Name of Death - audiobook
Wydawnictwo:
Czyta:
Tłumacz:
Data wydania:
8 maja 2018
Czas:
Format audiobooka:
MP3
Format
MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy
(książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać
na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet,
laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików
EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków.
Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer,
rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz
słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych,
które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
smartfonie.
Name of Death - audiobook
Audiobook po zakupie nie będzie dostępny do słuchania w aplikacji Empik Go. Pobierz plik ze swojej biblioteki i odsłuchaj go w dowolnej innej aplikacji odtwarzającej pliki mp3 - w telefonie, na komputerze lub dowolnym innym urządzeniu.
Julio Santana as seen through the eyes of acclaimed investigative reporter Klester Cavalcanti is not a monster: he is a loyal son, a family man, a devout Christian who is tormented by his conscience with every shot. But in a cruel and lawless area of Brazil, where every life has its price, respect for life is a luxury that he can't afford. Trained by his uncle, an assassin, and initiated in murder at seventeen years of age, Santana proved to be a natural. Without moralizing about mass murder, The Name of Death attempts to show how such a career can be not so very different from other ordinary working lives.The portrait that emerges in this riveting narrative based on seven years of phone conversations between Cavalcanti and Santana is not only that of a man but also that of a country. Describing in detail only a handful of the almost five hundred murders Santana carried out, Cavalcanti reveals just how lawless much of the interior of Brazil has been for the past fifty years. The state, the police, and the security forces play almost no part in establishing the rule of law-except when suppressing the guerilla threat of the early 1970s. Cavalcanti shows just how easy it is for a boy like Julio to take the law into his own hands, and what a wild place Brazil has been and, in many ways, continues to be.
Julio Santana as seen through the eyes of acclaimed investigative reporter Klester Cavalcanti is not a monster: he is a loyal son, a family man, a devout Christian who is tormented by his conscience with every shot. But in a cruel and lawless area of Brazil, where every life has its price, respect for life is a luxury that he can't afford. Trained by his uncle, an assassin, and initiated in murder at seventeen years of age, Santana proved to be a natural. Without moralizing about mass murder, The Name of Death attempts to show how such a career can be not so very different from other ordinary working lives.The portrait that emerges in this riveting narrative based on seven years of phone conversations between Cavalcanti and Santana is not only that of a man but also that of a country. Describing in detail only a handful of the almost five hundred murders Santana carried out, Cavalcanti reveals just how lawless much of the interior of Brazil has been for the past fifty years. The state, the police, and the security forces play almost no part in establishing the rule of law-except when suppressing the guerilla threat of the early 1970s. Cavalcanti shows just how easy it is for a boy like Julio to take the law into his own hands, and what a wild place Brazil has been and, in many ways, continues to be.
Kategoria: | Obcojęzyczne |
Język: | Angielski |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-1-5384-7369-6 |
Rozmiar pliku: | 100 B |