How to be Strategic - audiobook
Format audiobooka:
MP3
Format
MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy
(książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać
na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet,
laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików
EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków.
Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer,
rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz
słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych,
które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
smartfonie.
How to be Strategic - audiobook
Audiobook po zakupie nie będzie dostępny do słuchania w aplikacji Empik Go. Pobierz plik ze swojej biblioteki i odsłuchaj go w dowolnej innej aplikacji odtwarzającej pliki mp3 - w telefonie, na komputerze lub dowolnym innym urządzeniu.
Brought to you by Penguin. Being strategic is a critical skill. It enables you to solve problems on a day-to-day basis while also keeping an eye on the long term, anticipating and mitigating opportunities and threats along the way.How to be Strategic is your accessible but comprehensive guide to strategic thinking in any situation. Fred Pelard distills 20 years' experience training executives at all levels from leading companies around the world into a range of smartly-illustrated, workable methodologies that will enable you to understand each approach and find your own path to the right solution every time.'Will help you push through the knotty centre of hard-to-resolve problems. Highly recommended!' Richard Rumelt, author of Good Strategy, Bad Strategy"A comprehensive, concise, and practical guide that will enable anyone, in any situation, to develop their strategic thinking." Tiffani Bova, Chief Growth Evangelist, Salesforce - WSJ Bestselling Author, Growth IQ'A wonderful and inspirational look into wide-ranging frameworks and theories to spark new thinking and strategy - Tom Goodwin, author of Digital Darwinism and Head of Futures and Insight at Publicis Groupe'Practical and comprehensive'. - Roeland Assenberg, Director, Strategy and Banking, Monitor Deloitte Netherlands(c) Fred Pelard 2020 (P) Penguin Audio 2020
Brought to you by Penguin. Being strategic is a critical skill. It enables you to solve problems on a day-to-day basis while also keeping an eye on the long term, anticipating and mitigating opportunities and threats along the way.How to be Strategic is your accessible but comprehensive guide to strategic thinking in any situation. Fred Pelard distills 20 years' experience training executives at all levels from leading companies around the world into a range of smartly-illustrated, workable methodologies that will enable you to understand each approach and find your own path to the right solution every time.'Will help you push through the knotty centre of hard-to-resolve problems. Highly recommended!' Richard Rumelt, author of Good Strategy, Bad Strategy"A comprehensive, concise, and practical guide that will enable anyone, in any situation, to develop their strategic thinking." Tiffani Bova, Chief Growth Evangelist, Salesforce - WSJ Bestselling Author, Growth IQ'A wonderful and inspirational look into wide-ranging frameworks and theories to spark new thinking and strategy - Tom Goodwin, author of Digital Darwinism and Head of Futures and Insight at Publicis Groupe'Practical and comprehensive'. - Roeland Assenberg, Director, Strategy and Banking, Monitor Deloitte Netherlands(c) Fred Pelard 2020 (P) Penguin Audio 2020
Kategoria: | Obcojęzyczne |
Język: | Angielski |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-0-241-99236-4 |
Rozmiar pliku: | 100 B |