-
W empik go
Lean management po polsku. Wydanie II - audiobook
Lean management po polsku. Wydanie II - audiobook
Szczupłe zarządzanie, które działa
Lean management, czyli koncepcja zarządzania zakładająca "wyszczuplanie" firmy, u jednych wywołuje gwałtowny entuzjazm, u innych... dreszcz niepokoju. Wezwanie szefa: "Musimy działać bardziej lean!" bywa odbierane jako komunikat: "Będziemy zwalniać". Szeregowi pracownicy, ale również kierownicy niższego szczebla, a czasem i menedżerowie, zamiast doceniać zalety wysmuklonego zarządzania, serdecznie go nienawidzą i w efekcie, świadomie lub podświadomie, je sabotują.
Czy czynią tak z czystej złośliwości? Raczej nie. Prędzej dlatego, że nie rozumieją koncepcji albo nie widzą dla niej zastosowania we własnej zawodowej codzienności. Lean management jawi im się raczej jako dodatkowy problem, a nie rozwiązanie wielu kwestii, z którymi zmagają się w pracy. Skoro tak jest, to znaczy ni mniej, ni więcej, tylko tyle, że szczupłe zarządzanie jest wprowadzane w firmie nieskutecznie. Jak zrobić to efektywnie, tak by nie tylko uniknąć błędów i spełnić pokładane w tej koncepcji nadzieje, ale też by spotkała się ona z pełnym zrozumieniem i akceptacją załogi? Tego dowiesz się z książki Tomasza Króla.
Spis treści
Od autora 7
Wstęp 9
Powód 1. Brak zrozumienia 15
- Przypadek 1- 21
- Przypadek 1+ 24
Powód 2. Specyfika firmy 27
- Przykład 2- 32
- Przykład 2+ 35
Powód 3. Cele, mierniki i wskaźniki 39
- Przypadek 3- 45
- Przypadek 3+ 48
Powód 4. Koncentracja na narzędziach 51
- Przykład 4- 56
- Przykład 4+ 59
Powód 5. Natychmiastowy efekt 63
- Przykład 5- 68
- Przykład 5+ 71
Powód 6. Przypadkowy lider 75
- Przypadek 6- 80
- Przypadek 6+ 83
Powód 7. Pospolite ruszenie 87
- Przypadek 7- 92
- Przypadek 7+ 95
Powód 8. Wygodne status quo 99
- Przypadek 8- 104
- Przypadek 8+ 107
Powód 9. Sztywny plan 111
- Przypadek 9- 116
- Przypadek 9+ 119
Powód 10. My - oni 123
- Przypadek 10- 128
- Przypadek 10+ 131
Powód 11. Zaangażowanie 135
- Przykład 11- 140
- Przykład 11+ 143
Powód 11,5. Konsekwencja 147
- Przykład 11,5- 152
- Przykład 11,5+ 155
Jak to zrobić, żeby wyszło? 160
- 1. Przegląd 164
- 2. Zespół 167
- 3. Usprawnienie 170
- 4. Wzmocnienie 174
Zakończenie 179
Historii ciąg dalszy 185
Podziękowania 199
Kategoria: | Branża IT |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-8140-7 |
Rozmiar pliku: | 527 MB |
BESTSELLERY
- Wydawnictwo: OnepressFormat: MP3Zabezpieczenie: Watermark FraunhoferKategoria: Branża ITAlibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym ...49,00 zł49,00 zł
- Wydawnictwo: OnepressFormat: MP3Zabezpieczenie: Watermark FraunhoferKategoria: Branża ITPraca zdalna jest jedną z obietnic przyszłości, które pojawiły się w konsekwencji burzliwego rozwoju technologii. Wydaje się jednak, że taka forma zatrudnienia nie jest dogodnym rozwiązaniem dla każdej firmy. Wielkie korporacje oparte ...34,90 zł34,90 zł
- Wydawnictwo: OnepressFormat: MP3Zabezpieczenie: Watermark FraunhoferKategoria: Branża ITJeśli znasz już program Getting Things Done, koniecznie sięgnij po tę książkę! Jeśli go nie znasz, czas najwyższy nadrobić stracony czas! Wiedza o zobowiązaniach Zarządzanie przepływem pracy w pięć minut Magiczny ...34,90 zł34,90 zł
- Wydawnictwo: OnepressFormat: MP3Zabezpieczenie: Watermark FraunhoferKategoria: Branża ITRichard Brandt w intrygujący sposób przedstawia sylwetkę jednej z największych postaci epoki internetu. Stephen Leeb, autor książek The Oil Factor oraz Red Alert Zostać najbardziej skupioną na kliencie firmą na świecie - ...27,90 zł27,90 zł
- Wydawnictwo: OnepressFormat: MP3Zabezpieczenie: Watermark FraunhoferKategoria: Branża ITCałkiem nowe wydanie! Przejmij stery swojego życia i zapomnij, co to stres! Kiedy piętnaście lat temu David Allen pisał swój bestseller — pierwsze wydanie książki Getting Things Done — nie przypuszczał, że świat biznesu ...
41,90 zł 59,00
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.