danej Treści Cyfrowej. Informacja o zastosowanym zabezpieczeniu znajduje się na karcie każdej Treści Cyfrowej.
H. Promocje
1
Treści Cyfrowe sprzedawane przez Virtualo mogą być objęte akcjami promocyjnymi (dalej jako: „Promocje”).
2
Zasady poszczególnych Promocji opisane są w odrębnych regulaminach Promocji.
3
Promocje nie podlegają̨ łączeniu, o ile regulamin danej Promocji nie stanowi inaczej.
I. Vouchery
1
Virtualo umożliwia odpłatne nabywanie voucherów prezentowych (dalej jako „Voucher”) w formie pliku PDF zawierającego kod umożliwiający pobranie wybranej przez nabywcę Treści Cyfrowej dostępnej w dacie zakupu Vouchera w Sklepie.
2
Voucher nie podlega wymianie na środki pieniężne (gotówkę) w całości lub w części.
3
Voucher jest ważny przez 90 dni od daty jego wydania, tj. od dnia jego zakupu wskazanego w jego treści.
4
W przypadku zakupu Vouchera dla wskazanej przez Ciebie osoby trzeciej, która nie posiada Konta, wykorzystanie Vouchera może nastąpić jedynie po uprzednim założeniu przez taką osobę Konta, zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.
5
W chwili dokonania transakcji w Sklepie skutkującej kupnem Vouchera, otrzymasz informację e-mailem potwierdzającą jego nabycie.
6
Voucher może zostać wykorzystany poprzez wpisanie zawartego na nim kodu w ramach Konta.
7
Wszelkie reklamacje związane z zakupem oraz użyciem Vouchera będą rozpatrywane na zasadach określonych w sekcji K Regulaminu.
8
Dokonując zakupu Vouchera oświadczasz, że zapoznałeś się z treścią Regulaminu i akceptujesz jego postanowienia.
9
Jeśli jesteś Konsumentem, możesz skorzystać z uprawnienia do odstąpienia od zakupu niewykorzystanego Vouchera w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania, na zasadach opisanych w sekcji J Regulaminu. Powyższe prawo do odstąpienia nie przysługuje w przypadku wyrażenia zgody na udostępnienie Treści Cyfrowych przed upływem okresu do odstąpienia od Umowy.
J. Odstąpienie od Umowy
1
Zawarcie Umowy uzależnione jest od:
a)
wyrażenia przez Ciebie, przed złożeniem zamówienia, zgody na dostarczenie Treści Cyfrowej przed upływem ustawowego, czternastodniowego terminu do odstąpienia od Umowy oraz
b)
złożenia przez Ciebie, przed złożeniem zamówienia, oświadczenia, że przyjmujesz do wiadomości w związku z tym utratę prawa do odstąpienia od Umowy z chwilą dostarczenia Treści Cyfrowej.
2
Niezależnie od powyższego, jeżeli jesteś Konsumentem, masz możliwość odstąpienia od Umowy, dopóki nie dostarczymy Ci Treści Cyfrowej. W tym celu możesz skorzystać z przygotowanego przez nas wzoru formularza odstąpienia od Umowy stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu lub ustawowego wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 2 do Regulaminu.
3
Jeśli jesteś Konsumentem, a mimo Twojej reklamacji związanej z niedostarczeniem Treści Cyfrowej nie dostarczymy Tobie Treści Cyfrowej niezwłocznie lub w uzgodnionym w ramach reklamacji terminie, masz prawo odstąpić od Umowy.
4
Jeśli jesteś Konsumentem, nawet jeśli nie złożyłeś reklamacji związanej z niedostarczeniem Treści Cyfrowej, masz prawo odstąpić od Umowy, jeśli oświadczyliśmy lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczymy Tobie Treści Cyfrowej.
5
Jeśli jesteś Konsumentem, nawet jeśli nie złożyłeś reklamacji związanej z niedostarczeniem Treści Cyfrowej, masz prawo odstąpić od Umowy, jeśli uzgodniliśmy lub z okoliczności zawarcia Umowy wynikało, że określony termin dostarczenia Treści Cyfrowej miał dla Ciebie istotne znaczenie, a my nie dostarczyliśmy Treści Cyfrowej w tym terminie.
6
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy na dostawę Treści Cyfrowej, poinformuj Virtualo o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego pocztą elektroniczną na adres wskazany w sekcji K pkt 2 Regulaminu lub pocztą na adres Virtualo wskazany w tym samym punkcie.
7
W przypadku odstąpienia od Umowy Virtualo zwróci niezwłocznie wszystkie otrzymane płatności, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Virtualo zostało poinformowane o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
K. W jaki sposób zareklamować zakup
1
Virtualo ma obowiązek dostarczania Treści Cyfrowych zgodnych z Umową.
2
W przypadku wystąpienia niezgodności Treści Cyfrowych z Umową, masz prawo zareklamować Treści Cyfrowe z tytułu rękojmi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, poprzez następujące kanały komunikacji:
a)
mailowo - na adres: [email protected] (z zalecanym tematem wiadomości: „Reklamacja”);
b)
telefonicznie - +48 22 460 04 66;
c)
pisemnie - na adres siedziby Virtualo: Virtualo sp. z o.o., ul. Marszałkowska 104/122, 00-017 Warszawa (z zalecanym dopiskiem „Reklamacja”).
3
Treść Cyfrowa jest zgodna z Umową, jeśli:
a)
opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji Treści Cyfrowej pozostają zgodne z Umową;
b)
przydatność Treści Cyfrowej do szczególnego celu, do którego Treść Cyfrowa jest Tobie potrzebna jako Konsumentowi, o której powiadomiłeś nas najpóźniej w chwili zawarcia Umowy, i który to cel zaakceptowaliśmy, pozostaje zgodna z Umową;
c)
Treść Cyfrowa nadaje się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z Treści Cyfrowej tego rodzaju z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
d)
Treść Cyfrowa występuje w takiej ilości i ma takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla Treści Cyfrowej tego rodzaju i których jako Konsument możesz rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Treści Cyfrowej oraz publiczne zapewnienia złożone przez nas, naszych poprzedników prawnych lub osoby działające w naszym imieniu;
e)
Treść Cyfrowa została dostarczona z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia jako Konsument możesz rozsądnie oczekiwać;
f)
Treść Cyfrowa jest zgodna z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały udostępnione Tobie jako Konsumentowi przez nas przed zawarciem Umowy.
4
Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię, nazwisko lub pełną nazwę oraz adres e-mail i Twój login, jakimi posłużyłeś się do założenia Konta, numer zamówienia i określenie Treści Cyfrowej, których dotyczy reklamacja oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń wraz z żądaniem związanym ze składaną reklamacją.
5
Pamiętaj, że możliwe żądania określają przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta dotyczące rękojmi konsumenckiej.
6
Virtualo, w ciągu 14 dni kalendarzowych, ustosunkuje się̨ do Twojej reklamacji w taki sam sposób, w jaki złożyłeś reklamację, tj. listownie na podany w reklamacji adres albo za pomocą̨ wiadomości e-mail, i powiadomi o sposobie dalszego postępowania.
7
Pamiętaj, że jako Konsument powinieneś współpracować z nami (w rozsądnym zakresie i przy użyciu najmniej uciążliwych środków technicznych) w celu ustalenia, czy brak zgodności Treści Cyfrowej z Umową w odpowiednim czasie wynika z cech Twojego środowiska cyfrowego.
L. W jaki sposób zareklamować działanie Sklepu
1
Jeśli chciałbyś zareklamować działanie samego Sklepu swoją reklamację zgłoś w następującej formie:
a)
mailowo - na adres: [email protected] (z zalecanym tematem wiadomości: „Reklamacja”);
b)
telefonicznie - +48 22 460 04 66;
c)
pisemnie - na adres siedziby Virtualo: Virtualo sp. z o.o., ul. Marszałkowska 104/122, 00-017 Warszawa (z zalecanym dopiskiem „Reklamacja”).
2
Reklamacja powinna zawierać́ Twoje dane osobowe (imię̨ i nazwisko lub pełna nazwa, dokładny adres lub adres e-mail, a także Twój login), jak również̇ wskazanie przyczyny reklamacji oraz treść żądania.
3
Na Twoją reklamację odpowiemy w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji, w taki sam sposób, jak złożyłeś reklamację: tj. listownie na podany w reklamacji adres albo za pomocą̨ wiadomości e-mail.
Ł. Newsletter
1
Chcemy żebyś na bieżąco śledził nasz Sklep, dlatego masz możliwość zamówienia Newslettera.
2
Zamówienie Newslettera może nastąpić w trakcie rejestracji Konta, jak również w dowolnej chwili poprzez wyrażenie zgody na otrzymywanie Newslettera w ramach Konta.
3
W ramach Newslettera Virtualo może przekazywać informacje handlowe drogą elektroniczną, na co, zamawiając Newsletter, wyrażasz zgodę.
4
Możesz zrezygnować z Newslettera, jak również cofnąć zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, w każdej chwili. Rezygnacja z Newslettera może nastąpić poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres [email protected], modyfikację ustawień Konta, wysłanie pisemnego oświadczenia o cofnięciu zgody na otrzymywanie Newslettera na adres Virtualo oraz w drodze kliknięcia na link znajdujący się w przesłanym Newsletterze.
M. Kontakt
W celu uzyskania dodatkowych informacji, zapoznaj się z zakładką FAQ (https://virtualo.pl/pomoc/) lub skontaktuj się z Centrum Wsparcia Klienta, telefonicznie (+48 22 460 04 66, koszt wg. taryfy Twojego operatora) lub mailowo: [email protected].
N. Dane osobowe – odesłanie
Wszelkie dane osobowe podane przez Ciebie w Sklepie przetwarzane są̨ przez Virtualo, który jest administratorem danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej na stronie https://virtualo.pl/polityka-prywatnosci.
O. Zmiana Regulaminu
1
Virtualo może wprowadzić zmiany w Regulaminie tylko z następujących ważnych przyczyn:
a)
konieczność dostosowania Regulaminu do przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na Regulamin i skutkujących koniecznością zmodyfikowania Regulaminu w celu zachowania zgodności z prawem;
b)
konieczność dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych;
c)
rozbudowa lub zmiana funkcjonalności Sklepu, w tym wprowadzenie nowych usług świadczonych drogą elektroniczną lub zmiana istniejących funkcjonalności Sklepu;
d)
zmiana warunków technicznych świadczenia usług drogą elektroniczną;
e)
konieczność usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie;
f)
zmiana danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych lub linków zamieszczonych w Regulaminie;
g)
poprawa obsługi klientów;
h)
zmiana procesu zawierania umów za pośrednictwem Sklepu.
2
O wszelkich zmianach w Regulaminie poinformujemy poprzez komunikat opublikowany na stronie Sklepu.
3
Zmiany w Regulaminie będą obowiązywać najwcześniej 7 dni od daty, kiedy poinformujemy o takich zmianach.
4
Zmiany w Regulaminie nie będą wpływać na Twoje zamówienie, jeśli złożysz je przed takimi zmianami – zrealizujemy je na dotychczasowych zasadach.
P. Kim jesteśmy
Sklep jest prowadzony przez Virtualo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-017), ul. Marszałkowska 104/122, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000349437, NIP: 9522028278, REGON: 011518197, o kapitale zakładowym w wysokości 1 002 000 zł.
Q. Rozwiązywanie sporów
1
Jeżeli jesteś Konsumentem, możesz uzyskać́ bezpłatną pomoc w sprawie swoich uprawnień́ oraz w sprawie sporu z Virtualo, między innymi zwracając się̨ do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań́ statutowych należy ochrona konsumentów. Informacje dla Konsumentów, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy, dostępne są̨ również̇ na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (uokik.gov.pl) w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
2
Pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr masz dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą̨ unijnej platformy internetowej (platforma ODR).
3
Jeśli nie jesteś Konsumentem, ewentualne spory powstałe z Virtualo rozstrzygane będą̨ przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Virtualo.
Załącznik nr 1 – Przygotowany przez nas formularz odstąpienia od Umowy [pod linkiem]

Załącznik nr 2 – Ustawowy wzór formularza odstąpienia od Umowy [pod linkiem]

Kategorie: