Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej - audiobook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
30 kwietnia 2024
Czas:
10 godz. 48 min.
Ebook
59,00 zł
Audiobook
59,00 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
59,00
LUB

Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej - audiobook

Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej poziomu.

Oto inspirujący i pragmatyczny poradnik odnoszący się do innowacyjności i kreatywności!

 

Potraktuj tę książkę jako pragmatyczny kurs mentalnego przygotowania się do skutecznego rozwiązywania problemów. Pracę rozpoczniesz od samooceny za pomocą Radaru Decyzji i kilku innych narzędzi koncepcyjnych. W efekcie zrozumiesz, w jaki sposób myślisz i co sprawia, że popełniasz błędy. Następnie wdrożysz proaktywny czteroetapowy proces z użyciem Wyszukiwarki Rozwiązań. Tak przygotujesz się do stawiania czoła wyzwaniom biznesowym. Wkrótce zauważysz, ile korzyści przyniosą Ci nowe rozwiązania. W poradniku znajdziesz też mnóstwo praktycznych przykładów, koncepcji, szablonów i metodologii, które opracowano na podstawie wyników najnowszych badań naukowych i dokładnie przetestowano w trakcie zajęć warsztatowych.

Twórz doskonalsze koncepcje, podejmuj trafniejsze decyzje!

Posłuchaj audiobooka: 

Książka w mediach:

Rozwojowy portal - Bookstagram

Spis treści

O autorach

Przedmowa

Podziękowania

WPROWADZENIE. Dlaczego tak naprawdę potrzebujemy nowych koncepcji?

CZĘŚĆ I. Pomyślmy o tym, jak myślimy

  • Rozdział 1. Radar Decyzji
    • Otępiające wzorce
    • Metapoznanie
    • Umieść to, jak myślisz, na ekranie radaru
    • Podejmij działania adekwatne do uzyskanych wyników
    • Źródła
  • Rozdział 2. Typowe błędy myślowe : Myślenie selektywne
    • Jak uśmiercać kreatywność i rozsądne decyzje?
    • To jest pomysł!
    • Ograniczające uprzedzenia
    • Źródła
  • Rozdział 3. Typowe błędy myślowe : Myślenie reaktywne
    • System 1 kontra System 2
    • Need for Speed
    • Pod wpływem impulsu
    • Przeciążenie informacyjne
    • Źródła
  • Rozdział 4. Typowe błędy myślowe : Myślenie założeniowe
    • Są wszędzie!
    • Kwestionowanie założeń
    • Niewłaściwe założenia
    • Zasady są po to, by je łamać
    • Źródła

CZĘŚĆ II. Wyszukiwarka Rozwiązań

  • Rozdział 5. Kontekst kreatywnego rozwiązywania problemów
    • Czy rynek napędza Ciebie, czy to Ty napędzasz rynek?
    • Zwycięski proces
    • Procesy myślenia dywergencyjnego i konwergencyjnego
    • Kreatywność - zestaw narzędzi
    • Źródła
  • Rozdział 6. Wyszukiwarka Rozwiązań - etap 1.: Zrozumienie
    • Zdefiniuj wyzwanie
    • Zrozumienie - zestaw narzędzi
    • Lista kontrolna etapu zrozumienia - zalecenia i przeciwwskazania
    • Źródła
  • Rozdział 7. Wyszukiwarka Rozwiązań - etap 2.: Ideacja
    • Myślenie generatywne
    • Brainstorming: czy to działa?
    • Jak efektywniej wykorzystywać brainstorming?
    • "Prawidłowa" strategia burzy mózgów
    • Źródła
  • Rozdział 8. Wyszukiwarka Rozwiązań - etap 2.: Ideacja - zestaw narzędzi
    • Kreatywność na żądanie
    • Zestaw narzędzi do celów ideacji
    • Lista kontrolna procesu ideacji - zalecenia i przeciwwskazania
    • Źródła
  • Rozdział 9. Wyszukiwarka Rozwiązań - etap 3.: Analiza
    • Oceniaj koncepcje
    • Analiza - zestaw narzędzi
    • 1. Sortuj
    • 2. Odsiewaj
    • 3. Wybieraj
    • Lista kontrolna procesu analizy - zalecenia i przeciwwskazania
    • Źródła
  • Rozdział 10. Wyszukiwarka Rozwiązań - etap 4.: Kierunkowanie
    • Zmieniaj koncepcje w działania
    • Kierunkowanie - zestaw narzędzi
    • Lista kontrolna procesu kierunkowania - zalecenia i przeciwwskazania
    • Źródła

CZĘŚĆ III. Koniec początku

  • Rozdział 11. Celowe "myślenie inaczej"
    • Połącz wszystko w całość
    • Radar Decyzji - drugie podejście
    • Zobowiązanie
    • Zapewnij sobie czas na bycie kreatywnym
    • Źródła
  • Rozdział 12. Kreatywne przywództwo
    • Innowacyjność to podstawowa umiejętność z zakresu przywództwa
    • Ostateczny cel
    • Prawo do ponoszenia porażek. i uczenia się
    • Zabawa powinna mieć priorytetowe znaczenie
    • Wprowadzaj innowacje z optymizmem
    • Systemy wsparcia
    • Źródła
  • Zakończenie. Co dalej?
  • Dodatek. Odpowiedzi do zadań
Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-1613-5
Rozmiar pliku: 521 MB

BESTSELLERY

Kategorie: