Facebook - konwersja
  • promocja

Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku - audiobook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
28 grudnia 2018
Czas:
16 godz. 52 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.

Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku - audiobook

Książka została wyróżniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglądu nowości wydawniczych


Twój startup - instrukcja obsługi

Ta książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy pochłaniać jej bezrefleksyjnie, by następnie odłożyć na półkę i już do niej nie wrócić. Wręcz przeciwnie - jeśli chcesz skorzystać z tego niezwykłego podręcznika, studiuj go po trochu, systematycznie i wracaj do niego regularnie. Niech stanie się Twoim najlepszym przyjacielem na najbliższe sześć do trzydziestu miesięcy... ponieważ właśnie taki czas musisz dać sobie i swojemu przedsięwzięciu, by stało się rentowną firmą, zdolną do odniesienia rynkowego sukcesu.

Dla ułatwienia pracy z podręcznikiem został on podzielony na cztery części. Z pierwszej dowiesz się, czym jest Customer Development. Poznasz też jego manifest, czyli katalog czternastu zasad, którymi powinny kierować się startupy przystępujące do wdrażania tej metodologii zarządzania, opracowanej specjalnie dla nich. Następna część opisuje proces przełożenia wizji założycielskiej na szablon modelu biznesowego, a następnie na szereg hipotez, weryfikowanych przy udziale klientów. W części trzeciej znajduje się opis programu testów pozwalających zorientować się, jaka jest potencjalna rentowność Twojej firmy. Autorzy przygotowali też dla Ciebie listy kontrolne, pomocne przy sprawdzaniu postępów na kolejnych etapach związanych z realizacją procesu Customer Development.

 

 

 

 

Wywiad z Bobem Dorfem cz. II: oglądaj

 

 

Wywiad z Bobem Dorfem cz. III: oglądaj


 

Patroni wydania:



Spis treści

Jak czytać tę książkę? (7)

Wstęp (15)

Z myślą o kim powstała ta książka? (19)

Wprowadzenie (25)

I. POCZĄTEK

Rozdział 1.

Przepis na katastrofę - startup nie jest małą wersją dużej firmy (37)

Rozdział 2.

Droga do objawienia - model Customer Development (59)

Manifest Customer Development (73)

II. ETAP PIERWSZY - ROZPOZNANIE RYNKU

Rozdział 3.

Wprowadzenie do rozpoznania rynku (99)

Rozdział 4.

Rozpoznanie rynku, faza pierwsza - zdefiniuj hipotezy dotyczące modelu biznesowego (117)

Rozdział 5.

Rozpoznanie rynku, faza druga - udaj się w teren i przetestuj problem: "Czy ludzi to interesuje?" (245)

Rozdział 6.

Rozpoznanie rynku, faza trzecia - udaj się w teren i przetestuj rozwiązanie (287)

Rozdział 7.

Rozpoznanie rynku, faza czwarta - zweryfikuj model biznesowy, a potem wykonaj zwrot lub kontynuuj prace (323)

III. ETAP DRUGI - WERYFIKACJA RYNKU

Rozdział 8.

Wprowadzenie do weryfikacji rynku (345)

Rozdział 9.

Weryfikacja rynku, faza pierwsza - przygotuj się do sprzedaży (361)

Rozdział 10.

Weryfikacja rynku, faza druga - udaj się w teren i sprzedawaj! (435)

Rozdział 11.

Weryfikacja rynku, faza trzecia - opracuj pozycjonowanie produktu i firmy (499)

Rozdział 12.

Weryfikacja rynku, faza czwarta - najtrudniejsze pytanie: wykonać zwrot czy kontynuować prace? (517)

Podręcznik właściciela startupu - mapa strony (561)

Dodatek A. Listy kontrolne (565)

Dodatek B. Słowniczek (639)

Dodatek C. Jak zbudować internetowy startup - krótki przegląd (653)

Podziękowania (661)

O autorach (667)

Skorowidz (671)

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-3909-5
Rozmiar pliku: 938 MB

BESTSELLERY

Kategorie: