Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
14 czerwca 2022
Czas:
8 godz. 53 min.
Ebook
59,90 zł
Audiobook
59,90 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
59,90
LUB

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie - audiobook

Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki

Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować.

Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka.

Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie.

Poznaj również kurs Skuteczna reklama. Kurs video. Aspekty praktyczne autorstwa Krzysztofa Wadasa!  

Spis treści

Podziękowania

Wstęp. Marketing to sztuka wyboru

Rozdział 1. Marka jako znak z większą lub mniejszą mocą

  • O tym, jak Kanadyjczyk w T-shircie z Hugo Bossa twierdził, że marka nie ma znaczenia
  • Znak, który ułatwia decyzje i budzi emocje
  • Na początek określ, jaką moc ma Twoja marka
  • Marka, której jeszcze nie ma
  • Marka, która nie zauważyła, że staje się marką
  • Marka, która znalazła się po ciemnej stronie mocy
  • Marka, która ma wielką moc
  • Znają markę czy nie znają? Oto jest pytanie

Rozdział 2. Diabeł tkwi w. strategii

  • Czym się różni strategia marki od strategii komunikacji?
  • Jedna strategia czy wiele strategii marki w obrębie jednej firmy?
  • Co wspólnego z podrywem ma proces strategiczny?

Rozdział 3. Najciemniej pod latarnią, czyli o tym, jak poznać swoje podwórko

  • Musisz - tak, musisz wiedzieć, do kogo chcesz trafić: określenie grupy docelowej
  • Musisz wiedzieć, z kim konkurujesz
  • Musisz przeprowadzić autodiagnozę

Rozdział 4. Pozycjonowanie - sposób na to, żeby zostać w świadomości konsumenta na dłużej

  • O co chodzi z tym całym pozycjonowaniem i dlaczego nie chodzi tutaj o Google'a - przykładów kilka
  • Pozycjonowanie swoje, a wizerunek swoje
  • Klucz do pozycjonowania marki, czyli jak to zrobić krok po kroku
  • Brand key
  • Wiem, wiem, nie ma to jak przykład

Rozdział 5. Przetarg zawsze uczciwy, brief zawsze kompletny

  • Bądź uczciwy wobec innych i wobec siebie
  • Kogo zaprosić do przetargu
  • Tyle dostaniesz, ile włożysz
  • Jak uniknąć rozczarowania, czyli jakie elementy musi zawierać brief
  • Znajdź czas, żeby pogadać

Rozdział 6. Koniec to dopiero początek

  • Tak jak nie ma dymu bez ognia, tak nie powinno być logo bez pozycjonowania
  • Łamać kody czy nie łamać kodów? Oto jest pytanie
  • Jak Cię widzą, tak Cię piszą
  • Zasady zobowiązują także wtedy, kiedy mówimy o logo
  • Sztywność versus kreatywność
  • Przyszła pora, żeby pozycjonowanie wdrożyć w życie
  • Mów "sprawdzam" przy każdej możliwej okazji

Rozdział 7. Nie stój w miejscu! Zwiększaj moc marki

  • Rozszerzenie o produkt a rozszerzenie o nową kategorię
  • Skąd wiedzieć, kiedy się rozszerzać?
  • Bądź na czasie
  • Rebranding to nie tylko zmiana wizualna, to coś więcej - znacznie więcej
  • Rewolucja czy ewolucja?
  • Nie zawsze się udaje, ale po upadku trzeba się podnieść

Już naprawdę na koniec

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-9695-1
Rozmiar pliku: 997 MB

BESTSELLERY

Kategorie: