Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone - audiobook

Wydawnictwo:
Czyta:
Data wydania:
27 sierpnia 2018
Czas:
5 godz. 28 min.
Ebook
29,00 zł
Audiobook
34,90 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
34,90
LUB

Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone - audiobook

150 skutecznych technik jak wyjść z kryzysu!

Gość specjalny II wydania: prof. Witold M. Orłowski

Ile potrwa światowy kryzys gospodarczy, tego nie wiemy. Potrzebujemy jednak wskazówek, jak go przetrwać. Na szybkie odbicie się od dna nie możemy liczyć, stagnacja sporo potrwa. Dlatego drugie wydanie zostało uzupełnione o rozdział kryzysowy. Pierwsze wydanie tej książki ukazało się niemal na rok przed kryzysem. Zawierało ponad 150 technik, za pomocą których można zbudować lub poprawić dobre relacje - jak się okazuje, najważniejszą rzecz w kryzysie. Efekt tej książki nie znajduje się jednak na jej stronach - ten efekt jest w nas. Już WIESZ, co robić i jak robić. To jednak za mało. Należy jeszcze TO ZROBIĆ. Każda ze 150 technik coś daje, zmniejsza skutki kryzysu, pozwala go unikać w jakimś obszarze, daje wręcz szansę na sukces.

"Gratuluję postępów w pracy nad książką. Nie mogę się doczekać jej publikacji. Przesyłam Ci wprowadzenie, które możesz zamieścić. Powodzenia w pisaniu."
Bob Cialdini
"Marek - TA KSIĄŻKA TO WSPANIAŁA IDEA - i dziękuję, że umieściłeś mnie w tak wspaniałym towarzystwie."
Kevin Hogan
"W zarządzaniu ludźmi najważniejsze jest motywowanie - do lepszej pracy, rozwoju, zmiany. I wszystko to jest w tej książce. Dobra idea - techniki z najwyższej półki - podane są prosto, do zastosowania od zaraz. Osobisty udział największych światowych autorytetów biznesu - Cialdiniego, Hogana, Ury'ego - obok znakomitych komentarzy Andrzeja Mleczki daje tej książce dodatkowe atuty. Chce się ją czytać, dobrze się czyta i warto ją czytać."
Katarzyna Niezgoda
"Żywy język, przystępna forma, liczne praktyczne przykłady. Do tego dowcipne, niekonwencjonalne puenty. To idealna lektura dla osób, które pragną być skuteczne oraz odnosić sukcesy zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym."
Igor Chalupec
"Książka ta jest nowym zjawiskiem w naszej literaturze biznesowej z dwóch co najmniej powodów. Pierwszy to znakomita równowaga między słowem i obrazem - ożywiająca pozycja, która uczy, bawiąc. Drugi to równowaga między mnóstwem sugestii dla praktyków i sporą dawką rzetelnej, pogłębionej refleksji o relacjach między ludźmi. Autor upraszcza, nie spłycając, daje trafne przykłady, wyjaśniając jednoznacznie opisywane idee, reguły i zasady. Lektura dla wszystkich! Książka świetnie smakuje dzięki osobistemu podejściu autora, bezpretensjonalnej opowieści o spotkaniach z wieloma znakomitymi osobistościami świata społecznego, ludźmi pokazywanymi w ujmujący, bezpośredni sposób. Przybliżając autorów, przybliża ich idee."
prof. dr hab. Zbigniew Nęcki

 



Patroni medialni:

 

Spis treści

  • Wstęp do wydania pierwszego (8)
  • Wstęp do wydania drugiego - antykryzysowego (9)

Kryzys - zmiana od katastrofy do szansy (10)

  • Kryzys, o Boże, straszny KRYZYS! - jako katastrofa (11)
  • Kryzys jako zwyczajna zmiana (13)
  • Kryzys jako wielka szansa (17)
  • Witold M. Orłowski - Kryzys wybuchł w szczęśliwym dla Polski czasie (23)

Rozdział 1. Robert Cialdini. Numer 1 na świecie (25)

  • Moje spotkania z Bobem (27)
  • Wywieranie wpływu na ludzi - list od Roberta Cialdiniego (29)
  • Etyka manipulacji - szmugler, partacz i detektyw (31)
  • Siła MY (33)
  • CHWILE MOCY numer jeden i dwa (35)
  • Metazasada samowyzwalacza (37)
  • Zasada 1. Wzajemność (39)
  • Zasada 2. Zaangażowanie i konsekwencja (41)
  • Zasada 3. Społeczny dowód słuszności (43)
  • Zasada 4. Lubienie i sympatia (45)
  • Zasada 5. Autorytet (47)
  • Zasada 6. Niedostępność (49)
  • Klucz decyzyjny odpowiedzi na prośbę w wybranych kulturach (51)
  • Etyczny przewodnik wpływu. Dekalog Roberta Cialdiniego (53)

Rozdział 2. Kilka sprytnych chwytów na samego siebie (55)

  • Energia podąża za myślą, myśl... (57)
  • Chcę? - Skąd! Ja muszę!!! (59)
  • BETIS, ale nie Sewilla... (61)
  • Tywonkowanie (63)
  • Myśli/myślało/okazało się (65)
  • A przejdź sobie po desce... (67)
  • Afirmacje Piwniczne i nie tylko... (69)
  • Wizualizuj! - Ale co??? (71)
  • A gdybym był młotkowym (73)
  • Z żab w szczury - techniki zwierzęcych guru (75)
  • Michael Schumacher w bolidzie dysocjacji (77)

Rozdział 3. Stephen R. Covey. Proaktywność i efektywność (79)

  • Spotkanie ze Stephenem (81)
  • 7 nawyków - idea (83)
  • Nawyk 1. Bądź proaktywny (85)
  • Nawyk 2. Zaczynaj z wizją końca (87)
  • Nawyk 3. Rób najpierw to, co najważniejsze (89)
  • Nawyk 4. Myśl w kategoriach wygrana-wygrana (91)
  • Nawyk 5. Staraj się najpierw zrozumieć, potem być zrozumianym (93)
  • Nawyk 6. Twórz synergię (95)
  • Nawyk 7. Ostrz piłę (97)
  • Nawyk 8. Toż to cała nowa i gruba książka (99)

Rozdział 4. Pokaż mi swego GURU, a powiem Ci... (101)

  • Wściec się to nie wszystko - szukaj GURU! (103)
  • Każdy swego GURU ma lub powinien mieć! (105)
  • Philip Kotler - GURU szczególny (107)
  • Kevin Hogan - Matko Boska?! Tak tanio?! (109)
  • Russell Crowe - What you give out, you'll get back (111)
  • Chris Daffy - Ucz się od misia Henry'ego (113)
  • Tom Peters - Obserwuj świat i myśl! (115)
  • Brian Tracy - Cztery miliony ludzi!!! (117)
  • Renée Mauborgne i W. Chan Kim - Twórcy i żeglarze Blue Ocean (119)
  • William L. Ury - Pomiędzy TAK i NIE (121)
  • Rudolph W. Giuliani - Na wesela możesz chodzić, na pogrzeby musisz! (123)

Rozdział 5. Rozglądaj się - GURU są wśród nas (125)

  • Wojciech Eichelberger - Dobry Opiekun, ból egzystencji (127)
  • Barbara Skała, Magda Skała, Ewelina Skała - 3 Skały różne - ucz się od dzieci (129)
  • Małgorzata Tomankiewicz - Komandosi dadzą radę! (131)
  • Tomasz Kammel - Nie kucaj! - rzecz o tremie - I nie tykaj! (133)
  • Robert Krool - Jedni szukają powodu, inni sposobu (134)
  • Piotr Stós - Napieramy, nalegamy (137)
  • Marek Rożalski - Pierwsza i Druga Metafora Rożala (139)
  • Grzegorz Turniak - Odpuść sobie, przyjacielu (141)

Rozdział 6. To niedobre NLP (143)

  • Neurolingwistyczne programowanie straszy i wciąga (145)
  • Pozycje, ale nie te ;-) - teoria (146)
  • Pozycje, ale nie te ;-) - schemat praktyczny (147)
  • Tylko mi NIE PRÓBUJ... (149)
  • ...ale, bo... (151)
  • Na wszystkich poziomach - Dilts (152)
  • Na wszystkich poziomach - Dilts - Kim jestem? (153)
  • Na wszystkich poziomach - Dilts - Co jest możliwe?! (155)
  • Małpowanie, czyli technika modelowania (157)
  • Metaprogramy - ile razy? (159)
  • Metaprogramy - kilka innych do wyboru? (161)
  • Zamów nowe ramki (163)

Rozdział 7. Między Marsem i Wenus (165)

  • Sikanie obok jaskini i grupa wsparcia (167)
  • Dlaczego facet ogląda się za kobietami? (169)
  • Nie słuchaj, jak mówię (171)
  • Jestem twoim mężem, nie przyjaciółką, czyli o emocjach (173)
  • Męska intuicja (175)
  • Jak sekretarek z monterką, czyli synchroniczność/sekwencyjność (177)
  • Kobieta zmienną jest (179)
  • Odwieczna walka płci - chyba męskiej! (181)
  • A może ... - rzecz o winie i scenariuszach (183)
  • Kobieta na górze, mężczyzna na dole, czyli o punktowaniu (185)
  • Jednak i z Marsa, i z Wenus - podsumujmy (187)

Megalityczny Dekalog (189)

  • MEGALITyczny DEKALOG BIZNESOWY AUTORA (191)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-5118-9
Rozmiar pliku: 323 MB

BESTSELLERY

Kategorie: