Facebook - konwersja

  • promocja

Mit przedsiębiorczości - audiobook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Format:
MP3
Data wydania:
10 kwietnia 2015
5091 pkt
punktów Virtualo

Mit przedsiębiorczości - audiobook

Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.
Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy.
Autor przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najlepszym. Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać firmę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie.
Ta książka pomoże ci rozwijać firmę w sposób produktywny i pewny.
Michael E. Gerber jest założycielem i dyrektorem zarządzającym firmy E-Myth Worldwide z siedzibą w Santa Rosa w Kalifornii, firmy, z której usług skorzystało już ponad 25 000 przedsiębiorców. Jest autorem bestsellerów biznesowych, takich jak The E-Myth Physician, The E-Myth Manager, The E-Myth Contractor oraz E-Myth Mastery. Jego warsztaty i seminaria z przedsiębiorczości przyciągają tysiące właścicieli i menedżerów małych firm na całym świecie.

Spis treści

1 Przedmowa
2 Wprowadzenie
3 Cześć pierwsza. Mit przedsiębiorczości i małe firmy. Rozdział 1. Mit przedsiębiorczości
4 Rozdział 2. Przedsiębiorca, menedżer i specjalista techniczny
5 Rozdział 3. Faza zarodkowa: czas specjalisty technicznego
6 Rozdział 4. Faza rozkwitu: znajdowanie pomocników
7 Rozdział 5. Poza strefa komfortu
8 Rozdział 6. Dojrzałość: przedsiębiorcze spojrzenie
9 Cześć druga. Rewolucja przekręć-kluczyk: nowe spojrzenie na biznes. Rozdział 7. Rewolucja przekręć-kluczyk
10 Rozdział 8. Prototyp franczyzy
11 Rozdział 9. Pracuj nad swoja firmą, a nie w niej
12 Cześć trzecia. Budowanie malej firmy, która działa!. Rozdział 10. Proces rozwoju biznesu
13 Rozdział 11. Twój program rozwoju biznesu
14 Rozdział 12. Wyznacz cel podstawowy
15 Rozdział 13. Wyznacz cel strategiczny
16 Rozdział 14. Zbuduj strategie organizacyjna
17 Rozdział 15. Zbuduj strategie zarzadzania
18 Rozdział 16. Zbuduj strategie zasobów ludzkich
19 Rozdział 17. Twoja strategia marketingowa
20 Rozdział 18. Zbuduj strategie systemowa
21 Rozdział 19. List do Sary
22 Epilog. Zwrócić małym przedsiębiorcom marzenia
23 Posłowie. Zrób pierwszy krok
24 O autorze
Łączny czas nagrania

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-7746-930-9
Rozmiar pliku: 284 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij