Facebook - konwersja

Conversion Marketing - audiobook

Wydawnictwo:
Czyta:
Data wydania:
15 lutego 2014
Czas:
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
92,90

Conversion Marketing - audiobook

Audiobook po zakupie nie będzie dostępny do słuchania w aplikacji Empik Go. Pobierz plik ze swojej biblioteki i odsłuchaj go w dowolnej innej aplikacji odtwarzającej pliki mp3 - w telefonie, na komputerze lub dowolnym innym urządzeniu.

"One of the most significant marketing books I've ever read."Scott Hogle, President, iHeart Media and author of the bestseller PersuadeIncreasing conversion rates for digital marketing campaigns is an increasingly complex task. Conversion Marketing is written to help cut through the complexity of your marketing stack and provide clear answers to what type of campaigns to run for your business.Whether you are planning B2B campaigns, B2C, mobile app engagement, or social media strategy, Conversion Marketing clearly lays out the top twenty-four promotional tools that convert audiences into paying customers. Author Bryan Heathman brings experience from running thousands of marketing campaigns over a career spanning three Fortune 10 companies and multiple start-ups.This book was written to take the guesswork out of planning your digital marketing strategy.In this book, you will discover:Twenty-four promotional tools to convert visitors into buyersThe six questions to NEVER ask in a marketing campaignNine steps to turn your email newsletters into a cash machineSixteen practical tips to optimize for maximum conversionThis book explores the psychological triggers that will increase conversion rates by diving into human behavior related to various promotional tools at your disposal. Complete with stories and case studies, you will become a master of persuasion after reading this book.
Kategoria: Obcojęzyczne
Język: Angielski
Zabezpieczenie: brak
ISBN: 978-1-4829-9842-9
Rozmiar pliku: 100 B

BESTSELLERY

Kategorie: