Facebook - konwersja

Influence - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
12 listopada 2020
Czas:
7 godz. 20 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
74,41

Influence - audiobook

Digital influencing is one of the most exciting and disruptive new industries, forecast to be worth over £10bn by 2020, but those charged with making this an effective part of their digital strategy rarely understand how this emergent industry works. When it comes to online growth, digital influencers are now consistently outperforming traditional media and brand advertising, even if much of what they do remains a mystery to many people. Sara McCorquodale is the UK's leading authority on the influencer space, and this new book demystifies exactly how digital influence works, interrogates the phenomenon, analyses its problems and forecasts its future. A compelling and deeply insightful book, this will be a must-listen for anyone whose business success is dependent on prospering online. Readers will gain a foundation of knowledge into how and why digital communication has become so dominated by influencers, as well as gaining invaluable, never-before-heard insights from the influencers themselves. They will understand how digital trends emerge, the building blocks that make bloggers, vloggers and instagrammers so compelling, and why the context in which influencer marketing emerged is so closely linked to its ongoing success. All of this will be presented alongside take-aways that will instantly improve listeners own work in the digital space. In addition, thanks to Sara's independent analysis of influencer media and marketing, they will finish the book with a clear understanding as to the problems now faced by businesses and brands around the world, and how such issues can be identified, tackled and overcome.
Kategoria: Obcojęzyczne
Język: Angielski
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-1-00-402225-0
Rozmiar pliku: 353 MB

BESTSELLERY

Kategorie: