Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Ja kupiec, ja sprzedawca - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
22 marca 2024
Czas:
8 godz. 49 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
49,00
LUB

Ja kupiec, ja sprzedawca - audiobook

Dla kogo?

Wszystkich zajmują autentyczne historie niezwykłych ludzi i każdy z nas codziennie negocjuje.

Sprzedawców interesuje co myśli i czym kieruje się ich kupiec.

Kupców ciekawią doświadczenia kolegów po fachu.

O kim?

Marek Ochmański. Doświadczony kupiec, sprzedawca, trener negocjacji.

Marka poznałem w roku 2001 jako młody KAM odpowiedzialny za kontakt i relację z siecią HIT, w której Marek był kupcem. Nasze drogi zawodowe skrzyżowały się w Spółce Brau Union Polska, gdzie miałem przyjemność współpracować, uczyć się, czerpać z wieloletniego doświadczenia Marka i obserwować go na co dzień. Wielkim zaszczytem i inspiracją była dla mnie możliwość pracy biurko w biurko z takim autorytetem. Od tamtego czasu przyjaźnimy się, często i dużo ze sobą rozmawiamy a także wspólnie kibicujemy reprezentacji Polski w piłce nożnej. Marek pomimo olbrzymiej wiedzy i wieloletniego doświadczenia cały pogłębia wiedzę, dokształca się, rozwija się w nowych obszarach biznesu. Do tej pory jedynie na szkoleniach prowadzonych przez Marka można było doświadczyć jego kunsztu, poznać więcej „od kuchni” kupieckiej. Większość zapewne kojarzy Marka jako kupującego a przecież na wiele lat przeszedł na drugą stronę stołu jako menedżer sprzedaży.

Grzegorz Jankowski, ZMB Capital, Ustronianka & HOOP

Kto poleca?

Jeśli negocjujesz, sprzedajesz, kupujesz i chcesz uczyć się od najlepszych to ta książka jest dla Ciebie.

Dynamiczna dyskusja dwóch praktyków negocjacji: Marek Ochmański i Wojciech Polan. Moc przykładów z polskich realiów. Kim jest Kupiec? Jakie są jego cele i potrzeby? Jakie stosuje strategie i techniki? Jakie dobre praktyki negocjacji sprawdziły się w tysiącach rozmów handlowych? Jak warto przygotować się do negocjacji z Kupcem? Jakie zbudować scenariusze działań i jakie pytania zadać? Jak poradzić sobie, kiedy kupiec stosuje „imadło” lub „drzwiami w twarz”? Szukasz odpowiedzi na te pytania przeczytaj książkę-wywiad Wojciecha z Markiem, bo jest to skarbnica inspiracji do Twojej pracy. Przeczytaj i sprawdź, które techniki Marka i Wojciecha sprawdzą się w Twojej pracy. Przygotowanie do Spotkania z Kupcem. Aktywne Pytania. Propozycja Wartości. Zamknięcie. W oparciu o inspirację praktyków zbuduj swój plan działania. Serdecznie polecam.

Robert Zych, KonraktOSH

O czym?

  1. Moja droga kupca. Rozmawiamy tutaj o:

zawodowym życiorysie Marka, jego życiowej pasji do handlowania i negocjowania

rozwoju polskiego detalicznego handlu zorganizowanego

rozkwicie polskiej przedsiębiorczości dużych firm branży FMCG

o tym, jak to jest być kupcem a potem sprzedawcą

byłych i obecnych sieciach handlowych

reklamie na latarnię

  1. Kupiec, czyli kto? Znajdujemy tutaj wspólne odpowiedzi na takie tematy jak:

kim jest kupiec

co to znaczy być dobrym kupcem

jakie role w dotarciu do konsumenta ma kupiec, a jakie sprzedawca

jaka jest specyfika pracy kupieckiej w detalicznej sieci handlowej

  1. Kupiec w dzień powszedni. Zaspokajamy tutaj naszą ciekawość w takich sprawach jak:

codzienność w pracy kupca

harmonogram dnia, bieżące zadania i obowiązki kupieckie

skąd to ciśnienie na sprzedawcę

spotkania z klientami, kolegami w pracy i szefami

nieograniczona kreatywność konsumenta

  1. Generalne reguły negocjacji kupieckich. Wnikamy w obszar negocjacji i zaczynamy od podstaw:

przygotowanie jest superważne

spotkanie to szansa a nie walka

empatycznie szukaj opcji win-win, pytaj i słuchaj aktywnie, ale czasami zamilcz

pracuj na tabeli zmiennych i gotuj oferty kompleksowo

celuj wysoko oraz profesjonalnie i zrób dobre wrażenie

notuj i podsumowuj, bądź autorem umowy

  1. Wprowadzenie nowego cennika do sieci. Zmiany cen to jeden z głównych obszarów negocjacji. Warto poznać perspektywę kupca w tym zakresie. Szczególnie co dzieje się, gdy sprzedawca przychodzi z nowym cennikiem:

wyzwanie

obserwacja rynku i konkurencji w kategorii

zbieranie danych od dostawców

argumentowanie

ograniczenia decyzji kupieckich

  1. Ulubione techniki negocjacji. Czy trzeba znać nazwy technik negocjacyjnych aby być skutecznym kupcem? Z pewnością nie zaszkodzi. Dlatego w tym rozdziale rozmawiamy m.in. o:

technikach miękkich i twardych

ulubionych i niezbędnych

znanych i popularnych

skutecznych i tych co prowadzą do impasu

  1. Podobieństwa i różnice w pracy kupca i sprzedawcy. Czy na pewno cele kupca i sprzedawcy są aż tak rozbieżne? Sprawdzamy co też łączy obie strony:

cele oraz oczekiwania

antagonizmy a zrozumienie

szerokość asortymentu i długość kontraktu

budżety promocyjne, gazetki, nowości, dodatkowe ekspozycje

  1. Odpowiedzi na pytania od sprzedawców z FMCG. Każdy sprzedawca zastanawia się nad tym co myśli druga strona.

Cel to zbudowanie lepszego biznesu

Pytań i punktów widzenia jest niezwykle dużo

Przedstawiamy kilka najciekawszych

Zebraliśmy je od szerokiego grona polskich i zagranicznych handlowców

Zapraszamy do niezwykłej lektury

 

Poznaj Autorów

Kupiec: Marek Ochmański

Trener ze specjalnością negocjacje kupieckie i matematyka handlowa. Uczy negocjacji od ponad 20 lat. Ukończył SGPiS (SGH), Kurs Trenerów Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego oraz Neuroprzywództwo na Uczelni Łazarskiego. Doświadczenie zawodowe w sprzedaży: Inter-Vion S.A. Dyrektor Sprzedaży i Marketingu ds. kluczowych Klientów, Biz Lab Dyrektor sprzedaży, Kompania Piwowarska S.A. p.o. Dyrektora Działu ds. Klientów Kluczowych, Brau Union Polska Sp. z o.o. National Key Account Manager Doświadczenie zawodowe w zakupach: Polbita Sp z o.o. ( Drogerie Natura) Zastępca Dyrektora ds. Zakupów, HIT Centrala Polska Sp. z o.o. kupiec To co robi, to zawsze z sercem i wielkim zaangażowaniem. Pasje Marka: Pierwsza to poznawanie nowych osób. Lubi przy tym poznawać ich życie, zainteresowania, upodobania, doświadczenie zawodowe. Druga to podróże, i te małe ale i te duże, Poznaje sztukę, kulturę, historię. Te małe to wyjazdy weekendowe w Polsce, a te duże to zwiedzanie Europy, a szczególnie Włoch, Hiszpanii, Grecji, Portugalii. Trzecia pasja to wino, łączy, dwie poprzednie pasje: poznawanie ludzi i podróże. Czwarta, to fotografia. Kocha zapisywać obrazy, tak jak je widzi, jak czuje otaczającą rzeczywistość. Piąta to pasja prowadzenia warsztatów z negocjacji i dzielenia się wiedzą, doświadczeniem i przemyśleniami z obszarów handlu, potrzeb i zachowań konsumentów. Od ponad trzydziestu lat jest szczęśliwym mężem i ojcem.

Sprzedawca: Wojciech Polan

Od wielu lat szczęśliwy mąż i tata. Zbudował dom, posadził drzewo i napisał jedyną w Polsce książkę o dyplomacji gospodarczej. Menedżer sprzedaży, specjalista ds. handlu zagranicznego z dużym doświadczeniem we wdrażaniu strategii eksportowych polskich przedsiębiorstw. W latach 2004— 2006 pracował na stanowisku Specjalisty ds. Zaopatrzenia i Eksportu w firmie Roleski. Następnie, do roku 2008, zatrudniony jako Regionalny Kierownik Sprzedaży w dziale eksportu firmy Foodcare. W 2021 roku rozwijał międzynarodowy biznes winiarski w firmie JNT Group. Przez 15 lat związany z branżą browarniczą w firmie Van Pur. Od 2015 roku właściciel prywatnej firmy doradczej WPConsult. Od grudnia 2018 roku Doktor Nauk Ekonomicznych UEK. Jest również politologiem i specjalistą ds. stosunków międzynarodowych. Wojciech jest autorem licznych publikacji i wystąpień na konferencjach naukowych z zakresu handlu międzynarodowego i dyplomacji gospodarczej. Absolwent wydziału Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Instytutu Politologii i Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Jagiellońskiego W wolnym czasie maluje olejne abstrakcje i buduje własne studio muzyczne z analogowymi syntezatorami. Biega, pływa i dużo podróżuje po świecie. Jest również aktywnym Wikipedystą oraz członkiem korporacji absolwentów KUEK.

Kategoria: Handel i gospodarka
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 9788383244112
Rozmiar pliku: 425 MB

BESTSELLERY

Kategorie: