Motywowanie - audiobook
Motywowanie - audiobook
Motywowanie
Jednym z twoich najważniejszych obowiązków jako menedżera jest motywowanie pracowników do jak najlepszej pracy. Menedżerowie, którzy stwarzają satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy, ograniczają fluktuację kadr, jednocześnie zwiększając wydajność oraz jakość.
W tej książce Brian Tracy, ekspert w zakresie sukcesu, korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia, przedstawia 21 łatwych do opanowania i skutecznych metod zwiększenia efektywności zarówno pojedynczych osób, jak i zespołów. Wyjawia, jak:
- wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań,
- stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju,
- zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu,
- ograniczać obawę przed porażką i zwiększać pragnienie podejmowania się zadań,
- usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego,
- zapewniać opinię zwrotną niezbędną do osiągnięcia sukcesu.
I dużo więcej!
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji.
Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Spis treści
Wprowadzenie
1. Czynnik X
2. Wybierz właściwych ludzi
3. Zadbaj o dobry początek
4. Przekazuj jasne oczekiwania
5. Stosuj zarządzanie partycypacyjne
6. Cztery czynniki motywacyjne
7. Trzy R
8. Wykorzystuj zarządzanie przez wartości
9. Korzystaj z zarządzania przez cele
10. Praktykuj zarządzanie przez wyjątki
11. Odwołuj się do zasady Pareto
12. Nauczaj innych jak nauczyciel
13. Nieustannie szkol i kształć
14. Wymagaj stosowania zasady zero defektów
15. Powołaj koła jakości i zespoły doskonalenia jakości
16. Regularnie korzystaj z burzy mózgów
17. Bądź mentorem
18. Dawaj przykład
19. Wsłuchuj się w głosy pracowników
20. Pamiętaj o czynniku koleżeństwa
21. Odwołuj się do magii motywowania
O autorze
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-7746-657-5 |
Rozmiar pliku: | 108 MB |