- promocja
- W empik go
Biblia content marketingu - audiobook
Biblia content marketingu - audiobook
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.
Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ... kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.
Spis treści
SPIS TREŚCI
WSTĘP
- Znowu Biblia? O co chodzi?
- Psycho-logika słów
- Co możesz w ten sposób osiągnąć?
- Wielki Post nr 1
PIRAMIDA PRODUKTYWNOŚCI
- Nie trać czasu
- Na czym polega Strategia Stworzenia?
- Synergia Treści
- Wielki Post nr 2
CEL
- Kalendarz sprzedaży
- Pozycjonowanie produktów i usług
- Jak pisać o nowych kategoriach?
- Memory fajw
- Wielki Post nr 3
STRATEGIA
- Główne medium sprzedażowe
- Drogi do Rzymu
- Unikaj zderzenia ze słoniem
- Wielki SZU
- Spis treści
- Wielki Post nr 4
STRUKTURA
- A dlaczego tu nie ma wzorca treści?
- Pathos
- Ethos
- Logos
- Wielki Post nr 5
STWARZANIE
- Przywilej stwórcy
- Wolność pisania
- Gdy trudno zacząć
- Gdy trudno skończyć
- Wielki Post nr 6
ZAKOŃCZENIE
Kategoria: | Biznes |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8322-982-9 |
Rozmiar pliku: | 310 MB |