Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
22 lipca 2024
Czas:
3 godz. 8 min.
Ebook
49,90 zł
Audiobook
49,90 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
49,90
LUB

Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps - audiobook

Sukces Twojego Klienta, to również Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo?

Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi. A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ... ta książka jest dla Ciebie.

Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, stanowiła Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang. Customer Journey Map). Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Dodatkowo w pełni zrozumiesz jego potrzeby i oczekiwania. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz Klientowi wyznaczając trasę podróży! Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, a także jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak wykorzystać pozyskaną wiedzę.

Przed wyruszeniem w drogę, należy zadbać o dobre przygotowanie. To jak? Ruszamy w drogę?

Książka w mediach:

Strefa copywritera

Spis treści

WSTĘP I PODZIĘKOWANIA

DLACZEGO NIE MA CUSTOMER JOURNEY BEZ CUSTOMER EXPERIENCE?

  • O POWIĄZANIU DOŚWIADCZENIA Z ZAUFANIEM
  • CZYM WIĘC JEST DOŚWIADCZENIE KLIENTA?

CUSTOMER JOURNEY MAP (CJM)

  • KIEDY WYKORZYSTUJE SIĘ ŚCIEŻKI KLIENTA?
  • DLACZEGO WARTO POŚWIĘCIĆ CZAS I FUNDUSZE NA OPRACOWANIE ŚCIEŻKI KLIENTA?
  • KOGO ZAPROSIĆ DO PRACY NAD ŚCIEŻKĄ KLIENTA?
  • DOBÓR WEWNĘTRZNEGO ZESPOŁU PROJEKTOWEGO

PRZYGOTUJ SIĘ DO MAPOWANIA

  • CO JEST POTRZEBNE, ŻEBY ZACZĄĆ?

ZBIERANIE INFORMACJI DO ŚCIEŻKI

  • SPOSÓB, W JAKI TO ZROBISZ, ZALEŻY OD CIEBIE:
  • WSKAZÓWKI PRAKTYCZNE
  • BADANIA W PROCESIE TWORZENIA CUSTOMER JOURNEY MAP
  • METODY BADAWCZE WYKORZYSTYWANE PRZY TWORZENIU ŚCIEŻEK
  • TECHNIKI PRZYDATNE W CZASIE BADAŃ Z KLIENTAMI
  • TECHNOLOGIA W SŁUŻBIE CJM

BUDOWANIE ŚCIEŻKI KLIENTA KROK PO KROKU

  • ZACZNIJ TWORZYĆ ŚCIEŻKĘ - KARTA INFORMACJI
  • Z JAKICH ELEMENTÓW ZBUDOWAĆ ŚCIEŻKĘ KLIENTA?
  • SPOSOBY WIZUALIZACJI ŚCIEŻKI
  • A TERAZ KILKA BŁĘDÓW.
  • CO WSPÓLNEGO MAJĄ ŚCIEŻKI KLIENTA I ŚCIEŻKI PRACOWNIKÓW ORAZ JAK W TO WSZYSTKO WPLĄTUJE SIĘ EKONOMIA BEHAWIORALNA?
  • JAK PRZEKONAĆ TYCH, KTÓRZY NIE SĄ PRZEKONANI DO CJM?

MASZ JUŻ ŚCIEŻKĘ. I CO DALEJ?

  • 1. ZBIERZ PUNKTY BÓLU, KTÓRE ZOSTAŁY ZDIAGNOZOWANE NA ŚCIEŻCE
  • 2. OPRACUJ SPOSÓB KATEGORYZACJI
  • 3. PRIORYTETYZACJA PUNKTÓW BÓLU
  • 4. UŁOŻENIE PYTANIA: "JAK MOGLIBYŚMY.?"
  • 5. PROPONOWANIE ROZWIĄZAŃ
  • 6. KARTA ROZWOJU POMYSŁU
  • 7. GŁOSOWANIE NA ROZWIĄZANIE
  • 8. ACTION PLAN
  • AKTUALIZACJA ŚCIEŻEK (METODY CZERPANIA DANYCH, SPOSOBY AKTUALIZACJI DANYCH W ŚCIEŻCE)
  • Z JAKICH ŹRÓDEŁ CZERPAĆ DANE DO AKTUALIZACJI ŚCIEŻKI?
  • JAK ZARZĄDZAĆ PROCESEM ZMIAN W ŚCIEŻCE?
  • DEDYKOWANY ZESPÓŁ DO ZARZĄDZANIA ŚCIEŻKĄ
  • GARŚĆ ARGUMENTÓW I PRAKTYCZNYCH BENEFITÓW NA KONIEC
  • JAK POWINIEN WYGLĄDAĆ PROCES PRACY Z MAPAMI? - ŚCIĄGAWKA
  • ZAKOŃCZENIE
  • "EMPATIA W SŁUŻBIE UX: MOC ŚCIEŻEK KLIENTA W ROZWOJU PRODUKTÓW I USŁUG"
  • "REWOLUCJA W PROJEKTOWANIU USŁUG: ODKRYJ MOC JAKĄ MAJĄ ŚCIEŻKI KLIENTA"
  • "ŚCIEŻKI KLIENTA JAKO KLUCZ DO TWORZENIA WARTOŚCIOWEGO CUSTOMER EXPERIENCE"
  • "REDEFINIUJĄC HR: JAK EMPLOYEE JOURNEY MAP KSZTAŁTUJE DOŚWIADCZENIE KANDYDATÓW I PRACOWNIKÓW"
  • "MAPOWANIE ŚCIEŻEK KLIENTA W GASPOL JAKO WSPARCIE W KSZTAŁTOWANIU STRATEGII BIZNESOWEJ"
  • "INNOWACYJNE PROCESY I GŁĘBOKIE ZROZUMIENIE KLIENTA, CZYLI JAK ŚCIEŻKI KLIENTA W POMAGAJĄ W OPTYMALIZACJI BIZNESU"
  • "ZA KULISAMI EMPLOYEE JOURNEY: BUDOWANIE DIALOGU I ELASTYCZNOŚCI PROCESÓW W DMTECH"
  • "ODKRYWANIE PERSPEKTYWY KLIENTA: INTEGRACJA EMPATII I ANALIZY W ŚCIEŻKACH MAPOWANYCH PRZEZ FUZERS"
  • "KOMPLEKSOWE PODEJŚCIE DO TWORZENIA ROZWIĄZAŃ: EMPATYCZNE PROJEKTOWANIE Z WYKORZYSTANIEM ŚCIEŻEK KLIENTA"
  • "ROZUMIEJĄC KLIENTA: JAK CUSTOMER JOURNEY MAPS WSPIERAJĄ POPRAWĘ DOŚWIADCZEŃ KLIENTÓW"
  • "ODKRYWANIE MOCY CJM W BUDOWANIU RELACJI Z KLIENTAMI"
  • "ZROZUMIENIE I OPTYMALIZACJA ŚCIEŻEK KLIENTA: STRATEGICZNE WYKORZYSTANIE CJM W KREOWANIU WARTOŚCI"
  • "WIZUALIZACJA DOŚWIADCZEŃ KLIENTA: EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE CJM W USPRAWNIANIU PROCESÓW"
  • MIEJSCE NA TWOJĄ WYPOWIEDŹ

SŁOWNIK POJĘĆ

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-1765-1
Rozmiar pliku: 151 MB

BESTSELLERY

Kategorie: