Facebook - konwersja

100 taktycznych zasad sprzedaży - audiobook

Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
Wydawnictwo:
Czyta:
Data wydania:
Kwiecień 2017
Czas:
8 godz. 27 min.
49,00
Cena w punktach Virtualo:
4900 pkt.

100 taktycznych zasad sprzedaży - audiobook

Książka ta zawiera najważniejsze zasady i wskazówki podane w skondensowanej formie, które miałem okazje zdobyć na przestrzeni 10 letniego doświadczenia w biznesie i sprzedaży.

Znajdziesz w niej wnioski wyciągnięte z ponad 30.000 przeprowadzonych rozmów z klientami oraz przerobioną wiedzę z setek przeczytanych książek i przesłuchanych audiobooków oraz dziesiątek szkoleń, konferencji i seminariów, w których uczestniczyłem lub które prowadziłem.

Wszystkie 100 zasad sprzedaży zostały przeze mnie podzielone na trzy główne rozdziały:

ROZDZIAŁ I

Nastawienie

ROZDZIAŁ III

Narzędzia

ROZDZIAŁ II

Rozwój

  • Książka ta zawiera najważniejsze zasady i wskazówki podane w skondensowanej formie, które miałem okazje zdobyć na przestrzeni 10 letniego doświadczenia w biznesie i sprzedaży.
  • Znajdziesz w niej wnioski wyciągnięte z ponad 30.000 przeprowadzonych rozmów z klientami oraz przerobioną wiedzę z setek przeczytanych książek i przesłuchanych audiobooków oraz dziesiątek szkoleń, konferencji i seminariów, w których uczestniczyłem lub które prowadziłem.
  • Wszystkie 100 zasad sprzedaży zostały przeze mnie podzielone na trzy główne rozdziały:
  • Dowiesz się z nich m.in:
  • jak rozpocząć swoją karierę w sprzedaży, od czego zaczać, co robić, aby osiągnąć w tej branży sukces?
  • w jaki sposób dojść w swoim życiu do pieniędzy pracując w sprzedaży?
  • czego oczekuje od ciebie dzisiaj klient i co musisz mu dać, aby chciał kupić, dzięki czemu prowadzenie rozmów z klientami stanie się łatwiejsze?
  • w jaki sposób prowadzić rozmowy handlowe, aby klienci chętnie słuchali i kupowali od Ciebie, co da Ci przewagę konkurencyjną na Twoim rynku?
  • jakie są najważniejsze elementy każdego spotkania z klientem, które decydują o powodzeniu w sprzedaży bądź porażce, dzięki którym przestaniesz popełniać błędy, które robi 90% sprzedawców?
  • jak budować swój biznes w oparciu o potrzeby swoich klientów, a nie manipulację, co pozwoli Ci każdego dnia spoglądać na swoją twarz w lustrze i nadal się do siebie uśmiechać?
  • jak powinieneś myśleć na co dzień o sobie i swoim produkcie, aby być przekonywującym sprzedawcą i dzięki temu czerpać radość ze sprzedaży?
  • jak budować relacje z klientami, żeby chcieli się otwierać i mówić wprost, co musisz im dać, aby chcieli od Ciebie kupić, dzięki czemu nie będziesz musiał „wciskać”, tylko zaczniesz dostarczać to, na co klient czeka i czego naprawdę chce
  • jak przekonywać rozmówców do swojego zdania, punktu widzenia, towaru, za pomocą gestów i słów, co pozwoli Ci od pierwszej do ostatniej minuty rozmowy mieć kontrolę nad rozmową i prowadzić w wyznaczonym przez siebie kierunku
  • jak wzbudzać pragnienie posiadania w głowie klienta, za pomocą skutecznych technik sprzedaży, które umiejętnie stosowane podniosą Twoją sprzedaż o kilkadziesiąt procent?
Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-65809-00-1
Rozmiar pliku: 698 MB

BESTSELLERY

Kategorie: