How to Win Friends and Influence People in the Digital Age - audiobook
Format audiobooka:
MP3
Format
MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy
(książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać
na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet,
laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików
EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków.
Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer,
rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz
słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych,
które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
smartfonie.
How to Win Friends and Influence People in the Digital Age - audiobook
Audiobook po zakupie nie będzie dostępny do słuchania w aplikacji Empik Go. Pobierz plik ze swojej biblioteki i odsłuchaj go w dowolnej innej aplikacji odtwarzającej pliki mp3 - w telefonie, na komputerze lub dowolnym innym urządzeniu.
Celebrating the seventy-fifth anniversary of the original landmark bestseller How to Win Friends and Influence People, comes an up-to-the-minute adaptation of Carnegies timeless prescriptions for the digital age. Dale Carnegies principles have endured for nearly a century. Since its original publication in 1936, his timeless classic How to Win Friends and Influence People has gone on to sell 15 million copies. Now, introducing new listeners to Carnegies words of wisdom, comes How to Win Friends and Influence People in the Digital Age, a new guide for a new era.Dale Carnegie could never have predicted the trajectory that new media would take, and the ways that the simple television screen would be adapted into computers and handheld communication devices. He didnt know the term social media and Facebook was something not even dreamed of in Buck Rogers cartoons. And yet his lessons remain relevant for everyone who communicates online today. In fact, with problems such as cyber bullying and email etiquette, we need Carnegies help more than ever. Dale Carnegie and Associates, Inc. has re-imagined Carnegies lasting lessons for this difficult digital age, reframing Carnegies insights about communication, self-expression, and leadership. This book is a must-have guide for anyone who wants to find success on Facebook, Linked-In, Twitter, and any social media format today and in the future.
Celebrating the seventy-fifth anniversary of the original landmark bestseller How to Win Friends and Influence People, comes an up-to-the-minute adaptation of Carnegies timeless prescriptions for the digital age. Dale Carnegies principles have endured for nearly a century. Since its original publication in 1936, his timeless classic How to Win Friends and Influence People has gone on to sell 15 million copies. Now, introducing new listeners to Carnegies words of wisdom, comes How to Win Friends and Influence People in the Digital Age, a new guide for a new era.Dale Carnegie could never have predicted the trajectory that new media would take, and the ways that the simple television screen would be adapted into computers and handheld communication devices. He didnt know the term social media and Facebook was something not even dreamed of in Buck Rogers cartoons. And yet his lessons remain relevant for everyone who communicates online today. In fact, with problems such as cyber bullying and email etiquette, we need Carnegies help more than ever. Dale Carnegie and Associates, Inc. has re-imagined Carnegies lasting lessons for this difficult digital age, reframing Carnegies insights about communication, self-expression, and leadership. This book is a must-have guide for anyone who wants to find success on Facebook, Linked-In, Twitter, and any social media format today and in the future.
Kategoria: | Obcojęzyczne |
Język: | Angielski |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-1-4423-4482-2 |
Rozmiar pliku: | 100 B |