Creative Curve - audiobook
Format audiobooka:
MP3
Format
MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy
(książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać
na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet,
laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików
EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków.
Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer,
rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz
słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych,
które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
smartfonie.
Creative Curve - audiobook
Audiobook po zakupie nie będzie dostępny do słuchania w aplikacji Empik Go. Pobierz plik ze swojej biblioteki i odsłuchaj go w dowolnej innej aplikacji odtwarzającej pliki mp3 - w telefonie, na komputerze lub dowolnym innym urządzeniu.
Random House presents the audiobook edition of The Creative Curve, written and read by Allen Gannett. Great ideas take something familiar and make it feel new. We've all heard the stories about creative geniuses -- the young Mozart who effortlessly overshadows the hardworking Salieri; Paul McCartney coming up with the tune for Yesterday in a dream one morning; JK Rowling finding inspiration for Harry Potter sitting on a train to London. What we aren't told is the real story behind such hits. In fact there is a science and method for mainstream success, whether writing a popular novel, starting a company or creating an effective marketing campaign, and in this book Allen Gannett - data wizard and successful entrepreneur -- reveals the four laws of creativity that are proven to work.New ideas are surprising at first, and slowly become familiar as we get used to them. Allan Gannett reveals there's a sweet spot between what feels familiar and safe to us, and what is innovative and new: the point of optimal tension between safety and surprise, similarity and difference. The people we think of as creative geniuses are people who understand this sweet spot instinctively; they know what people find familiar and reassuring, and they find ways to reinvent it fresh.Packed with stories and insights ranging from the team behind Dear Evan Hansen to the founder of Reddit, from the Chief Content Officer of Netflix to Michelin starred chefs, The Creative Curve will help you spend less time on ideas destined to fail and more time on ideas that really break out. This book is for everyone, whether you're a business leader, a creative artist or a budding entrepreneur - and will teach you the secret to conceiving great ideas that can achieve major success.
Random House presents the audiobook edition of The Creative Curve, written and read by Allen Gannett. Great ideas take something familiar and make it feel new. We've all heard the stories about creative geniuses -- the young Mozart who effortlessly overshadows the hardworking Salieri; Paul McCartney coming up with the tune for Yesterday in a dream one morning; JK Rowling finding inspiration for Harry Potter sitting on a train to London. What we aren't told is the real story behind such hits. In fact there is a science and method for mainstream success, whether writing a popular novel, starting a company or creating an effective marketing campaign, and in this book Allen Gannett - data wizard and successful entrepreneur -- reveals the four laws of creativity that are proven to work.New ideas are surprising at first, and slowly become familiar as we get used to them. Allan Gannett reveals there's a sweet spot between what feels familiar and safe to us, and what is innovative and new: the point of optimal tension between safety and surprise, similarity and difference. The people we think of as creative geniuses are people who understand this sweet spot instinctively; they know what people find familiar and reassuring, and they find ways to reinvent it fresh.Packed with stories and insights ranging from the team behind Dear Evan Hansen to the founder of Reddit, from the Chief Content Officer of Netflix to Michelin starred chefs, The Creative Curve will help you spend less time on ideas destined to fail and more time on ideas that really break out. This book is for everyone, whether you're a business leader, a creative artist or a budding entrepreneur - and will teach you the secret to conceiving great ideas that can achieve major success.
Kategoria: | Obcojęzyczne |
Język: | Angielski |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-1-4735-6343-8 |
Rozmiar pliku: | 100 B |