Beauty is my business - audiobook
Beauty is my business - audiobook
Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie. Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed Tobą czarne strony branży beauty i nauczy jak sobie z nimi radzić, a wszystko to przeplatane dobrym humorem i historiami, które wydarzyły się naprawdę!
Książka zawiera 162 strony merytorycznej wiedzy przeplecione cennymi radami, które oparte są na blisko 8-letnim doświadczeniu w branży beauty. Podzielona jest na 11 rozdziałów, a każdy z nich szczegółowo porusza temat zarówno początków w branży jak i poszczególnych etapów udoskonalania swojej pozycji na rynku.
Rozdział 1: Motywacja
Zanim skupisz się na strukturze swojej firmy i pozostałych kwestiach marketingowych – zacznijmy od podstawy twojej marki osobistej - czyli Tobie. Ten dział powstał po to, by Cię zainspirować do działania. Dowiesz się z niego: jak osiągnąć sukces nawet jeśli wszyscy dookoła w Ciebie nie wierzą, na co kobiety w branży beauty tracą najwięcej czasu i jak wykorzystać najcięższe chwile swojego życia jako źródło motywacji.
Rozdział 2: Krytyka a hejt
Różnice między krytyką, a hejtem w branży beauty mocno się zacierają.
W tym dziale nie tylko dowiesz się jak je rozpoznawać, ale także jak sobie radzić z hejtem oraz nieczystą konkurencją.
Rozdział 3: Kopiowanie czy inspiracja
Dlaczego ludzie kopiują czyjeś pomysły? Jaka jest różnica między plagiatem a inspiracją? Jak uniknąć kopiowania twoich pomysłów? Odpowiedzi na te pytania poznasz właśnie w tym dziale.
Rozdział 4: Konkurencja
Analiza konkurencji jako nieodłączny element rozwijania własnej marki w branży beauty.
W tym dziale poznasz wszystkie strony zdrowej konkurencji i dowiesz jakie pozytywy mogą wynikać z waszych zdrowych relacji.
Rozdział 5: Make your own business - jak zacząć?
Dział poświęcony osobą początkujących, które chcą zacząć działać w branży beauty.
Poznasz w nim podstawy biznesplanu.
Rozdział 6: Czym jest marka osobista?
Czym jest najbardziej popularne pojęcie w branży beauty i jak zbudować od podstaw silną markę osobistą: jakie są jej elementy i na co najbardziej zwraca uwagę nasz klient?
Rozdział 7: Obsługa klienta premium
Jak powinna wyglądać obsługa klienta na najwyższym poziomie – omówienie wszystkich elementów. Jak sprawić by klient w naszym miejscu czuł się wyjątkowo i chciał wrócić?
Rozdział 8: Promocja i rabaty
Jak sprawić, aby klient wydał więcej i wracał do Twojego miejsca częściej? Poznaj sposoby rabatowania klientów, które przynoszą realne wyniki dla Twojej firmy.
Rozdział 9: Typy klientów i konflikty
Typy klientów, które najczęściej możesz spotkać w swoim salonie oraz konflikty jakie mogą z tego wynikać. Praktyczne rady jak postępować w trudnych chwilach.
Rozdział 10: Reklamacja
A co, jeśli konflikt zaczyna się rozwijać i dochodzi do reklamacji? Jakie są rodzaje reklamacji, jak powinna przebiec – dział sporządzony przez prawnik Darię Mięczewską.
Rozdział 11: Social media
Od obserwatora do klienta – stwórz skuteczną markę osobistą w social mediach. Określ swoją grupę docelową poznaj aspekty, które warunkują budowanie wartościowego contentu dla potencjalnych klientów.
Zakończenie - czym jest sukces zawodowy
W ostatnim dziale czytelnik znajdzie nie tylko pożegnanie autora, ale także wiadomość, którą chce przekazać i nakłonić do małej refleksji: czym tak naprawdę dla niego jest sukces?
Idealna dla Ciebie, jeśli:
- Potrzebujesz marketingowej wiedzy opartej na solidnym doświadczeniu w branży beauty
- Chcesz poznać tajniki budowania skutecznej marki osobistej
- Kochasz rozwój osobisty i pragniesz rozwijać swój biznes
Długotrwały sukces jest wart poświęceń i wyrzeczeń, ale niesie ze sobą smak gorzkich błędów. Najlepsze rezultaty osiągniesz przez konsekwencję działania, systematyczność i nieustanne udoskonalanie swoich umiejętności. Ten marketingowy niezbędnik będzie początkiem wprowadzenia zmian w Twoim życiu.
Czego się dowiesz z książki:
-
Jak zbudować skuteczną strategię marketingową?
-
Jak ważna jest marka osobista w prowadzeniu firmy?
-
Jak skutecznie tworzyć markę osobistą?
-
Motywacja - jak znaleźć siły do działania?
-
Gdzie kończy się granica krytyki, a zaczyna hejt?
-
Czy sukces bez hejtu jest możliwy?
-
Rodzaje hejtu
-
Sposób na hejt
-
Jak zamienić krytykę w pozytywną siłę?
-
Czy kopiowanie a inspiracja, to to samo?
-
Brak pomysłu na siebie - zmierz się z kopiowaniem Twojego sukcesu
-
Dlaczego nie warto kopiować innych?
-
Czy konkurencja powinna być Twoim największym wrogiem?
-
Jak rozpocząć swój pierwszy biznes w branży beauty?
-
Biznesplan w pigułce
-
Czy wielkość miasta ma wpływ na start Twojego biznesu?
-
Co jest fundamentem marki osobistej?
-
Gdzie szukać darmowej wiedzy?
-
Czy zaangażowanie i pasja to przepis na sukces?
-
Czy Twój wizerunek ma wpływ na to jak postrzega Cię Twój klient?
-
Twój wizerunek w social mediach
-
Co wpływa na wizerunek Twojego miejsca pracy?
-
Najważniejsze etapy obsługi klienta
-
Obsługa premium - jak oferować usługi na najwyższym poziomie?
-
Narzędzia, które pomogą Ci polepszyć Twoją obsługę klienta
-
Czy promocje i rabaty mają sens?
-
Jak postępować z trudnymi klientami?
-
Czy przyjacielskie stosunki z klientami to dobre rozwiązanie?
-
Co zrobić, kiedy Twój pracownik ma konflikt z klientem?
-
Reklamacja - jak skutecznie przejść przez ten skomplikowany proces?
-
Prawa i obowiązki reklamacji w branży beauty
-
Social media - potężne narzędzie marketingowe
-
Jak zbudować ciekawy profil w social mediach
-
Definicja sukcesu
o Autorce
Karolina Kupczak - założycielka marki KW BEAUTY i właścicielka centrum szkoleniowego, specjalizuje się w makijażu permanentnym. Międzynarodowy sędzia mistrzostw, wielokrotnie występowała na wielu kongresach i konferencjach w roli prelegentki. Siedmioletnie doświadczenie i kilkadziesiąt odbytych szkoleń bardzo szybko pozwoliło jej odnieść sukces nie tylko w Polsce, lecz także na arenie międzynarodowej. Prowadziła szkolenia m.in. w Nowym Jorku, Chicago czy Londynie. Działa jako ekspertka od spraw marketingu i budowania marki osobistej. Wspiera i edukuję w serii marketingowych podcastów realizowanych na platformie Spotify. Stara się inspirować młode kobiety podczas autorskich warsztatów „BEAUTY is my business”, odbywających się w największych miastach Polski. Założycielka jednej z największych platform szkoleniowych online dla całej branży beauty. Wierzy, że kobiety w branży beauty zarabiałyby dużo więcej, gdyby były dla siebie bardziej serdeczne i otwarte na nowe zawodowe znajomości.
Spis treści
Wstęp
Rozdział 1: Motywacja
Rozdział 2: Krytyka a hejt
Rozdział 3: Kopiowanie czy inspiracja
Rozdział 4: Konkurencja
Rozdział 5: Make your own business - jak zacząć?
Rozdział 6: Czym jest marka osobista?
Rozdział 7: Obsługa klienta premium
Rozdział 8: Promocja i rabaty
Rozdział 9: Typy klientów i konflikty
Rozdział 10: Reklamacja
Rozdział 11: Social media
Zakończenie - czym jest sukces zawodowy
Kategoria: | Poradniki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-970373-1-1 |
Rozmiar pliku: | 158 MB |