Facebook - konwersja
  • promocja
  • Empik Go W empik go

Content marketing. Od strategii do efektów - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
16 listopada 2020
Czas:
5 godz. 14 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
LUB

Content marketing. Od strategii do efektów - audiobook

Złów złotą rybkę w oceanie internetu!

Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:

  • Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
  • Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
  • Czy content marketing sprzedaje?
  • Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
  • Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
  • W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
  • Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
  • Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
  • A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.

Spis treści

 

Jak przykuć uwagę złotej rybki? 7

 

Znaczenie inbound marketingu w komunikacji 11

  • Dlaczego content is king? 17
  • Definicja, dzięki której zrozumiesz, co liczy się w content marketingu 22
  • Content marketing a treści sprzedażowe 26

Czego można nauczyć się z historii content marketingu? 29

  • Po pierwsze: jakość 30
  • Po drugie: język korzyści 33
  • Po trzecie: kanał komunikacji 38
  • Po czwarte: spójność 40
  • Po piąte: strategia 45

Cel w content marketingu 49

  • Jak określać cele w content marketingu? 49
  • Jakie cele możesz osiągnąć dzięki content marketingowi? 53
  • Jak dopasować cele contentmarketingowe do firmy? 57
  • Po czym poznać, że cel został osiągnięty? 61

Persona, bez której nie osiągniesz sukcesu 65

  • Dlaczego potrzebujesz persony? 66
  • Skąd czerpać wiedzę o odbiorcach? 69
  • Jak zbudować personę, a raczej persony? 73

Nie daj się wpuścić w kanał 81

  • POEM(at) w kanałach 82
  • Jak dostosowywać treści do konkretnych kanałów komunikacji? 86
  • Jak zaangażować odbiorców, by zapełnili kanał earned? 93
  • O skutecznej współpracy z zewnętrznymi kanałami 105

Harmonogram, czyli kto, co, jak i kiedy 115

  • Co powinien zawierać harmonogram? 115
  • Jak pracować z harmonogramem? 117
  • Instrukcje dla autorów zgodne z harmonogramem 120

Treść - to co najważniejsze 125

  • Charakter komunikacji marki - kilka słów o storytellingu 126
  • Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają? 143
  • Sztuka tworzenia tytułów i nie tylko 154
  • Jak mądrze używać słów kluczowych? 161

Content marketing B2B 169

  • B2B a B2C - różnice wpływające na strategię contentmarketingową 170
  • Które kanały w B2B najlepiej wybrać i dlaczego? 172
  • O czym pamiętać, komunikując w świecie B2B? 184

Content marketing i budowa marki osobistej 189

  • Etapy budowy marki osobistej 190
  • Twój content marketing 193

Na zakończenie 197

Kategoria: Biznes
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8322-628-6
Rozmiar pliku: 254 MB

BESTSELLERY

Kategorie: