Facebook - konwersja

  • nowość

BIZNESHACKING. Jak odnaleźć się w biznesowej dżungli - audiobook

Wydawnictwo:
Format:
MP3
Data wydania:
16 grudnia 2025
69,00
6900 pkt
punktów Virtualo

BIZNESHACKING. Jak odnaleźć się w biznesowej dżungli - audiobook

Ucz się na cudzych doświadczeniach ... to najlepsza droga do sukcesu.

 

Miał dziewiętnaście lat i pomysł na biznes. Tylko tyle, nic więcej. Zero wolnych środków na koncie, zero wiedzy o prowadzeniu firmy, zero świadomości tego, czym są koszty stałe, czym jest poduszka finansowa, jakie są formy opodatkowania w Polsce. Ponieważ jednak pomysł jego zdaniem był świetny, zarejestrował działalność, uruchomił punkt z kebabem w rodzinnym Białymstoku, zakasał rękawy i rzucił się na głęboką wodę... Szybko poznał smak ciężkiej pracy, pierwszych zysków i pierwszych strat. Przekonał się na własnej skórze, jak to jest wsiąść na karuzelę należności ZUS-owskich i podatkowych, martwić się o odpowiednie zatowarowanie i o to, że zyski firmy nie są tożsame z zarobkami właściciela.

A potem przyszła pandemia COVID-19 i wywróciła wszystko do góry nogami...

Spis treści

 

PROLOG: Od kebaba do social mediów

ROZDZIAŁ 1: Pierwsze kroki i pierwsze upadki

  • Początki Royal Kebaba
  • Rok 2019: przez inwestycje i błędy do nowego lokalu
  • Rok 2020: pandemia, przetrwanie i prawdziwe lekcje biznesu
  • Rok 2021: zatrudnianie pracowników i niespodziewany sukces w social mediach
  • Rok 2022: podatki, TikTok i pierwsze kroki marki osobistej
  • Rok 2023 i początek 2024: kryzysy, zakręty i niespodziewany koniec

ROZDZIAŁ 2: Biznesowy survival kit

  • Czego naprawdę (nie) potrzebujesz na start
  • Minimum Viable Business - czyli ile naprawdę potrzebujesz, żeby wystartować
  • Marka osobista - Twoja tajemna broń biznesowa

ROZDZIAŁ 3: Finanse dla opornych

  • Poduszka finansowa - Twoja polisa ubezpieczeniowa od klęski
  • Sekrety płynności finansowej
  • Rozgryzanie podatkowego Matrixu, czyli jak nie dostać zawału przy pierwszym PIT-36
  • Podsumowanie, czyli finansowy survival kit dla nowego przedsiębiorcy

ROZDZIAŁ 4: Marketing bez ściemy

  • Prawdziwy marketing vs. ściema marketingowa
  • Budowanie marki od zera - fundamenty, które (naprawdę) działają
  • Jak się wyróżnić bez wydawania fortuny - marketing dla sprytnych, nie bogatych
  • Case studies, które naprawdę działają - ucz się od najlepszych (i tych, co po prostu robią swoje)

ROZDZIAŁ 5: Sprzedaż bez garnituru

  • Sprzedaż? Fuj! A może jednak nie?
  • Negocjacje dla normalnych ludzi
  • Budowanie relacji z klientami
  • Od pierwszej sprzedaży do stałych klientów

ROZDZIAŁ 6: Skalowanie bez korpomowy

  • Urosłem! I co teraz? - czyli o co chodzi w tym całym skalowaniu
  • Jak rosnąć organicznie
  • Automatyzacja dla leniwych (i sprytnych)
  • Delegowanie zadań - czyli jak przestać być jednoosobową armią i nie zwariować
  • Budowanie zespołu - czyli jak zatrudniać (kiedy freelancerzy to już za mało)

EPILOG: I co dalej?

  • Gdzie jestem teraz
  • Czego się nauczyłem (i co Ty też możesz z tego wynieść)
  • Co bym zrobił inaczej
  • Twoja kolej
Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-3691-1
Rozmiar pliku: 329 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij