Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
29 maja 2018
Czas:
8 godz. 27 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
49,90
LUB

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone - audiobook

By odpowiednie dać rzeczy słowo

W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko - oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów reklamowych wolno ignorować zasady ciekawego opowiadania? Nie! Jeśli zajmujesz się pisaniem, to jesteś pisarzem. Poczuj się nim nie tylko dlatego, że "pisarz to brzmi dumnie". Także dlatego, że bycie nim zobowiązuje do tworzenia lepszych, bardziej przekonujących treści. Chętniej czytanych. Trafniej przekazujących to, co chcesz powiedzieć. Mocnych. Takich, pod którymi z satysfakcją podpiszesz się własnym nazwiskiem.

Dzięki tej książce poznasz wiele pisarskich sztuczek, które sprawią, że Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Dowiesz się, które czasowniki są dynamiczne i w jaki sposób konkretne rzeczowniki pobudzają wyobraźnię. Nauczysz się tworzyć krótkie i długie świetnie brzmiące zdania oraz eksponować w nich wybrane wyrazy. Zgłębisz fascynujące tajniki storytellingu, czyli opowiadania historii w taki sposób, by inni chcieli ich słuchać. Nauczysz się, jak budować napięcie, grać na emocjach i malować słowami... Autorka stawia przed Tobą jeszcze jeden cel: pragnie, by jej książka pomogła wykształcić indywidualny styl - głos, który wyróżni Cię spośród grona innych autorów.

Spis treści

  • Wstęp
  • Rozdział 1. Przejdź do konkretów
    • Magia szczegółu
    • Kolekcjonuj nazwy
    • Nadawaj imiona
    • Porównuj
    • A co z abstrakcją?
  • Rozdział 2. Ożyw tekst
    • Jaki czasownik jest dynamiczny?
    • Wampir energetyczny nr 1: Nominalizacja
    • Wampir energetyczny nr 2: Strona bierna
    • Wampir energetyczny nr 3: Czasowniki modalne
    • Wampir energetyczny nr 4: Mieć i być
  • Rozdział 3. Lekcja Iana Fleminga
  • Rozdział 4. Eksponuj to, co ważne
    • Utnij niepotrzebną końcówkę
    • Nie komentuj tego, co napisałeś
    • Rozłup zdanie na dwie części
    • Przejdź od informacji starej do nowej
    • A jak rozpocząć zdanie?
    • Ułóż wyrazy w zdaniu
  • Rozdział 5. Zaciekawiaj od pierwszego zdania
    • Wrzuć czytelnika w wir wydarzeń
    • Zacznij od czegoś niezwykłego
    • Wprowadź intrygującego bohatera
    • Oddaj głos bohaterowi
    • Wybierz znaczący szczegół
    • Zmuś czytelnika do refleksji
  • Rozdział 6. Pozbądź się słów-śmieci
    • Tiki
    • Skamieliny
    • Papugi
    • Koturny
    • Urzędasy
    • Snoby
    • Tasiemce
    • Usypiacze
    • Podróbki
    • Gaduły
    • Tchórze
    • Zuchwalcy
    • Instrukcje
    • Sobki
    • Anonimy
    • Zrzędy
    • Gmatwaniny
  • Rozdział 7. Lekcja Ernesta Hemingwaya
  • Rozdział 8. Uwolnij się od klątwy wiedzy
    • Co zakładasz, pisząc tekst?
    • Trzymaj się tematu
    • Zwolnij
    • Wyjaśniaj obrazowo
    • Podaj przykład
    • Ale czy specjaliści się nie obrażą?
  • Rozdział 9. Wykorzystaj moc interpunkcji
    • By stopniować
    • By uwydatniać
    • By ukryć
    • By zaciekawić
    • By ostrzec
  • Rozdział 10. Nie bój się długiego zdania
    • Połącz zdania
    • Wyliczaj
    • Powtarzaj
    • Podsumuj
    • Wtrącaj
  • Rozdział 11. Opowiedz historię
    • Początek (sytuacja)
      • Kto jest bohaterem?
      • Gdzie to się dzieje?
      • Co się w tej chwili dzieje?
    • Środek (komplikacja)
    • Koniec (rozwiązanie)
  • Rozdział 12. Lekcja braci Grimm
  • Rozdział 13. Pokazuj, nie opisuj
    • Nie wyręczaj czytelnika
    • Mniej znaczy więcej
    • Zmuś bohatera do działania
    • Zadbaj o towarzystwo dla bohatera
    • Walcz o czytelnika
  • Rozdział 14. Graj na emocjach
    • Pisz sercem
    • Porywające opowieści
    • Poruszające reklamy
  • Rozdział 15. Buduj napięcie
    • Zawieszenie akcji
      • Dylemat
      • Tajemnica
      • Żuraw i czapla
      • Opóźniona puenta
    • Strzelba Czechowa
      • Scena wstępna
      • Wtajemniczenie
      • Przeczucie
      • Tajemniczy przedmiot
      • Opinia bohatera
      • Przepowiednie i symbole
    • Zwrot akcji
      • Ujawnij kłamcę
      • Wyjaw sekret
      • Odwróć role
      • Zabij ważnego bohatera
  • Rozdział 16. Lekcja Agathy Christie
  • Rozdział 17. Odważ się pisać dialogi
    • Naturalne, czyli jakie?
    • Co wyłapywać?
      • Skróty
      • Ton
      • Zmiana tematu
      • Powtórzenia
      • Dopytywanie
      • Rytm mowy
    • Powiedział, krzyknął czy wycedził?
    • Mowa ciała
    • I znowu mniej znaczy więcej
  • Rozdział 18. Maluj słowami
    • Kolor
    • Światło i cień
    • Kadr
  • Rozdział 19. Pobudzaj zmysły
    • Zapach
    • Dźwięk
    • Smak
    • Dotyk
    • A teraz wszystko wymieszaj
  • Rozdział 20. Lekcja Vincenta van Gogha
  • Rozdział 21. Przemów własnym głosem
  • Zakończenie
  • Lista dynamicznych czasowników
    • Administracja
    • Komunikacja i media
    • Zarządzanie
    • Finanse
    • Badania
    • Technika
  • Bibliografia
    • Blogi
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8322-427-5
Rozmiar pliku: 407 MB

BESTSELLERY

Kategorie: