Facebook - konwersja
  • promocja
  • Empik Go W empik go

Growth Hacking. Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
6 lutego 2024
Czas:
3 godz. 23 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
LUB

Growth Hacking. Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych - audiobook

Znaj(dź) swojego klienta

Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ... co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?

I tu wkracza growth hacking. Jego głównym celem jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej? Tego się dowiesz z tej książki.

Sukces w growth hackingu opiera się na ścisłym przestrzeganiu procesu wzrostu, który to proces składa się z następujących etapów:

  1. Określenie celów wzrostu.
  2. Identyfikacja kluczowych wskaźników (KPI).
  3. Generowanie pomysłów na eksperymenty
  4. Priorytetyzacja i planowanie eksperymentów.
  5. Przeprowadzenie eksperymentów.
  6. Analiza wyników i optymalizacja.

 

Książka w mediach:


Książka biznesowa: Growth Hacking, Tomasz Dmuchowski - Własnybiznes.pl
Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorców
Strefa Copywritera
 

Spis treści

Część I. Podstawy growth hackingu

  • Rozdział 1. Co to jest growth hacking
  • Rozdział 2. Podstawy growth hackingu
  • Rozdział 3. Kluczowe zasady growth hackingu

Część II. Pozyskiwanie nowych klientów

  • Rozdział 4. Psychologia i mechanizmy wpływu w growth hackingu
  • Rozdział 5. Budowanie idealnego profilu klienta (buyer persona)
  • Rozdział 6. Pozyskiwanie nowych klientów
  • Rozdział 7. Strategie pozyskiwania ruchu na stronie
  • Rozdział 8. Optymalizacja stron internetowych
  • Rozdział 9. Techniki generowania leadów
  • Rozdział 10. Co to jest marketing wirusowy i jak można go wykorzystać
  • Rozdział 11. Wykorzystanie mediów społecznościowych w pozyskiwaniu klientów

Część III. Utrzymanie i rozwój obecnych klientów

  • Rozdział 12. Utrzymanie i rozwój obecnych klientów
  • Rozdział 13. Techniki zwiększania zaangażowania klientów
  • Rozdział 14. Upselling, cross-selling i referral marketing

Część IV. Mierzenie sukcesu i optymalizacja

  • Rozdział 15. Mierzenie sukcesu i optymalizacja
  • Rozdział 16. KPI w growth hackingu - jak mierzyć sukces
  • Rozdział 17. Testy A/B i eksperymentowanie
  • Rozdział 18. Analityka internetowa i jej zastosowanie w growth hackingu
  • Rozdział 19. Optymalizacja procesów i ciągłe doskonalenie

Część V. Przykłady sukcesów growth hackingu

  • Rozdział 20. Przykłady sukcesów growth hackingu
  • Rozdział 21. Polskie firmy wykorzystujące innowacje w marketingu
  • Rozdział 22. Przyszłość growth hackingu - trendy i prognozy

Dodatek A. Narzędzia growth hackingu

Dodatek B. Najważniejsze pojęcia związane z growth hackingiem

Dodatek C. Bibliografia i zasoby do dalszego czytania

Dodatek D. Podziękowania

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-1262-5
Rozmiar pliku: 164 MB

BESTSELLERY

Kategorie: