Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
29 września 2015
Czas:
6 godz. 20 min.
Ebook
49,90 zł
Audiobook
31,99 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
31,99
LUB

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy - audiobook

Pisać każdy może… tylko jak?

Słowa towarzyszą nam od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu, co nas otacza; opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej, wpisujemy w jej okno pożądane frazy. I choćby nie wiadomo jak wyznawcy kultury obrazkowej zaklinali rzeczywistość, to słowa mają moc. Zmieniają świat, wpływają na czytelników i klientów.

Niezależnie od tego, czy tworzysz opowiadanie, bloga, tekst naukowy, e-mail marketingowy czy slogan reklamowy — jesteś pisarzem. Chcesz podzielić się z czytelnikiem swoimi przemyśleniami, rozbawić go lub wzruszyć. Chcesz, by czytelnik Cię zrozumiał, ale czy wiesz, jak do niego dotrzeć? Które słowa wybrać, a których się pozbyć? Marzysz o tym, by Twój tekst czytało się tak, jak ogląda się przygody Jamesa Bonda? Chciałbyś budować napięcie jak Agatha Christie?

Magiczną moc opowieści dostrzegają dziś nie tylko literaci i reżyserzy, lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych, ponieważ storytelling buduje świadomość marki. Jeśli chcesz nauczyć się go stosować, trudno o lepszych mistrzów storytellingu niż wielcy pisarze. Możesz czerpać garściami z ich doświadczenia, pod warunkiem, że zamiast się zastanawiać: „Co autor miał na myśli?”, zapytasz: „Jak on to zrobił?”. Dzięki pisarskim technikom i stylistycznym sztuczkom, które poznasz w tej książce, Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.

 

Spis treści

Wstęp (7)

1. Przejdź do konkretów (11)

  • Magia szczegółu (13)
  • Kolekcjonuj nazwy (16)
  • Nadawaj imiona (19)
  • A co z abstrakcją? (21)

2. Ożyw tekst (25)

  • Jaki czasownik jest dynamiczny? (27)
  • Wampir energetyczny nr 1: Nominalizacja (29)
  • Wampir energetyczny nr 2: Strona bierna (33)
  • Wampir energetyczny nr 3: Czasowniki modalne (38)
  • Wampir energetyczny nr 4: Mieć i być (40)
  • Lista dynamicznych czasowników (44)

3. Lekcja Iana Fleminga (49)

4. Eksponuj to, co ważne (59)

  • Utnij niepotrzebną końcówkę (62)
  • Nie komentuj tego, co napisałeś (63)
  • Rozłup zdanie na dwie części (63)
  • Przejdź od informacji starej do nowej (64)
  • Jak rozpocząć zdanie? (65)
  • Ułóż wyrazy w zdaniu (66)

5. Zaciekawiaj od pierwszego zdania (73)

  • Wrzuć czytelnika w wir wydarzeń (75)
  • Zacznij od czegoś niezwykłego (76)
  • Wprowadź intrygującego bohatera (76)
  • Przykuj uwagę (77)
  • Wybierz znaczący szczegół (78)
  • Zmuś czytelnika do refleksji (79)

6. Pozbądź się słów-śmieci (83)

  • Tiki (84)
  • Skamieliny (85)
  • Papugi (87)
  • Koturny (88)
  • Urzędasy (90)
  • Snoby (92)
  • Tasiemce (93)
  • Usypiacze (94)
  • Podróbki (95)
  • Gaduły (96)
  • Tchórze (97)
  • Zuchwalcy (98)
  • Instrukcje (98)
  • Sobki (99)
  • Anonimy (100)
  • Zrzędy (100)
  • Gmatwaniny (101)

7. Lekcja Ernesta Hemingwaya (105)

8. Nie bój się długiego zdania (113)

  • Połącz zdania (115)
  • Wyliczaj (117)
  • Powtarzaj (119)
  • Podsumuj (123)
  • Wtrącaj (124)

9. Opowiedz historię (127)

  • Początek (sytuacja) (131)
  • Środek (komplikacja) (138)
  • Koniec (rozwiązanie) (145)

10. Lekcja braci Grimm (149)

11. Pokazuj, nie opisuj (157)

  • Nie wyręczaj czytelnika (157)
  • Mniej znaczy więcej (160)
  • Zmuś bohatera do działania (161)
  • Zadbaj o towarzystwo dla bohatera (162)
  • Walcz o czytelnika (163)

12. Graj na emocjach (165)

  • Pisz sercem (165)
  • Porywające opowieści (168)
  • Poruszające reklamy (174)

13. Buduj napięcie (179)

  • Zawieszenie akcji (181)
  • Strzelba Czechowa (183)
  • Zwrot akcji (188)

14. Lekcja Agathy Christie (195)

15. Maluj słowami (209)

  • Kolor (209)
  • Światło i cień (212)
  • Kadr (213)

16. Pobudzaj zmysły (217)

  • Zapach (218)
  • Dźwięk (219)
  • Smak (220)
  • Dotyk (221)
  • A teraz wszystko wymieszaj (222)

17. Lekcja van Gogha (225)

18. Przemów własnym głosem (233)

19. Zakończenie (239)

Bibliografia (245)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-2041-3
Rozmiar pliku: 351 MB

BESTSELLERY

Kategorie: