Facebook - konwersja

Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie - audiobook

Wydawnictwo:
Lektor:
Format:
MP3
Data wydania:
10 listopada 2023
Ebook
54,90 zł
Audiobook: MP3,
54,90 zł
54,90
5490 pkt
punktów Virtualo

Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie - audiobook

Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora.

Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach.

Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze pytania:

Czym jest metaverse i jak do niego wejść?

Co potrafi wirtualna rzeczywistość?

Które polskie firmy już inwestują w rozwiązania metaverse i jak to robią?

Jak wykorzystać metaverse w biznesie?

Jak dobrze przedstawić projekt metaverse przed zarządem?

Co można zyskać?

Od czego zacząć i czego unikać?

To książka dla  grona pasjonatek i pasjonatów, którzy mają odwagę stanąć na czele innowacji i zmieniać rzeczywistość wokół nas. Poprzez przykłady dostarczy ci konkretnych inspiracji i argumentów, dlaczego warto inwestować w wirtualne technologie i jak przekonać do nich decydentów w firmie. Dzięki niej zdobędziesz perspektywę potrzebną do obserwacji ewolucji technologii w otaczającej nas rzeczywistości, aby lepiej rozumieć zachodzące zmiany, które wpisane są w cykl życia każdej innowacji.

Andrzej Horoch  ̶  na co dzień wdraża innowacje w dużych organizacjach razem ze swoją firmą ConnectedRealities.eu Współpracuje z Meta (dawniej Facebook). Jest przewodniczącym Komitetu ds. Metawersum w ramach Związku Cyfrowa Polska. Laureat polskich i międzynarodowych konkursów technologicznych, dzieli się doświadczeniem praktyka i pasjonata, przekazując rzetelną wiedzę o realizacji projektów od kuchni. Robi to w sposób barwny i nietuzinkowy, o czym bez wątpienia przekonacie się, czytając tę książkę.

Spis treści

Wstęp 7

Rozdział 1

Co to znaczy być innowacyjnym? 10

Rozdział 2

Pomiędzy zmysłami a technologią 12

Rozdział 3

Od emotikonów do awatarów 17

Rozdział 4

Od gier komputerowych do wirtualnej ekonomii 24

Rozdział 5

Co to jest metaverse? 32

Rozdział 6

Którędy do metaverse? 50

Rozdział 7

Co potrafi wirtualna rzeczywistość? 53

Rozdział 8

Co potrafi rozszerzona rzeczywistość? 118

Rozdział 9

Jak dotknąć tego, co wirtualne?

Technologie haptyczne i hybrydowe symulatory VR 145

Rozdział 10

Przyszłość technologii immersyjnych VR/AR 152

Rozdział 11

Jak powstaje metaverse? 155

Rozdział 12

Potęga wizualizacji,

czyli o roli AI w tworzeniu cyfrowego świata 171

Rozdział 13

Połączone rzeczywistości 186

Rozdział 14

Nowe możliwości dla biznesu. Przykłady 189

Rozdział 15

Jak zacząć? 214

Rozdział 16

Jak przygotować własny projekt VR/AR/metaverse? 218

Rozdział 17

Specjalizacja przyszłości. Zakończenie 228

Podziękowania 231

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8231-381-9
Rozmiar pliku: 354 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij