Captivology - audiobook
Format audiobooka:
MP3
Format
MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy
(książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać
na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet,
laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików
EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków.
Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer,
rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz
słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych,
które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
smartfonie.
Captivology - audiobook
Audiobook po zakupie nie będzie dostępny do słuchania w aplikacji Empik Go. Pobierz plik ze swojej biblioteki i odsłuchaj go w dowolnej innej aplikacji odtwarzającej pliki mp3 - w telefonie, na komputerze lub dowolnym innym urządzeniu.
The former editor of Mashable and cofounder of DominateFund examines the psychological phenomena that captivate our attention-and how we can leverage them to draw and retain attention for our ideas, work, companies, and more.Whether you're an artist or a salesperson, a teacher or an engineer, a marketer or a parent-putting the spotlight on your ideas, insights, projects and products requires a deep understanding of the science of attention. In Captivology, award-winning journalist and entrepreneur Ben Parr explains how and why the mind pays attention to some events or people-and not others-and presents seven captivation triggers-techniques guaranteed to help you capture and retain the attention of friends, colleagues, customers, fans, and even strangers.Parr combines the latest research on attention with interviews with more than fifty scientists and visionaries-Facebook's Sheryl Sandberg, film director Steven Soderbergh, LinkedIn CEO Jeff Weiner, magician Jon Armstrong, New York Times bestselling author Susan Cain, Nintendo's Shigeru Miyamoto, founder of Reddit Alexis Ohanian, and more-who have successfully brought their ideas, projects, companies, and products to the forefront of cultural consciousness. The result is an insightful and practical book that will change how you assign jobs to your kids or staff, craft a multi-million dollar ad campaign, deliver your next presentation, attract users to your product, or convince the world to support your cause.
The former editor of Mashable and cofounder of DominateFund examines the psychological phenomena that captivate our attention-and how we can leverage them to draw and retain attention for our ideas, work, companies, and more.Whether you're an artist or a salesperson, a teacher or an engineer, a marketer or a parent-putting the spotlight on your ideas, insights, projects and products requires a deep understanding of the science of attention. In Captivology, award-winning journalist and entrepreneur Ben Parr explains how and why the mind pays attention to some events or people-and not others-and presents seven captivation triggers-techniques guaranteed to help you capture and retain the attention of friends, colleagues, customers, fans, and even strangers.Parr combines the latest research on attention with interviews with more than fifty scientists and visionaries-Facebook's Sheryl Sandberg, film director Steven Soderbergh, LinkedIn CEO Jeff Weiner, magician Jon Armstrong, New York Times bestselling author Susan Cain, Nintendo's Shigeru Miyamoto, founder of Reddit Alexis Ohanian, and more-who have successfully brought their ideas, projects, companies, and products to the forefront of cultural consciousness. The result is an insightful and practical book that will change how you assign jobs to your kids or staff, craft a multi-million dollar ad campaign, deliver your next presentation, attract users to your product, or convince the world to support your cause.
Kategoria: | Obcojęzyczne |
Język: | Angielski |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-0-06-237367-0 |
Rozmiar pliku: | 100 B |