How to Protect (or Destroy) Your Reputation Online - audiobook
Format audiobooka:
MP3
Format
MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy
(książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać
na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet,
laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików
EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków.
Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer,
rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz
słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych,
które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
smartfonie.
How to Protect (or Destroy) Your Reputation Online - audiobook
Audiobook po zakupie nie będzie dostępny do słuchania w aplikacji Empik Go. Pobierz plik ze swojej biblioteki i odsłuchaj go w dowolnej innej aplikacji odtwarzającej pliki mp3 - w telefonie, na komputerze lub dowolnym innym urządzeniu.
With virtually nonexistent oversight, the Internet can easily become the judge, jury, and executioner for anyone's reputation. Digital attacks and misinformation can cost you a job, a promotion, your marriage, even your business. Whether you've done something foolish yourself, are unfairly linked to another's misdeeds, or are simply the innocent victim of a third-party attack, most of us have no idea how to protect our online reputation.How to Protect (or Destroy) Your Reputation Online will show you how to:Remove negative content from search results,React and respond to an online attack,Understand and manage online reviews, andUse marketing strategies to both improve your online reputation and bolster your bottom line.How to Protect (or Destroy) Your Reputation Online is an indispensable guidebook for individuals and businesses, offering in-depth information about popular review sites like Yelp, TripAdvisor, and Angie's List. John P. David also shows you how to deal with revenge porn, hate blogs, Google's "right to be forgotten" in Europe, the business of online complaint sites, even the covert ops of reputation management.
With virtually nonexistent oversight, the Internet can easily become the judge, jury, and executioner for anyone's reputation. Digital attacks and misinformation can cost you a job, a promotion, your marriage, even your business. Whether you've done something foolish yourself, are unfairly linked to another's misdeeds, or are simply the innocent victim of a third-party attack, most of us have no idea how to protect our online reputation.How to Protect (or Destroy) Your Reputation Online will show you how to:Remove negative content from search results,React and respond to an online attack,Understand and manage online reviews, andUse marketing strategies to both improve your online reputation and bolster your bottom line.How to Protect (or Destroy) Your Reputation Online is an indispensable guidebook for individuals and businesses, offering in-depth information about popular review sites like Yelp, TripAdvisor, and Angie's List. John P. David also shows you how to deal with revenge porn, hate blogs, Google's "right to be forgotten" in Europe, the business of online complaint sites, even the covert ops of reputation management.
Kategoria: | Obcojęzyczne |
Język: | Angielski |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-1-5047-7828-2 |
Rozmiar pliku: | 100 B |