Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie - audiobook
Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie - audiobook
Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora.
Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach.
Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze pytania:
Czym jest metaverse i jak do niego wejść?
Co potrafi wirtualna rzeczywistość?
Które polskie firmy już inwestują w rozwiązania metaverse i jak to robią?
Jak wykorzystać metaverse w biznesie?
Jak dobrze przedstawić projekt metaverse przed zarządem?
Co można zyskać?
Od czego zacząć i czego unikać?
To książka dla grona pasjonatek i pasjonatów, którzy mają odwagę stanąć na czele innowacji i zmieniać rzeczywistość wokół nas. Poprzez przykłady dostarczy ci konkretnych inspiracji i argumentów, dlaczego warto inwestować w wirtualne technologie i jak przekonać do nich decydentów w firmie. Dzięki niej zdobędziesz perspektywę potrzebną do obserwacji ewolucji technologii w otaczającej nas rzeczywistości, aby lepiej rozumieć zachodzące zmiany, które wpisane są w cykl życia każdej innowacji.
Andrzej Horoch ̶ na co dzień wdraża innowacje w dużych organizacjach razem ze swoją firmą ConnectedRealities.eu Współpracuje z Meta (dawniej Facebook). Jest przewodniczącym Komitetu ds. Metawersum w ramach Związku Cyfrowa Polska. Laureat polskich i międzynarodowych konkursów technologicznych, dzieli się doświadczeniem praktyka i pasjonata, przekazując rzetelną wiedzę o realizacji projektów od kuchni. Robi to w sposób barwny i nietuzinkowy, o czym bez wątpienia przekonacie się, czytając tę książkę.
Spis treści
Wstęp 7
Rozdział 1
Co to znaczy być innowacyjnym? 10
Rozdział 2
Pomiędzy zmysłami a technologią 12
Rozdział 3
Od emotikonów do awatarów 17
Rozdział 4
Od gier komputerowych do wirtualnej ekonomii 24
Rozdział 5
Co to jest metaverse? 32
Rozdział 6
Którędy do metaverse? 50
Rozdział 7
Co potrafi wirtualna rzeczywistość? 53
Rozdział 8
Co potrafi rozszerzona rzeczywistość? 118
Rozdział 9
Jak dotknąć tego, co wirtualne?
Technologie haptyczne i hybrydowe symulatory VR 145
Rozdział 10
Przyszłość technologii immersyjnych VR/AR 152
Rozdział 11
Jak powstaje metaverse? 155
Rozdział 12
Potęga wizualizacji,
czyli o roli AI w tworzeniu cyfrowego świata 171
Rozdział 13
Połączone rzeczywistości 186
Rozdział 14
Nowe możliwości dla biznesu. Przykłady 189
Rozdział 15
Jak zacząć? 214
Rozdział 16
Jak przygotować własny projekt VR/AR/metaverse? 218
Rozdział 17
Specjalizacja przyszłości. Zakończenie 228
Podziękowania 231
Kategoria: | Branża IT |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8231-381-9 |
Rozmiar pliku: | 354 MB |