- W empik go
DBAM. Czyli rebelia w korporacji - audiobook
DBAM. Czyli rebelia w korporacji - audiobook
Czy da się stworzyć w korporacji taki styl pracy, w którym hierarchia została wywrócona do góry nogami i najwięcej do powiedzenia mają tzw. “szeregowi pracownicy”? Taki, w którym prezes i kadra zarządcza praktycznie nie podejmują decyzji, tylko przede wszystkim dbają o to, aby wszyscy czuli się jak we wspaniałym miejscu pracy? Czy taką kulturę można utrzymywać w organizacji przez lata, ciesząc się zarazem stale rosnącymi wynikami?
Tak, to możliwe! Jeśli tylko przeprowadzi się w korporacji… rebelię. Właśnie taką, jakiej wraz ze współpracownikami dokonali Radek Matuszewski i Karol Turek w swojej firmie. W blisko 3 lata Groupe SEB (Marki: Tefal, Krups, WMF) przeszedł w Polsce drogę od klasycznego modelu hierarchicznego do organizacji opartej o kulturę nazwaną „DBAM”, zbudowaną na 3 filarach: autonomii, odpowiedzialności i zaufania. Teraz możemy poznać kulisy tej transformacji w prekursorskiej opowieści biznesowej, którą stworzyli razem ze Sławkiem Błaszczakiem z 4Results.
Z książki dowiesz się m.in.:
1. Jak zbudować kulturę organizacji, w której na szczycie hierarchii stoją osoby pracujące w sklepach, czyli te tradycyjnie znajdujące się najniżej w hierarchii.
2. Dlaczego w firmie powinniśmy czuć się jak pingwin, a praca powinna być podobna do jazdy na rondzie?
3. Na czym polega model SCOPF (Servant, Customer Oriented, Project Driven, Flat) i jakie daje korzyści?
4. Czym zajmuje się General Influencer , który w innych organizacjach jest nazywany General Managerem.
5. Jak spektakularnie zwiększyć satysfakcję pracowników i powiększyć biznes 2,5-krotnie dzięki zmianie kultury organizacyjnej.
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-945700-6-4 |
Rozmiar pliku: | 471 MB |