Facebook - konwersja
  • promocja
  • Empik Go W empik go

Rewolucja social media - audiobook

Wydawnictwo:
Czyta:
Data wydania:
5 marca 2013
Czas:
4 godz. 50 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
LUB

Rewolucja social media - audiobook

Michał Sadowski został laureatem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2013 w kategorii "Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie". Klik!


Rewolucja, która sprzyja przystosowanym

Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.

  • Monitoring marki
  • Social Media ROI
  • Obsługa klienta online
  • Wsparcie sprzedaży. Social Business
  • Ochrona reputacji

 


 

Michał Sadowski - Założyciel i Prezes Zarządu Brand24 S.A., firmy zajmującej się monitoringiem internetu. Współtwórca popularnych serwisów, odwiedzanych każdego miesiąca przez miliony polskich internautów. Grafik, programista, marketer. Bloger i komentator zjawisk związanych z internetem. Wielokrotny prelegent i panelista na największych polskich konferencjach branżowych. Laureat Aulerów 2012, konkursu na najlepszą nową spółkę technologiczną centralnej Europy.

Spis treści

Wstęp (9)

Rewolucja social media (13)

  • Marketing się zmienia (18)
  • Marketer to researcher (18)
  • Zmiana narzędzi (18)
  • Biznes jako otwarta książka (19)
  • Transformacja działu marketingu (20)
  • Konsument ewoluuje (20)
  • Era technologii (20)
  • Zmiana psychiki (21)
  • Inicjatywy społeczne (21)
  • Social Business Intelligence (22)
  • Zmieniająca się rola strategów social media (22)
  • Siedem kluczowych trendów w social media (23)
  • Podsumowanie (26)

Monitoring internetu (31)

  • Sześć ważnych cech aplikacji monitoringu sieci, na które warto zwrócić uwagę (34)
  • Kluczowe zastosowania narzędzi monitoringu internetu (37)
  • Narzędzia monitoringu internetu (42)
  • Przyszłość monitoringu internetu (48)
  • Czy monitoring internetu może przewidzieć przyszłość? (50)
  • Monitoring social media dla e-commerce (51)
  • Pięć porad dotyczących social media dla e-commerce (53)
  • Platformy social commerce (56)
  • Podsumowanie (59)

Ochrona reputacji (61)

  • Nie ignoruj negatywów (64)
  • Nie trać czasu (64)
  • Nie odpowiadaj atakiem (65)
  • Nie zrzucaj winy na kogoś innego (65)
  • Zbuduj społeczność ambasadorów marki (66)
  • Ludzka twarz (66)
  • Umiejętnie prowadź zakulisową dyskusję (66)
  • Dowiedz się jak najwięcej o kliencie (67)
  • Spójność komunikacji (67)
  • Niewiedza lepsza od wygadywania głupot (67)
  • Pięć wskazówek dotyczących zarządzania reputacją w sieci (68)
  • Zarządzanie reputacją w sieci. Stadium przypadku (71)
  • Podsumowanie (74)

Social Business (75)

  • Osiem dobrych praktyk budowy społecznościowego biznesu (79)
  • Podsumowanie (86)

Dobre praktyki budowy marki w Social Media (87)

  • Lepsze zrozumienie odbioru marki (89)
  • Wyjdź ze swojego biura (90)
  • Opuść swoją bezpieczną strefę (90)
  • Trzy wskazówki jak uczłowieczyć markę za pomocą wideo (91)
  • Pięć porad dla marek na Pinterest (93)
  • Trzy sposoby promowania marek przez Instagram (102)
  • Podsumowanie (105)

Consumer insights (107)

  • Styl życia powiązany z marką (109)
  • Trwałe wartości firmy (110)
  • Sześć dobrych praktyk związanych z pozyskiwaniem insightów konsumenckich (112)
  • Podsumowanie (116)

Analiza i pomiar skuteczności działań w social media (119)

  • Wstęp do analizy i pomiaru (122)
  • 30 przykładów ROI w social media (134)
  • Podsumowanie (148)

Obsługa klienta w social media (149)

  • Luki w klasycznej obsłudze klienta (152)
  • Konsument online (153)
  • Zmiana kultury pracy (154)
  • Elementy w realizacji zmiany kultury pracy (155)
  • Netykieta (158)
  • Jak radzić sobie w "trudnych sytuacjach", czyli co z trollami i spamerami? (163)
  • Wpływowi autorzy (164)
  • Pięć typów influencerów w social media (165)
  • Siedem dobrych praktyk budowania zaangażowania influencerów (165)
  • Dotarcie do influencerów dla wybranej marki lub tematu (167)
  • ROI obsługi klienta w social media (170)
  • Podsumowanie (176)

Wsparcie sprzedaży (179)

  • Krok 1: dołącz do społeczności i zbuduj wizerunek (182)
  • Krok 2: określ najlepszy sposób na kontakt z potencjalnymi nabywcami (182)
  • Krok 3: łącz się (183)
  • Krok 4: buduj związek (184)
  • Krok 5: włącz się do rozmowy (184)
  • Cztery porady związane ze sprzedażą w social media (185)
  • Osiem przypadków wykorzystania kuponów w social media (188)
  • Podsumowanie (192)

Przyszłość social media (193)

  • Biznes skonsoliduje aktywności w mediach społecznościowych (195)
  • Zwiększy się popularność społecznościowych serwisów ze zdjęciami i wideo (196)
  • Marki zaadaptują realtime marketing (196)
  • Rozwój strategii social media (197)
  • Zaawansowana analityka dostępna dla mas (197)
  • Regularne wytwarzanie unikalnych treści (198)
  • Nowe możliwości marketingowe na Facebooku (198)
  • YouTube jako portal społecznościowy (198)
  • Marketingowcy zaadaptują wszechstronne narzędzia social media (199)
  • Pojawią się nowe metody odbioru treści (199)
  • Intensyfikacja wszystkiego co związane z social media (200)
  • Pojawi się więcej "markowych" aplikacji na Facebooka (200)
  • Marketingowcy wykorzystają urządzenia mobilne (201)
  • Postępująca integracja poczty e-mail i mediów społecznościowych (201)
  • Powszechność wykorzystania mediów społecznościowych przez małe i średnie przedsiębiorstwa (202)
  • Marketingowcy nauczą się tworzyć wiadomości, które przebiją się przez szum (202)
  • Wzrośnie przepaść pomiędzy biznesami działającymi w social media (203)
  • Biznesy zainwestują w treści o wysokiej jakości (203)
  • Wzrośnie znaczenie specjalistów ds. marketingu (204)
  • Podsumowanie (205)

Polecane źródła informacji (207)

Kategoria: Biznes
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-7230-1
Rozmiar pliku: 269 MB

BESTSELLERY

Kategorie: