Facebook - konwersja

Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
10 listopada 2023
Czas:
7 godz. 20 min.
Ebook
54,90 zł
Audiobook
54,90 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
54,90

Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie - audiobook

Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora.

Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach.

Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze pytania:

Czym jest metaverse i jak do niego wejść?

Co potrafi wirtualna rzeczywistość?

Które polskie firmy już inwestują w rozwiązania metaverse i jak to robią?

Jak wykorzystać metaverse w biznesie?

Jak dobrze przedstawić projekt metaverse przed zarządem?

Co można zyskać?

Od czego zacząć i czego unikać?

To książka dla  grona pasjonatek i pasjonatów, którzy mają odwagę stanąć na czele innowacji i zmieniać rzeczywistość wokół nas. Poprzez przykłady dostarczy ci konkretnych inspiracji i argumentów, dlaczego warto inwestować w wirtualne technologie i jak przekonać do nich decydentów w firmie. Dzięki niej zdobędziesz perspektywę potrzebną do obserwacji ewolucji technologii w otaczającej nas rzeczywistości, aby lepiej rozumieć zachodzące zmiany, które wpisane są w cykl życia każdej innowacji.

Andrzej Horoch  ̶  na co dzień wdraża innowacje w dużych organizacjach razem ze swoją firmą ConnectedRealities.eu Współpracuje z Meta (dawniej Facebook). Jest przewodniczącym Komitetu ds. Metawersum w ramach Związku Cyfrowa Polska. Laureat polskich i międzynarodowych konkursów technologicznych, dzieli się doświadczeniem praktyka i pasjonata, przekazując rzetelną wiedzę o realizacji projektów od kuchni. Robi to w sposób barwny i nietuzinkowy, o czym bez wątpienia przekonacie się, czytając tę książkę.

Spis treści

Wstęp 7

Rozdział 1

Co to znaczy być innowacyjnym? 10

Rozdział 2

Pomiędzy zmysłami a technologią 12

Rozdział 3

Od emotikonów do awatarów 17

Rozdział 4

Od gier komputerowych do wirtualnej ekonomii 24

Rozdział 5

Co to jest metaverse? 32

Rozdział 6

Którędy do metaverse? 50

Rozdział 7

Co potrafi wirtualna rzeczywistość? 53

Rozdział 8

Co potrafi rozszerzona rzeczywistość? 118

Rozdział 9

Jak dotknąć tego, co wirtualne?

Technologie haptyczne i hybrydowe symulatory VR 145

Rozdział 10

Przyszłość technologii immersyjnych VR/AR 152

Rozdział 11

Jak powstaje metaverse? 155

Rozdział 12

Potęga wizualizacji,

czyli o roli AI w tworzeniu cyfrowego świata 171

Rozdział 13

Połączone rzeczywistości 186

Rozdział 14

Nowe możliwości dla biznesu. Przykłady 189

Rozdział 15

Jak zacząć? 214

Rozdział 16

Jak przygotować własny projekt VR/AR/metaverse? 218

Rozdział 17

Specjalizacja przyszłości. Zakończenie 228

Podziękowania 231

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8231-381-9
Rozmiar pliku: 354 MB

BESTSELLERY

Kategorie: