Guerrilla Marketing - audiobook
Format audiobooka:
MP3
Format
MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy
(książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać
na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet,
laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików
EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków.
Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer,
rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz
słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych,
które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
smartfonie.
Guerrilla Marketing - audiobook
Audiobook po zakupie nie będzie dostępny do słuchania w aplikacji Empik Go. Pobierz plik ze swojej biblioteki i odsłuchaj go w dowolnej innej aplikacji odtwarzającej pliki mp3 - w telefonie, na komputerze lub dowolnym innym urządzeniu.
WhenGuerrilla Marketingwas first published in 1983, Jay Levinson was the first person on the block with an innovative take-no-prisoners approach to marketing for the small-business owner. Filled with hundreds of solid ideas that really work, Levinson's philosophy has given birth to a whole new way of thinking about marketing. But times have changed. This completely revised and expanded edition details Levinson's wisdom on: the fastest-growing markets, with tips on how to reach and keep them; strategies for marketing during a recession; the most up-to-date information on what consumers care most about; new programs for targeted prospects; how to use the technological explosion for bigger profits; and management lessons for the twenty-first century.Guerrilla Marketing is the entrepreneur's marketing bible-and the book every small-business owner should have.
WhenGuerrilla Marketingwas first published in 1983, Jay Levinson was the first person on the block with an innovative take-no-prisoners approach to marketing for the small-business owner. Filled with hundreds of solid ideas that really work, Levinson's philosophy has given birth to a whole new way of thinking about marketing. But times have changed. This completely revised and expanded edition details Levinson's wisdom on: the fastest-growing markets, with tips on how to reach and keep them; strategies for marketing during a recession; the most up-to-date information on what consumers care most about; new programs for targeted prospects; how to use the technological explosion for bigger profits; and management lessons for the twenty-first century.Guerrilla Marketing is the entrepreneur's marketing bible-and the book every small-business owner should have.
Kategoria: | Obcojęzyczne |
Język: | Angielski |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-1-4830-5417-9 |
Rozmiar pliku: | 100 B |