Facebook - konwersja
  • nowość

Beauty is my business - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
20 czerwca 2024
Czas:
3 godz. 17 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
69,99

Beauty is my business - audiobook

Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie. Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed Tobą czarne strony branży beauty i nauczy jak sobie z nimi radzić, a wszystko to przeplatane dobrym humorem i historiami, które wydarzyły się naprawdę!

Książka zawiera 162 strony merytorycznej wiedzy przeplecione cennymi radami, które oparte są na blisko 8-letnim doświadczeniu w branży beauty. Podzielona jest na 11 rozdziałów, a każdy z nich szczegółowo porusza temat zarówno początków w branży jak i poszczególnych etapów udoskonalania swojej pozycji na rynku.

Rozdział 1: Motywacja

Zanim skupisz się na strukturze swojej firmy i pozostałych kwestiach marketingowych – zacznijmy od podstawy twojej marki osobistej - czyli Tobie. Ten dział powstał po to, by Cię zainspirować do działania. Dowiesz się z niego: jak osiągnąć sukces nawet jeśli wszyscy  dookoła w Ciebie nie wierzą, na co kobiety w branży beauty tracą najwięcej czasu i jak wykorzystać najcięższe chwile swojego życia jako źródło motywacji.

Rozdział 2: Krytyka a hejt

Różnice między krytyką, a hejtem w branży beauty mocno się zacierają.

W tym dziale nie tylko dowiesz się jak je rozpoznawać, ale także jak sobie radzić z hejtem oraz nieczystą konkurencją.

Rozdział 3: Kopiowanie czy inspiracja

Dlaczego ludzie kopiują czyjeś pomysły? Jaka jest różnica między plagiatem a inspiracją? Jak uniknąć kopiowania twoich pomysłów? Odpowiedzi na te pytania poznasz właśnie w tym dziale.

Rozdział 4: Konkurencja

Analiza konkurencji jako nieodłączny element rozwijania własnej marki w branży beauty.

W tym dziale poznasz wszystkie strony zdrowej konkurencji i dowiesz jakie pozytywy mogą wynikać z waszych zdrowych relacji.

Rozdział 5: Make your own business - jak zacząć?

Dział poświęcony osobą początkujących, które chcą zacząć działać w branży beauty.

Poznasz w nim podstawy biznesplanu.

Rozdział 6: Czym jest marka osobista?

Czym jest najbardziej popularne pojęcie w branży beauty i jak zbudować od podstaw silną markę osobistą: jakie są jej elementy i na co najbardziej zwraca uwagę nasz klient?

Rozdział 7: Obsługa klienta premium

Jak powinna wyglądać obsługa klienta na najwyższym poziomie – omówienie wszystkich elementów. Jak sprawić by klient w naszym miejscu czuł się wyjątkowo i chciał wrócić?

Rozdział 8: Promocja i rabaty

Jak sprawić, aby klient wydał więcej i wracał do Twojego miejsca częściej? Poznaj sposoby rabatowania klientów, które przynoszą realne wyniki dla Twojej firmy.

Rozdział 9: Typy klientów i konflikty

Typy klientów, które najczęściej możesz spotkać w swoim salonie oraz konflikty jakie mogą z tego wynikać. Praktyczne rady jak postępować w trudnych chwilach.

Rozdział 10: Reklamacja

A co, jeśli konflikt zaczyna się rozwijać i dochodzi do reklamacji? Jakie są rodzaje reklamacji, jak powinna przebiec – dział sporządzony przez prawnik Darię Mięczewską.

Rozdział 11: Social media

Od obserwatora do klienta – stwórz skuteczną markę osobistą w social mediach. Określ swoją grupę docelową poznaj aspekty, które warunkują budowanie wartościowego contentu dla potencjalnych klientów.

Zakończenie - czym jest sukces zawodowy

W ostatnim dziale czytelnik znajdzie nie tylko pożegnanie autora, ale także wiadomość, którą chce przekazać i nakłonić do małej refleksji: czym tak naprawdę dla niego jest sukces?

Idealna dla Ciebie, jeśli:

- Potrzebujesz marketingowej wiedzy opartej na solidnym doświadczeniu w branży beauty

- Chcesz poznać tajniki budowania skutecznej marki osobistej

- Kochasz rozwój osobisty i pragniesz rozwijać swój biznes

Długotrwały sukces jest wart poświęceń i wyrzeczeń, ale niesie ze sobą smak gorzkich błędów. Najlepsze rezultaty osiągniesz przez konsekwencję działania, systematyczność i nieustanne udoskonalanie swoich umiejętności. Ten marketingowy niezbędnik będzie początkiem wprowadzenia zmian w Twoim życiu.

Czego się dowiesz z książki:

  • Jak zbudować skuteczną strategię marketingową?

  • Jak ważna jest marka osobista w prowadzeniu firmy?

  • Jak skutecznie tworzyć markę osobistą?

  • Motywacja - jak znaleźć siły do działania?

  • Gdzie kończy się granica krytyki, a zaczyna hejt?

  • Czy sukces bez hejtu jest możliwy?

  • Rodzaje hejtu

  • Sposób na hejt

  • Jak zamienić krytykę w pozytywną siłę?

  • Czy kopiowanie a inspiracja, to to samo?

  • Brak pomysłu na siebie - zmierz się z kopiowaniem Twojego sukcesu

  • Dlaczego nie warto kopiować innych?

  • Czy konkurencja powinna być Twoim największym wrogiem?

  • Jak rozpocząć swój pierwszy biznes w branży beauty?

  • Biznesplan w pigułce

  • Czy wielkość miasta ma wpływ na start Twojego biznesu?

  • Co jest fundamentem marki osobistej?

  • Gdzie szukać darmowej wiedzy?

  • Czy zaangażowanie i pasja to przepis na sukces?

  • Czy Twój wizerunek ma wpływ na to jak postrzega Cię Twój klient?

  • Twój wizerunek w social mediach

  • Co wpływa na wizerunek Twojego miejsca pracy?

  • Najważniejsze etapy obsługi klienta

  • Obsługa premium - jak oferować usługi na najwyższym poziomie?

  • Narzędzia, które pomogą Ci polepszyć Twoją obsługę klienta

  • Czy promocje i rabaty mają sens?

  • Jak postępować z trudnymi klientami?

  • Czy przyjacielskie stosunki z klientami to dobre rozwiązanie?

  • Co zrobić, kiedy Twój pracownik ma konflikt z klientem?

  • Reklamacja - jak skutecznie przejść przez ten skomplikowany proces?

  • Prawa i obowiązki reklamacji w branży beauty

  • Social media - potężne narzędzie marketingowe

  • Jak zbudować ciekawy profil w social mediach

  • Definicja sukcesu

o Autorce

 

Karolina Kupczak - założycielka marki  KW BEAUTY i właścicielka centrum szkoleniowego,  specjalizuje się w makijażu permanentnym. Międzynarodowy sędzia mistrzostw, wielokrotnie występowała na wielu kongresach i konferencjach w roli prelegentki. Siedmioletnie doświadczenie i kilkadziesiąt odbytych szkoleń bardzo szybko pozwoliło jej odnieść sukces nie tylko w Polsce, lecz także na arenie międzynarodowej. Prowadziła szkolenia m.in. w Nowym Jorku, Chicago czy Londynie.  Działa jako ekspertka od spraw marketingu i budowania marki osobistej. Wspiera i edukuję w serii marketingowych podcastów realizowanych na platformie Spotify. Stara się inspirować młode kobiety podczas autorskich warsztatów „BEAUTY is my business”, odbywających się w największych miastach Polski. Założycielka jednej z największych platform szkoleniowych online dla całej branży beauty. Wierzy, że kobiety w branży beauty zarabiałyby dużo więcej, gdyby były dla siebie bardziej serdeczne i otwarte na nowe zawodowe znajomości.

Spis treści

Wstęp
Rozdział 1: Motywacja
Rozdział 2: Krytyka a hejt

Rozdział 3: Kopiowanie czy inspiracja

Rozdział 4: Konkurencja

Rozdział 5: Make your own business - jak zacząć?

Rozdział 6: Czym jest marka osobista?

Rozdział 7: Obsługa klienta premium

Rozdział 8: Promocja i rabaty

Rozdział 9: Typy klientów i konflikty

Rozdział 10: Reklamacja

Rozdział 11: Social media

Zakończenie - czym jest sukces zawodowy

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-970373-1-1
Rozmiar pliku: 158 MB

BESTSELLERY

Kategorie: