Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
9 marca 2021
Czas:
6 godz. 28 min.
Ebook
54,90 zł
Audiobook
54,90 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
54,90
LUB

Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi - audiobook

Nie malujmy trawy na zielono - Przeczytaj wywiad z Autorką! >>


Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś

Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast budować wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę.

A przecież autentyczny employer branding ma dziś ogromny potencjał i wcale nie musi być drogi. Jakość komunikacji wypracowana przez pracodawcę wpływa nie tylko na skuteczność rekrutacji i poziom retencji, ale również na markę produktów i usług. Klienci bowiem chcą kupować od organizacji, w których absolutnie wszystkich traktuje się należycie. I w których candidate experience i employee experience to coś więcej niż tylko mądre terminy w HR-owych prezentacjach.

Wybierz się w podróż do świata, w którym Zyta Machnicka - czołowa postać employer brandingu w Polsce - żyje od lat. To świat lepszych pracodawców, czyli firm, które małymi krokami wdrażają wielkie zmiany w swojej komunikacji z pracownikami i kandydatami. To świat dobrych praktyk, obserwacji i przemyśleń na temat aktualnych wyzwań na rynku pracy. Wreszcie: to przestrzeń na autentyczny employer branding, z domieszką design thinking, pozwalający pokazać firmę taką, jaką jest naprawdę. Podczas tej podróży nauczysz się przyciągać i zatrzymywać właściwych ludzi. I osiągać w biznesie to, co jeszcze wczoraj wydawało się nie do osiągnięcia.

Zajrzyj na https//lepszypracodawca.pl/

 


Spis treści

 

Od czego to się zaczęło 9

 

Rozdział 1. Rynek pracy potrzebuje prawdy 13

  • 1.1. Pierwsze rymy o autentycznej komunikacji 15
  • 1.2. Komu ufają kandydaci i pracownicy 21
  • 1.3. Jawność wynagrodzeń i inne trudne sprawy 25
  • 1.4. Autentyczna synergia marek 30
  • 1.5. Pracodawca to ja i Ty 38

Rozdział 2. Autentyczny employer branding 41

  • 2.1. Anielskie skrzydło pracodawców 43
  • 2.2. Czym naprawdę jest autentyczne EB 45
  • 2.3. Luka wartości 46
  • 2.4. Wszyscy jesteśmy kandydatami 47
  • 2.5. Rynek pracownika, którego nigdy nie będzie 49

Rozdział 3. Ludzie, których nie widać 53

  • 3.1. Sposób na pokoleniowe iluzje 55
  • 3.2. Praca nie do pojęcia dla rodziców 59
  • 3.3. Ageizm kontra Aktywni Seniorzy 63
  • 3.4. (Nie)zwykła niepełnosprawność 67
  • 3.5. Pracownik z chorobą nowotworową 69
  • 3.6. Mama też może pracować 70
  • 3.7. Test na odpowiedzialność 72

Rozdział 4. Wielka moc mikrodoświadczeń 73

  • 4.1. Candidate experience, czyli wrażenia z rekrutacji 75
  • 4.2. Employee experience, czyli wrażenia Twoich pracowników 92
  • 4.3. Candidate & employee experience w praktyce 106
  • 4.4. Zaskakujące wnioski i błyskawiczne efekty 115

Rozdział 5. Culture thinking 117

  • 5.1. Kultura, której nie rozumiemy 119
  • 5.2. Od culture fit do culture add 123
  • 5.3. Jak sprawdzić, czy ludzie pasują do organizacji? 124
  • 5.4. Dlaczego ludzie angażują się w naszą kulturę? 126
  • 5.5. Kultura rekrutacyjna i zaangażowanie w candidate journey 130

Rozdział 6. Strategia EB z elementami design thinking 137

  • 6.1. Strategia potrzebna od zaraz 139
  • 6.2. Wykorzystaj design thinking 144
  • 6.3. Zrozum kontekst 152
  • 6.4. Celuj w potrzeby biznesu 162
  • 6.5. Odkryj prawdę o swoich odbiorcach 165
  • 6.6. Wybierz mądrze EVP 179
  • 6.7. Znajdź pomysł na employer branding 188
  • 6.8. Przygotuj skuteczny i realny media plan 194
  • 6.9. Wykorzystaj synergię marek 197
  • 6.10. Określ wskaźniki, budżet i realność planów 205
  • 6.11. Testuj i wyciągaj wnioski 208

Rozdział 7. Pracodawca, agencja pracy i współmarka 211

  • 7.1. Wizerunek agencji 213
  • 7.2. Wykorzystaj nowy model współpracy 215
  • 7.3. Podwójna rola, podwójna odpowiedzialność 216

Rozdział 8. Człowiek, zespół i społeczność 223

  • 8.1. Pomysł, który zmienił rynek HR 225
  • 8.2. Od projektu do społeczności 227
  • 8.3. Ile może jeden człowiek 229

A co, jeśli się uda? 235

Dziękuję za to, że pomogliście mi zacząć i skończyć 237

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-6765-4
Rozmiar pliku: 782 MB

BESTSELLERY

Kategorie: