Facebook - konwersja
  • promocja
  • Empik Go W empik go

Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem - audiobook

Wydawnictwo:
Czyta:
Data wydania:
8 czerwca 2021
Czas:
4 godz. 55 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
LUB

Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem - audiobook

JAK TO POWIEDZIEĆ? Jak rozmawiać z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem? >> PRZECZYTAJ

Jak rozmawiać dobrze i skutecznie, w życiu zawodowym oraz poza nim? Wywiad z Ładą Drozdą >> PRZECZYTAJ


Wszystko zaczyna się od... rozmowy

Wyobraź sobie dwoje ludzi. Co sprawi, że z obcych staną się znajomymi? Co pozwoli im się przedstawić i czegoś nawzajem o sobie dowiedzieć? Rozmowa. Oczywiście, że wstępem do nowej znajomości jest rozmowa.
To ona pomaga rozwinąć relację, ale często też przyczynia się do jej zakończenia. Wypowiedziane w zdenerwowaniu albo bez przemyślenia ostre słowa mogą zranić i zniszczyć to, co latami wypracowywano za pomocą innych słów - życzliwych i dobrych. Szczególnie w pracy, w relacji szef - podwładny, trzeba na nie uważać. Warto nauczyć się rozmawiać w sposób, który informuje, ale nie rani. Krytykuje, lecz nie obraża. Przekazuje wiedzę, ale nie poucza. I motywuje - szczerze, skutecznie i bez pseudopsychologicznej nowomowy.

Szefie! A czy Ty wiesz, jak rozmawiać ze swoimi pracownikami?

  • Odważnie
  • Mądrze
  • Życzliwie
  • Odpowiedzialnie

Spis treści

 

Wstęp 9

 

Rozdział 1. Kontakt 15

  • Kiedy zaczyna się kontakt 19
  • Kontakt oparty na współczuciu 22
  • Odwaga 23
  • Mądrość 24
  • Życzliwość 26
  • Odpowiedzialność 28
  • Siła założeń 30
  • Jak się uczyć bycia w kontakcie - ćwiczenie 32

Rozdział 2. Znaczenie intencji 35

  • Model intencja - uwaga - nastawienie 38
  • Manipulacja kontra dobra relacja 41
  • Jaką masz intencję - ćwiczenie 45

Rozdział 3. Rozmowy w pracy 47

  • Porzuceni przez szefów 50
  • Kwestionujący sens rozmów z menedżerami 54
  • Dlaczego tu pracujesz? 56
  • Rozmawiaj z ludźmi, menedżerze 61
  • Gdy masz pytania 74
  • Tematy przemilczane 75
  • Co pokazała pandemia w sprawie rozmów szefów z pracownikami 77
  • Nie mam narzędzi do motywowania 86
  • Współczucie a empatia 86
  • Jak zbudować empatyczne podejście w kontakcie z drugą osobą 89
  • Przygotuj się do rozmowy - ćwiczenie 94

Rozdział 4. Jakie rozmowy kaleczą relacje zawodowe 97

  • Czego nie robić - krytyka, która zabija 99
  • Słuchanie donosów to nie miara zainteresowania 103
  • Pojedynczo tak, razem nie 104
  • Obraził się 109
  • Obiecał, ale nie dotrzymał słowa 111
  • Co cię niepokoi, menedżerze? - ćwiczenie 111
  • Czym jest superwizja 112

Rozdział 5. Praktyka rozmawiania w sytuacjach zawodowych 115

  • Sposób mówienia 117
  • Zadawanie pytań 119
  • Czego unikać 121
  • Waga słowa 126
  • Powiedz jak w radio - ćwiczenie 128

Rozdział 6. Jak będziemy rozmawiać w przyszłości 129

  • Zmień wektor 134
  • Znaczenie własnej odrębności 136
  • Pytaj o sens 137
  • Kompetencje i zaangażowanie widać w zachowaniach 142
  • Miejsce na współczucie 145
  • Co milenialsi słyszą inaczej 147
  • Porozmawiaj z milenialsem - ćwiczenie 149

Zakończenie 151

  • Po co być odważnym szefem 154
  • Jaka mądrość ma znaczenie w relacji szef - pracownik 156
  • Miejsce życzliwości w relacjach zawodowych 157
  • Od czego zależy odpowiedzialność w funkcjonowaniu zawodowym 157
  • Jak rozwijać współczucie, by służyło relacjom 158
Kategoria: Rozwój osobisty
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-8134-6
Rozmiar pliku: 595 MB

BESTSELLERY

Kategorie: