Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Skuteczna reklama na LinkedInie - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
27 lipca 2021
Czas:
2 godz. 45 min.
Ebook
57,00 zł
Audiobook
57,00 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
57,00
LUB

Skuteczna reklama na LinkedInie - audiobook

Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów!

W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny.

Nic bardziej mylnego!

Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swoich produktach lub usługach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe. Musisz oczywiście zacząć od skutecznej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treści. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolę nad zasięgami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:

  • Dotrzyj z przesłaniem do właściwych osób
  • Zrealizuj założone cele biznesowe
  • Wygeneruj nowe leady

O książce i Autorze w mediach:

Natemat.pl: Artur Jabłoński: Dobra kampania płatna zaczyna się długo przed tym, zanim klikniemy "Utwórz reklamę"

Focus.pl: Reklama na LinkedInie jest droga? Artur Jabłoński: „To kwestia perspektywy”

Rosnijwsile.pl: Dotrzyj z przekazem do profesjonalistów!

marketing-w-pigulce.pl: Skuteczna reklama na LinkedIn

Online Marketing Magazyn, Social Media Manager:  Jakie są formaty reklamy na LinkedInie?

Inmedium.pl: Przeczytaj, co znajdziesz w środku!

Mobiletrends.pl: Dormaty reklamowe na LinkedInie

Annamiotk.pl: Skuteczna reklama na LinkedIn – Artur Jabłoński [recenzja\

Biznesnafali.pl: Zapowiedź książki

Spis treści

 

Wstęp 7

 

Rozdział 1. Konfiguracja konta 13

    • Zakładanie strony firmowej (Company Page) 13
    • Tworzenie konta reklamowego 18

Rozdział 2. Struktura konta reklamowego na LinkedInie 23

    • Grupy kampanii 24
    • Kampania 26
    • Reklama 28

Rozdział 3. Cele reklamowe na LinkedInie 31

    • Świadomość (Awareness) 33
    • Zainteresowanie (Consideration) 34

Rozdział 4. Wybór grupy docelowej - konfiguracja kampanii 41

    • Lokalizacja 41
    • Język profilu 43
    • Odbiorcy 44
    • Branże, wielkość i nazwy firm 45
    • Demografia 48
    • Wykształcenie 50
    • Od nazw stanowisk po doświadczenie zawodowe 52
    • Targetowanie po nazwach stanowisk (Stanowiska) 57
    • Zainteresowania i cechy 59

Rozdział 5. Wykluczenia 65

Rozdział 6. Formaty reklamowe na LinkedInie 71

Rozdział 7. Gotowe pomysły na skuteczne grupy docelowe 79

Rozdział 8. Remarketing na LinkedInie 87

    • Kod remarketingowy LinkedIna: Insight Tag 87
    • Mierzenie konwersji 90
    • Tworzenie grupy remarketingowej 96
    • Pasujące grupy odbiorców 99
    • Dane demograficzne witryny + analityka i statystyki strony firmowej 102
    • Grupy podobnych odbiorców 105

Rozdział 9. Skuteczne kreacje reklamowe 109

    • Brak limitu tekstu na obrazie 110
    • Przetestuj obraz z tekstem i bez 112
    • Ostre, kontrastowe tło 113
    • Umieszczaj przyciski CTA 115
    • Zadbaj o właściwe wymiary 116
    • Tła odpadają? Wypróbuj ramki 116
    • Wykorzystaj formaty, by opowiedzieć historię 117
    • Operuj językiem korzyści 119
    • Zachęć odpowiednim lead magnetem 121
    • Postaw na konkret 124
    • Mów prosto o problemie lub zwróć się wprost do grupy. A najlepiej zrób obie te rzeczy 126
    • Spójność ze stroną landing page 127
    • Podglądaj konkurencję! 127
    • Pisz zwięźle 128

Rozdział 10. Koszty reklamy na LinkedInie 133

    • Co wpływa na koszt reklamy na LinkedInie? 133

Rozdział 11. Analiza wyników reklam 147

    • Analiza na poziomie Menedżera kampanii 149
    • Samodzielna analiza 150

Rozdział 12. Ustawianie reklamy krok po kroku 159

    • Kampania 161
    • Reklama została odrzucona lub się nie wyświetla - co robić? 167

Rozdział 13. Łączenie działań na LinkedInie z innymi kanałami 171

Zakończenie 175

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-8637-2
Rozmiar pliku: 334 MB

BESTSELLERY

Kategorie: