Facebook - konwersja
  • promocja
  • Empik Go W empik go

Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych - audiobook

Wydawnictwo:
Czyta:
Data wydania:
29 września 2015
Czas:
6 godz. 33 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
LUB

Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych - audiobook

  • Naturalna komunikacja, daleka od sztuczności i nieumiejętnej perswazji
  • Łatwe odnajdowanie się w otoczeniu społecznym
  • Kształtowanie relacji, w których się znajdujemy
  • Dopasowanie stylu komunikacyjnego do rozmówcy
  • Praktyczne klucze do obiecującego świata networkingu

Od chwili swych narodzin człowiek staje się częścią społeczeństwa - i to nie tylko w sensie formalnym. Jesteśmy istotami stadnymi, potrzebujemy kontaktu z przedstawicielami naszego gatunku. Możemy normalnie funkcjonować głównie dzięki pozytywnym relacjom i współpracy z innymi ludźmi.

Pewnie także Twoja babcia od małego mówiła Ci, że kto z kim przestaje, takim się staje. Miała rację. A chodziło jej o umiejętności społeczne, komunikacyjne i wzajemny wpływ, jaki ludzie wywierają na siebie. Myślała o tych umiejętnościach, które możesz teraz szlifować dzięki metodzie DSR, czyli Dynamic Social Relations (Dynamiczne Relacje Społeczne). Jest to autorski model, zapewniający naturalny sposób prowadzenia rozmowy oraz charakteryzujący się elastycznością w zmienianiu stylów komunikacyjnych i rozwojem inteligencji społecznej w oparciu o większą świadomość działania sieci społecznych.

Przekonaj się, że praktyczne zastosowanie wiedzy zawartej w tej książce przełoży się na Twoje lepsze wyniki w:

  • sprzedaży,
  • promowaniu marki, produktu lub firmy,
  • relacjach towarzyskich,
  • relacjach rodzinnych,
  • coachingu, doradztwie czy terapii,
  • wychowywaniu oraz socjalizacji.

Maciej Czekaj - nim osiągnął wiek trzydziestu lat, pracował na kontrakcie menedżerskim, był członkiem rady nadzorczej oraz założył własną firmę szkoleniową. Kolejne lata przyniosły dalsze sukcesy: dwie książki, własny model komunikacyjny i jeszcze więcej zadowolonych klientów, zarówno prywatnych, jak i biznesowych. DSR powstało jako efekt współpracy z klientami w ciągu pięciu lat. Sytuacje życiowe wymagają sprawnego reagowania i skutecznego rozwiązywania problemów komunikacyjnych. Klienci z jednej strony potrzebują szybkiego udzielenia pomocy, a z drugiej wyposażenia ich w narzędzia zapobiegające przyszłym konfliktom w relacjach. Sama nauka zaś ma przebiegać jak najbardziej naturalnie odnosić się do tego, co klienci już potrafią i czego używają. Lata eksperymentów i stosowania pozornie sprzecznych systemów komunikacji zaowocowały syntezą - spójnym i skutecznym modelem komunikacji oraz doskonałą metodą jego przekazu.

Książka napisana niezwykle potocznym i luźnym językiem. Maciek nie tylko zadbał o fenomenalny przekaz merytoryczny, a także daje nam proste wyjaśnienia rzeczy, które wydają się trudne. Jestem pod wrażeniem i dziękuję za wiele nowości - nie miałem pojęcia, że istnieją!
Mariusz Szuba, mówca motywacyjny i trener NLP
W jaki sposób zrobić korzystne pierwsze wrażenie? O czym i jak rozmawiać z dopiero co poznaną osobą? Jak przekształcić przygodną znajomość w głęboką więź emocjonalną? Jak odnaleźć się w grupie ludzi i sprawić, by wszyscy cię lubili oraz cenili? Książka Maćka nie tylko udziela odpowiedzi na te pytania, ale daje gotowe rozwiązania, które można od razu stosować wszędzie tam, gdzie kontaktujesz się z innymi ludźmi. Korzystając z odkryć NLP, prowokatywnych stylów komunikacji, metaforycznych metod porozumiewania, behawioralnych sposobów modyfikacji zachowań, a nawet zasad pracy agentów wywiadu, Maciej stworzył całościowy model skutecznej komunikacji. Całościowy - czyli opisujący wszystko, zaczynając od pierwszego uśmiechu, a kończąc na czterech stylach komunikacji, a także obejmujący zarówno drobne szczegóły techniczne, jak i ogólne strategie komunikacyjne. I, co dla mnie najważniejsze, od razu dający się zastosować w praktyce. Niezależnie od tego, czy jesteś pewnym siebie ekstrawertykiem, czy zupełnie nie radzisz sobie w kontaktach społecznych, książka Maćka otworzy przed Tobą nowe możliwości. Przede mną otworzyła.
Lech Dębski, lekarz medycyny i trener NLP

Spis treści

Podziękowania (11)

Przedmowa (15)

Wstęp (17)

Część I. DSR - dynamiczne relacje społeczne (21)

Rozdział 1. Dynamika rozmowy (23)

  • Komunikacja (23)
  • Poziomy komunikacji (26)
  • Pierwsze, drugie i trzecie wrażenie (31)
  • Pierwsze wrażenie - Twój wygląd i Twoje zachowania (33)
  • Drugie wrażenie - dynamika rozmowy (37)
  • Wymiana historii (41)
  • Trzecie wrażenie - utrzymanie więzi i konsekwencja (43)
  • Podsumowanie rozdziału pierwszego (44)

Rozdział 2. Sieci społeczne - rozwiń inteligencję społeczną (45)

  • Krąg społeczny - grupa (46)
  • Krąg kręgów - wejście do istniejącej i zorganizowanej sieci społecznej (48)
  • Krąg kręgów - tworzenie zorganizowanej sieci społecznej (58)
  • Podsumowanie rozdziału drugiego (60)

Rozdział 3. Rodzaje relacji (63)

  • Jak zbudować pożądaną relację niezależnie od kontekstu? (66)
  • Cele a grupy tematów (67)
  • Podsumowanie rozdziału trzeciego (68)

Podsumowanie części I (71)

Część II. Style komunikacyjne (73)

Rozdział 4. Elastyczna zmiana stylu komunikacji (75)

  • Główne parametry (77)
  • Preferencje pracy półkul mózgowych - styl pytaniowy a styl metaforyczny (81)
  • Preferencje energii relacji - styl prowokatywny a styl zjednujący (84)
  • Elastyczność w przechodzeniu między stylami w czasie rozmowy (87)
  • Podsumowanie rozdziału czwartego (91)

Rozdział 5. Styl zjednujący (93)

  • Hipotezy stylu zjednującego (93)
  • Cele komunikacji zjednującej (94)
  • Założenia stylu zjednującego (94)
  • Spostrzeżenia (95)
  • Metody (97)
  • Kilka myśli podsumowujących metody stylu zjednującego (112)

Rozdział 6. Styl prowokatywny (115)

  • Dwie najważniejsze hipotezy stylu prowokatywnego (117)
  • Cele terapii prowokatywnej (122)
  • Dziesięć założeń stylu prowokatywnego (125)
  • Humor (131)
  • Wybrane metody prowokatywne (131)
  • Kilka powodów, dla których ludzie lubią, kiedy stosujesz wobec nich dobrą prowokację (135)
  • Parę słów podsumowania (136)

Rozdział 7. Styl metaforyczny (141)

  • Historia zamiast wstępu (141)
  • Co to jest metafora? (142)
  • Zastosowania metafor (145)
  • Użyteczność metafory (150)
  • Cel stylu metaforycznego (154)
  • Tworzenie metafory w kilku prostych krokach (156)

Rozdział 8. Styl pytaniowy (163)

  • Sztuka zadawania pytań (163)
  • Rodzaje pytań (164)
  • Pytania o fakty (167)
  • Pytania osobiste (167)
  • Pytania oddziałujące i myślenie pytaniami (171)

Podsumowanie części II (181)

Część III. Trochę inne zastosowania stylów komunikacyjnych (185)

Rozdział 9. Zarządzanie konfrontacją (187)

  • Konfrontacja a zarządzanie konfliktem (187)
  • Etapy konfrontacji (188)

Rozdział 10. Więź a ekscytująca więź (197)

Rozdział 11. Mity - jeszcze mocniej oddziałujące na nas metafory (203)

Rozdział 12. Wywiad (213)

  • Krok 1. Burza mózgów (214)
  • Krok 2. Grupowanie pytań (215)
  • Krok 3. Strategia wywiadu (216)
  • Krok 4. Spotkania i zadawanie pytań (216)

Podsumowanie części III (223)

Dodatki (225)

Dodatek A. Moja przygoda z komunikacją (227)

Dodatek B. Rytuały, gry i zabawy - praktyczne korzyści i okazje do ćwiczenia (233)

  • Łańcuchy (235)
  • Herald (237)
  • Szeherezada (239)
  • Bratnia dusza (241)
  • Trening improwizacji (242)
  • Burza mózgów z pytaniami (244)

Dodatek C. Materiały źródłowe (247)

  • Książki, które szczególnie polecam (247)
  • Pozostałe materiały, które stanowiły dla mnie inspirację (248)
  • Strony internetowe, na które możesz zajrzeć (251)

Dodatek D. Formularz osobowy stosowany przez wywiad wojskowy Armii Stanów Zjednoczonych (253)

Kategoria: Inne
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-1553-2
Rozmiar pliku: 363 MB

BESTSELLERY

Kategorie: