Spotkania biznesowe - audiobook
Spotkania biznesowe - audiobook
Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były one efektywne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on prostymi ideami, które możesz wykorzystać, by zebrania stały się znacznie lepszymi narzędziami do rozwiazywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów i szybkiego dochodzenia do oczekiwanych rezultatów. Dowiesz się z niego jak:
- Określić agendę spotkania.
- Ustalić strukturę ze względu na charakter spotkania: w cztery oczy lub grupowe, informacyjne, służące do rozwiązywania problemów, wewnętrzne lub zewnętrzne.
- Panować nad dyskusją.
- Unikać niebezpieczeństwa grupowego myślenia.
- Doprowadzać do wyciągania wniosków.
- Uzyskiwać konsensus, przydzielać zakresy odpowiedzialności i ustalać terminy.
- Maksymalizować zwrot z zainwestowanego czasu.
- I dużo, dużo więcej.
Ta książka zajmuje się dwoma rodzajami spotkań. Pierwszy z nich, z którym najczęściej masz do czynienia, to spotkania grupowe. Drugi to spotkania indywidualne, podczas których rozmawiasz z jedną osobą lub małą grupą ludzi, by negocjować, pytać, dyscyplinować, zatrudniać, zwalniać, nagradzać, delegować czynności lub wykonywać inne zadania związane z kierowaniem.
Dzięki zapoznaniu się z ideami przedstawionymi w tej książce oraz dzięki ich przyswojeniu możesz udoskonalić umiejętność, która jest jedną z najbardziej istotnych w zawodowym życiu, i będziesz mógł wykorzystać czterdzieści procent traconego dotychczas czasu na wykonywanie efektywnej pracy i osiąganie lepszych rezultatów.
Spotkania to zarządzanie w działaniu. Zrób wszystko, by te prowadzone przez ciebie były efektywne i satysfakcjonujące dla wszystkich uczestników.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Spis treści
Wstęp
Rozdział 1. Rodzaje spotkań
Rozdział 2. Zdefiniuj cel spotkania
Rozdział 3. Spotkania jako inwestycja organizacji
Rozdział 4. Określ agendę spotkania
Rozdział 5. Jak prowadzić spotkanie?
Rozdział 6. Uczestnictwo w spotkaniach
Rozdział 7. Spotkania służące rozwiązywaniu problemów
Rozdział 8. Model podejmowania decyzji
Rozdział 9. Problemy podczas spotkań
Rozdział 10. Przyczyny nieefektywnych spotkań
Rozdział 11. Spotkania indywidualne
Rozdział 12. Spotkania służące delegowaniu zadań
Rozdział 13. Spotkania poza biurem
Rozdział 14. Organizowanie spotkań wewnętrznych
Rozdział 15. Organizowanie spotkań zewnętrznych
Rozdział 16. Aranżacja Sali
Rozdział 17. Prezentacje podczas spotkań
Rozdział 18. Budowanie wiary w siebie podczas spotkań
Rozdział 19. Działanie prawa Parkinsona podczas spotkań
Rozdział 20. Porady dotyczące osobistej efektywności
Rozdział 21. Spotkania jako zarządzanie w działaniu
Podsumowanie
O autorze
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8087-176-2 |
Rozmiar pliku: | 84 MB |