- promocja
-
W empik go
Nike. Droga na szczyt - audiobook
Nike. Droga na szczyt - audiobook
„Nike. Droga na szczyt” to fascynująca opowieść o narodzinach jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek sportowych na świecie i o ludziach, którzy mieli odwagę zmieniać reguły gry.
Historia Nike to nie tylko opowieść o biznesowym sukcesie, ale także zapis pasji, innowacji i determinacji w dążeniu do celu. Książka zabiera czytelnika w podróż przez kluczowe momenty z życia Phila Knighta – od wczesnych lat, które ukształtowały jego charakter, przez czas dojrzewania i poszukiwania własnej drogi, aż po pierwsze kroki w biznesie. To właśnie w tym burzliwym okresie kształtowały się jego ambicje i wizja przyszłej marki.
Jakie wydarzenia i wybory ukształtowały twórcę Nike? Czy od zawsze przejawiał talent przywódczy? W jaki sposób skromna praca zaliczeniowa przerodziła się w zalążek globalnej potęgi? Jak powstało Blue Ribbon Sports i czy ktokolwiek mógł przewidzieć, że stanie się fundamentem giganta obuwniczego? To tylko niektóre z pytań, na które odpowiedzi zawarto w niniejszej książce.
Czytelnicy poznają sylwetki pionierów, którzy wspierali Knighta w budowaniu firmy, prześledzą ich zmagania z kryzysami finansowymi, wyzwaniami produkcyjnymi i bezwzględną konkurencją. Odkryją kulisy tworzenia kultowego logo „swoosh” i strategii marketingowych, które na zawsze odmieniły świat sportu i mody.
Ta książka to nie tylko historia marki, lecz również inspirująca opowieść o marzeniach, wytrwałości i odwadze, by po prostu zrobić to, co podpowiada serce.
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-68088-65-6 |
Rozmiar pliku: | 296 MB |
BESTSELLERY
33,90 zł 44,90
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.
- AUDIOBOOK
33,90 zł 44,90
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.
- AUDIOBOOK
22,90 zł 29,90
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.
- AUDIOBOOK
22,90 zł 29,90
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.
Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości
Wydawnictwo: Studio EmkaFormat: MP3Kategoria: Zarządzanie i marketingTradycyjny piramidowy model zarządzania organizacją jest na tyle przestarzały, że firmy powinny z niego zrezygnować. Do takich wniosków doszedł Frederic Laloux. Jego koncepcje już przyjmują się na londyńskiej scenie start-upów, i to ...54,90 zł54,90 zł