- promocja
- W empik go
Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM. Biznes relacji w systemie MLM. Część 5. Pakiet 4 w 1 - audiobook
Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM. Biznes relacji w systemie MLM. Część 5. Pakiet 4 w 1 - audiobook
Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM. Biznes relacji w systemie MLM. Część 5 - PAKIET 4 w 1.
Szkoleniowy audiobook „Biznes relacji w systemie MLM. Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM”, składa się z czterech audiobooków z serii „Biznes relacji w systemie MLM”:
1. Biznes relacji w systemie MLM (cz. 1/4) Jak rozmawiać z ludźmi, aby nas chcieli wysłuchać i współpracować z nami? (audiobook)
2. Biznes relacji w systemie MLM (cz. 2/4) Jak rozmawiać z ludźmi, aby unikać pułapek komunikacyjnych i rozwiązywać konflikty? (audiobook)
3. Biznes relacji w systemie MLM (cz. 3/4) Sekretne słowa klucze. (audiobook)
4. Biznes relacji w systemie MLM (cz. 4/4) Czym jest duplikacja w MLM i kiedy warto wprowadzić innowacje? Nowatorska ścieżka kariery lidera MLM, jako
Zawarta wiedza w tym wydaniu przeznaczona jest dla Liderów MLM – dla osób prowadzących swoje zespoły, w których znajdują się ludzie o różnego typu zachowaniach i charakterze. Wiedza ta jest przydatna do tego, jak sobie poradzić z różnego typu osobowościami, jak unikać pułapek komunikacyjnych i samemu nie doprowadzać do konfliktów, jak również jak opanować emocje i szybko zagasić konflikt. Ponad to w audiobookach jest mowa o ty jak przygotować się do wystąpienia publicznego, jakich słów używać a jakich sformułowanie unikać oraz jakim tonem mówić i kiedy, aby być wysłuchanym i osiągać swoje cele. Wiesza ta nie jest raczej przeznaczona dla osób początkujących swoją przygodę w MLM, gdyż te osoby z reguły potrzebują podstawowej wiedzy z zakresu budowy biznesu oraz produktu. Jednak, jeśli ktoś zechce zakupić ten pakiet nie będąc jeszcze Liderem MLM, wiedza ta również może okazać się przydatna z uwagi na omawiane tu relacje międzyludzkie, a te czy w domu, czy w szkole, czy w pracy czy w biznesie, są z nami każdego dnia i ciągle w nich uczestniczymy, będą w relacji z innymi.
Spis treści
SPIS TREŚCI:
1. Biznes relacji w systemie Multi Level Marketing.
2. Sukces to proces wymagający przemiany.
3. Umysł intuicyjny w komunikacji międzyludzkiej.
4. Czym potrafisz wyrazić uśmiech za pomocą głosu?
5. Barwy dźwięków nadają magicznej mocy słowom.
6. Czym jest metafora i świat opowieści w komunikacji międzyludzkiej?
7. Przejdź ze strefy intelektualnej do emocjonalnej.
8. Zaangażuj się w prowadzoną konwersację.
9. Czas na podjęcie decyzji – czas na zmiany.
10. Biznes zdrowych relacji w oparciu o ludzi.
11. Mistrz i piasek
12. Kompetencja skutecznego przekonywania.
13. Czym jest komunikacja interpersonalna?
14. Błędna interpretacja reguły 7- 38- 55%
15. Czy wiesz, na czym koncentrowali się badacze przekazu "7-38-55"?
16. Czy wiarygodność komunikatu wpływa na siłę perswazji?
17. Wiarygodność przekazu a zaufanie.
18. Budowanie relacji to nawiązywanie kontaktu emocjonalnego.
19. Umiejętnie zarządzaj emocjami.
20. Bariery komunikacyjne, jako pułapki blokujące zdrowe relacje w biznesie MLM.
21. Uważne słuchanie i umiejętność odzwierciedlanie kluczem do dobrej relacji!
22. Usłysz samego siebie.
23. Czy duplikacja jest wzorem na sukces?
24. Duplikacja, jako przepis na życie.
25. Gdzie znajduje się miejsce replikacji?
26. Duplikacja, jako powszechne zjawisko w naszym życiu.
27. FOLLOW ME, czyli podążaj za mną.
28. W pułapce sztywnych procedur.
29. Czy duplikacja faktycznie jest jedynym kluczem do sukcesu w MLM?
30. Czy wiesz, jaka jest definicja słowa duplikacja i co ono faktycznie oznacza?
31. Czy ciągniesz za sobą kulę u nogi?
32. Świadomość kuli u nogi i co dalej?
33. Zmień ograniczające Cię przekonania na wspierające i złap wiatr w żagle.
34. Artyści MLM sięgają do gwiazd!
35. Stwórz swoją indywidualną markę!
36. Sekrety naszych rozmów, słowa klucze.
37. Słowo, jako symbol.
38. Czy musisz to robić? Czy musisz mieć marzenia i cele?
39. Zmiana łódki nic nie daje, jeśli nie umiesz wiosłować.
40. Trochę lepszy, choć biedniejszy.
41. Czubek góry lodowej.
42. Pachnąca kusicielka, czyli język komunikacji sprzedaży.
43. Wielowymiarowość informacji werbalnej - słuchanie w stereo.
44. Cztery poziomy słuchania, w których decydujesz o efekcie i konsekwencji rozmowy.
45. Ucho apelowe, czyli zapalnik konfliktu.
46. Sokrates – plotki i pogłoski plotki i pogłoski, czyli jak ktoś może zniszczyć twoją markę i biznes.
47. Libido, życie i przyszłość z marzeniami
48. Słowa świadczą o osobie, która je wypowiada.
49. Słowo, jako wibrująca w nas energia.
50. Każdy ma usta i dwoje uszu - zalety mowa i milczenia.
51. Moc słów - słowa mogą ranić, słowa mogą uzdrawiać.
52. Królestwo podświadomości.
Kategoria: | Biznes |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-7853-597-3 |
Rozmiar pliku: | 606 MB |