Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy - audiobook

Wydawnictwo:
Czyta:
Data wydania:
26 lipca 2022
Czas:
5 godz. 52 min.
Ebook
59,00 zł
Audiobook
59,00 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
59,00
LUB

Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy - audiobook

Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż?

Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego?

Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży.

Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, znajdziesz w tej książce!

Spis treści

Wstęp

  • SYNERGIA W SPRZEDAŻY

1. W TRAKCIE ANALIZOWANIA POTRZEB

  • ZBUDUJ KONTAKT
    • DOPASOWANIE I PROWADZENIE
    • AKTYWNE SŁUCHANIE
    • WYBÓR REAKCJI
    • UJAWNIANIE SIEBIE
    • ANALIZA POTRZEB KLIENTA

2. W TRAKCIE PREZENTACJI

  • UŻYWAJ ZASAD WYWIERANIA WPŁYWU
    • UZASADNIENIE
    • KONTRAST
    • WZAJEMNOŚĆ
    • WZAJEMNOŚĆ USTĘPSTW
    • ZAANGAŻOWANIE I KONSEKWENCJA
    • SPOŁECZNY DOWÓD SŁUSZNOŚCI
    • LUBIENIE I SYMPATIA
    • AUTORYTET
    • NIEDOSTĘPNOŚĆ
  • ANGAŻUJ PODŚWIADOMOŚĆ KLIENTA
    • OBRAZOWE OPISY, BARWNE WIZUALIZACJE - POTĘGA SŁÓW
    • PĘTLE SYNONIMÓW SŁOWNYCH
    • ODWOŁYWANIE SIĘ DO ZMYSŁÓW
    • SIŁA PRZYMIOTNIKÓW
    • EFEKT "JĘZYKA OGÓLNEGO"
    • SUGESTYWNE METAFORY
    • MAGIA CYTATÓW, HISTORII, OPOWIEŚCI
    • WSKAŹNIK ODNIESIENIA - ZMIANA IDENTYFIKACJI
  • ZAANGAŻUJ ŚWIADOMOŚĆ KLIENTA
    • NA CO ZWRACA UWAGĘ ŚWIADOMY UMYSŁ?
    • KLIENT ZORIENTOWANY VS. NIEZORIENTOWANY
  • KIERUJ UWAGĄ SWOICH ROZMÓWCÓW
    • STOSUJ ZAŁOŻENIA
    • RODZAJE ZAŁOŻEŃ - PRESUPOZYCJI
    • IMPLIKUJ ZDARZENIA
    • PODŁĄCZ SIĘ POD WARTOŚCI
    • PODAWANIE INFORMACJI ZGODNIE Z PERCEPCJĄ KLIENTA

3. ZAMKNIJ SPRZEDAŻ

  • SYGNAŁ ZAKUPU A GADULSTWO
  • TECHNIKI ZAMKNIĘCIA
    • Zamknięcie "na wprost"
    • Zamknięcie "na kontynuację"
    • Zamknięcie "na zmiękczenie"
    • Zamknięcie "na konsekwencję"
    • Zamknięcie "na pytanie"
    • Zamknięcie "na opcje"
    • Zamknięcie na ilość/czas
    • Zamknięcie informacyjne

Zakończenie

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-9769-9
Rozmiar pliku: 655 MB

BESTSELLERY

Kategorie: