- W empik go
Skuteczna reklama na LinkedInie - audiobook
Skuteczna reklama na LinkedInie - audiobook
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów!
W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny.
Nic bardziej mylnego!
Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swoich produktach lub usługach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe. Musisz oczywiście zacząć od skutecznej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treści. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolę nad zasięgami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:
- Dotrzyj z przesłaniem do właściwych osób
- Zrealizuj założone cele biznesowe
- Wygeneruj nowe leady
O książce i Autorze w mediach:
Natemat.pl: Artur Jabłoński: Dobra kampania płatna zaczyna się długo przed tym, zanim klikniemy "Utwórz reklamę"
Focus.pl: Reklama na LinkedInie jest droga? Artur Jabłoński: „To kwestia perspektywy”
Rosnijwsile.pl: Dotrzyj z przekazem do profesjonalistów!
marketing-w-pigulce.pl: Skuteczna reklama na LinkedIn
Online Marketing Magazyn, Social Media Manager: Jakie są formaty reklamy na LinkedInie?
Inmedium.pl: Przeczytaj, co znajdziesz w środku!
Mobiletrends.pl: Dormaty reklamowe na LinkedInie
Annamiotk.pl: Skuteczna reklama na LinkedIn – Artur Jabłoński [recenzja\
Biznesnafali.pl: Zapowiedź książki
Spis treści
Wstęp 7
Rozdział 1. Konfiguracja konta 13
-
- Zakładanie strony firmowej (Company Page) 13
- Tworzenie konta reklamowego 18
Rozdział 2. Struktura konta reklamowego na LinkedInie 23
-
- Grupy kampanii 24
- Kampania 26
- Reklama 28
Rozdział 3. Cele reklamowe na LinkedInie 31
-
- Świadomość (Awareness) 33
- Zainteresowanie (Consideration) 34
Rozdział 4. Wybór grupy docelowej - konfiguracja kampanii 41
-
- Lokalizacja 41
- Język profilu 43
- Odbiorcy 44
- Branże, wielkość i nazwy firm 45
- Demografia 48
- Wykształcenie 50
- Od nazw stanowisk po doświadczenie zawodowe 52
- Targetowanie po nazwach stanowisk (Stanowiska) 57
- Zainteresowania i cechy 59
Rozdział 5. Wykluczenia 65
Rozdział 6. Formaty reklamowe na LinkedInie 71
Rozdział 7. Gotowe pomysły na skuteczne grupy docelowe 79
Rozdział 8. Remarketing na LinkedInie 87
-
- Kod remarketingowy LinkedIna: Insight Tag 87
- Mierzenie konwersji 90
- Tworzenie grupy remarketingowej 96
- Pasujące grupy odbiorców 99
- Dane demograficzne witryny + analityka i statystyki strony firmowej 102
- Grupy podobnych odbiorców 105
Rozdział 9. Skuteczne kreacje reklamowe 109
-
- Brak limitu tekstu na obrazie 110
- Przetestuj obraz z tekstem i bez 112
- Ostre, kontrastowe tło 113
- Umieszczaj przyciski CTA 115
- Zadbaj o właściwe wymiary 116
- Tła odpadają? Wypróbuj ramki 116
- Wykorzystaj formaty, by opowiedzieć historię 117
- Operuj językiem korzyści 119
- Zachęć odpowiednim lead magnetem 121
- Postaw na konkret 124
- Mów prosto o problemie lub zwróć się wprost do grupy. A najlepiej zrób obie te rzeczy 126
- Spójność ze stroną landing page 127
- Podglądaj konkurencję! 127
- Pisz zwięźle 128
Rozdział 10. Koszty reklamy na LinkedInie 133
-
- Co wpływa na koszt reklamy na LinkedInie? 133
Rozdział 11. Analiza wyników reklam 147
-
- Analiza na poziomie Menedżera kampanii 149
- Samodzielna analiza 150
Rozdział 12. Ustawianie reklamy krok po kroku 159
-
- Kampania 161
- Reklama została odrzucona lub się nie wyświetla - co robić? 167
Rozdział 13. Łączenie działań na LinkedInie z innymi kanałami 171
Zakończenie 175
Kategoria: | Poradniki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-8637-2 |
Rozmiar pliku: | 334 MB |