Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone - audiobook

Wydawnictwo:
Czyta:
Data wydania:
23 lutego 2021
Czas:
10 godz. 50 min.
Ebook
49,00 zł
Audiobook
49,00 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
49,00
LUB

Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone - audiobook

Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych!

Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawił się po raz pierwszy w 2013 roku i od razu zelektryzował świat. Wówczas do tej kategorii zaliczało się czterdzieści firm. Dziś stajnia jednorożców jest liczniejsza, rezyduje w niej bowiem ponad sześćset startupów, wywodzących się przede wszystkim z USA i Chin. Jednorożce, choć rozbudzają wyobraźnię i marzenia biznesowych wizjonerów na całym świecie, wciąż pozostają tworami nieco tajemniczymi. Podobnie jak tajemniczy jest klucz do ich sukcesu.

Ta książka jest adresowana właśnie do Ciebie. Bo masz pomysł i czujesz, że mógłbyś go spieniężyć, tylko jeszcze nie wiesz jak. Bo dysponujesz wiedzą z zakresu technologii i potrafisz zgromadzić wokół siebie zespół projektowy. Bo wierzysz w siłę idei, ciężką pracę, skuteczność uporu i w to, że na końcu drogi czeka tak upragniony przez Ciebie finisz - marka, którą pozna cały technologiczny świat, wdzięczność korzystających z niej ludzi i pieniądze. Miliard dolarów. No, może ciut mniej. A właściwie dlaczego mniej? Skoro marzysz o jednorożcu, musisz mierzyć wysoko. Musisz też sporo się dowiedzieć, między innymi:

  • Czym charakteryzują się największe jednorożce i w czym warto je naśladować
  • O czym trzeba pamiętać przy budowaniu jednorożca
  • Gdzie szukać sprzymierzeńców na trudnej drodze do sukcesu i pieniędzy
  • Kogo i czego jednorożec koniecznie powinien unikać
  • Na czym polega promowanie technologicznych innowacji i jakie narzędzia są do tego niezbędne

Spis treści

 

Wprowadzenie 7

 

Wprowadzenie DO WYDANIA II 11

  • Uwierz w siebie, ale zejdź na ziemię 12

CZĘŚĆ I. WIEDZA I PRACA

Rozdział 1. Jednorożce istnieją 15

  • Nie liczą się zasoby, tylko zaradność 15
  • Narodziny jednorożców 17
  • Żyj w przyszłości 19
  • Wpadnij w nałóg działania 22
  • Nie zatrzymuj się na aplikacji 23
  • Rozważ stworzenie platformy 25
  • Startup to nie zabawa 27

Rozdział 2. Motywacja do działania i szukanie problemu 31

  • Zdobywanie wiedzy w XXI wieku 31
  • Wzoruj się na innych 33
  • Zdefiniuj swój problem 41
  • Dlaczego warto tworzyć platformy 46
  • Pora na twój startup musi być dobra idealna 51
  • Dobry biznes nie jest zły 54
  • To jak stworzyć ten model biznesowy? 67

Rozdział 3. Nigdy nie uważaj się za eksperta 75

  • Ucz się na czyichś błędach 75
  • Bądź w czymś autentycznie dobry 77
  • Zatrudniaj swoje słabości 79
  • Co takiego daje współzałożyciel? 80
  • Na co trzeba uważać? 82
  • Główne kompetencje trzymaj w domu 83
  • Nie musisz tego znać i umieć. Ale możesz 84
  • Gdzie rozszerzać wiedzę? 89
  • Wystarczy sięgnąć 91

CZĘŚĆ II. EKSPERYMENTY I NARZĘDZIA

Rozdział 4. Jak wygrać z konkurencją, czyli marketing mix 95

  • Osiągnąć dużo małym kosztem 95
  • Do kogo skierować przekaz marketingowy? 97
  • Czego marketingowiec ci nie zdradzi 99
  • Narzędzia, narzędzia i jeszcze raz pomiary 101
  • SEO, czyli pozwól się znaleźć 104
  • E-mail marketing, czyli z klientem "na ty" 115
  • Referral marketing, czyli "kupiłem to i polecam!" 137
  • Pozyskiwanie leadów, czyli "skąd wziąć klientów" 145
  • Conversion rate optimization, czyli "poprawianie wyniku" 162
  • O wszystkim i tak zdecyduje cena 165
  • Gospodarka cyfrowa - tu rozpocznij 173

Rozdział 5. Wykorzystaj społeczność, ale zacznij od siebie 175

  • Więcej za mniej 175
  • Jak tworzyć biznes - nastawienie zaradnego przedsiębiorcy 177
  • Społeczność w roli twojego pracownika 187
  • Czy jesteś gotów na skalowanie? 199
  • VC niezbędne w tworzeniu jednorożca 209

CZĘŚĆ III. ODWAGA I SKALOWANIE

Rozdział 6. Tworzenie jednorożca 213

  • Pomówmy o pieniądzach 213
  • Jednorożec? Raczej zebra! 220
  • Ile za ile? 225
  • Istotne formalności 228
  • Co zrobić z pieniędzmi? 232

Rozdział 7. Urojenia jednorożców 235

  • Ważna lekcja, czyli czego NIE robić 235
  • Pierwsza rzecz: koszty 238
  • Druga rzecz: uwzględnij to, co nieoczekiwane 253
  • Trzecia rzecz: głównie ciężka praca, a nie "fun" 257
  • Zapraszam do współpracy 261

Od autora. Wystarczy mieć rację tylko raz 263

Dodatek. Polecane źródła i narzędzia 267

  • Newslettery 267
  • Informacje, blogi nt. startupów, technologii, trendów 268
  • Blogi dla inwestorów i przedsiębiorców 268
  • Narzędzia marketingowe, SEO, dla startupów 269
  • Zestawy startowe dla przedsiębiorców 269
  • Budowanie linków SEO 269
  • Dodatkowe porady 270

Bibliografia 271

  • Część I. Wiedza i praca 271
  • Część II. Eksperymenty i narzędzia 274
  • Część III. Odwaga i skalowanie 278
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-7790-5
Rozmiar pliku: 1,3 GB

BESTSELLERY

Kategorie: