Facebook - konwersja

Differentiate or Die - audiobook

Wydawnictwo:
Czyta:
Data wydania:
18 stycznia 2010
Czas:
17 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
76,90

Differentiate or Die - audiobook

In today's ultra-competitive world, the average supermarket has forty thousand brand items on its shelves. Car shoppers can wander through the showrooms of over twenty auto makers. Differentiating products today is more challenging than at any time in history, yet it remains a key to a company's survival, the heart of successful marketing.In Differentiate or Die, bestselling author Jack Trout takes marketers to task for taking the easy route of high-tech razzle-dazzle and sleight of hand instead of working to discover and market their product's uniquely valuable qualities. He examines successful differentiation initiatives from giants like Dell Computer, Southwest Airlines, and Walmart to smaller success stories like Streit's Matzoh and Connecticut's tiny Trinity College to determine why some marketers succeed while others struggle and fail. The author outlines the many ways to achieve differentiation, while also warning of how difficult it is to achieve differentiation by being creative, cheap, customer oriented, or quality driven-things that your competitor can do as well.Carve out your own image in a crowded marketplace. This book can help.
Kategoria: Obcojęzyczne
Język: Angielski
Zabezpieczenie: brak
Rozmiar pliku: 1 000 B

BESTSELLERY

Kategorie: